اعلام قیمت هیوندا ولستر ان پرفورمنس Veloster N Performance

قیمت هیوندا ولستر ان پرفومنس

0

قیمت هیوندا ولستر ان پرفومنس : شرکت هیوندا پیشتر نسل جدید ولستر را به عنوان یک مدل کاملا جدید که شامل طراحی داخلی و خارجی شده، رونمایی کرد. نسل جدیدی که علاوه بر طراحی و برخی آپشن ها، از پیشرانه قدرتمندی نیز برخوردار است.

مدتی پس از رونمایی مدل معمولی، کره ای ها دست به کار شده و نسخه اسپرت را با نام  ولستر ان پرفومنس Veloster N Performance رونمایی کردند. مدلی که در مقایسه با نسخه اصلی قدرت پیشرانه بیشتر، طراحی اسپرت تر و مشخصات فنی قابل توجه تری دارد.

زمان عرضه و قیمت هیوندا ولستر ان پرفومنس

حال به تازگی هیوندای زمان عرضه و قیمت ماشین هاچ بک زیبای خود به نام Veloster N Performance را اعلام کرد، این ماشین در ماه دسامبر به دست فروشندگان می رسد. قیمت پایه ی این خودرو از ۲۹۰۰۰ دلار شروع می شود و ۸۸۵ دلار هزینه ی ارسال آن به نمایندگی ها می باشد، که باعث می شود این ماشین خوش چهره بدون احتساب قیمت آپشن ها و مالیات و مجوز زیر ۳۰ ۰۰۰ دلار قیمت بخورد.

هیوندا ولستر ان پرفورمنس کوچک و قدرتمند

 Veloster N یک موتور توربوی ۲ لیتری ۴ دارد که ۲۷۵ اسب بخار با نیروی گشتاور ۲۶۰lb/ft   تولید می کند و برای تناسب این موتور قدرتمند, هیوندای مدت زمان زیادی را صرف سیستم هندلینگ و طراحی شاسی ماشین کرده است.Veloster N  با یک سیستم دریچه ی اگزوز متغیر ساخته شده که قول   نت جذاب اگزوز را به طرفداران این ماشین هاچ بک جوان پسند می دهد.

هیوندای این ماشین را فقط به صورت دنده ای و احتمالا با جعبه دنده ی ۶ سرعته عرضه می کند که هنوز به صورت کامل صحت آن مشخص نشده است.خودروی Veloster N با دیفرانسیل N Corner Carving که یک نوع محدود مجهز به کنترل کننده های الکترونیکی همراه با روتور های ترمز ۱۳.۶ اینچ جلو و ۱۲.۴ اینچ عقب می باشد .چرخ های این اتومبیل واحد های آلیاژ ۱۹ اینچی با لاستیک های تابستانی ۲۳۵/۳۴R19 P Zero است.

مطالب مرتبط
تانک، جدیدترین خودروی ساخته شده توسط رضوانی موتورز

پیش بینی می شود کره ای ها در آینده نزدیک مدل های اسپرت برخی خودروهای کامپکت و دیگر خود را نیز معرفی کند.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.