تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند فول سایز هیوندا: پالیساد ۲۰۲۰

پالیساد هیوندا 2020

0

شرکت هیوندا از برندهای شناخته شده صنعت تولید خودرو محسوب می شود که تاکنون توانسته با عرضه مدل های باکیفیت و به روز رقیب سرسختی برای برندهای غربی باشد.

پیشتر  نیز خودروساز از کانسپت بزرگترین شاسی بلند خود رونمایی به عمل آورد و حال شایعات خبر از معرفی رسمی این SUV فول سایز هیوندا در آینده نزدیک می دهند. به تازگی تصویر رسمی این خودرو فاش شده که به نظر می رسد طراحی نزدیکی به نسخه کانسپت اخیرا معرفی شده دارد.نام محصول موردبحث پالیساد هیوندا ۲۰۲۰ است و به عنوان مدل ۲۰۲۰ سال آینده طی یکی از نمایشگاه ها رونمایی خواهد شد. تاکنون شایعات مختلفی پیرامون پالساید منتشر شده اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کره ای ها نرسید.

گفته می شود این محصول سه ردیف صندلی و هفت تا هشت سرنشین، قرار است در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی شود و احتمالا بازار آمریکا نخستین هدف هیونداست. بازاری که خودروهای شاسی بلند فول سایز طرفداران بسیاری داشته و هیوندا نیز از فرصت استفاده خواهد کرد.

فرصتی که می تواند پالیساد هیوندا ۲۰۲۰ را به محصول برتری در میان رقبا تبدیل کند.شرکت های مطرح امریکایی چون فورد، شورولت، GMC، کادیلاک و چندی دیگر در بازار امریکا توانستند با عرضه شاسی بلندهای فول سایز مشتریان بسیاری کسب کنند. حضور کیا و هیوندا نیز از سال های گذشته کلید خورد و بازتاب مثبتی داشته است.

پالیساد محصول غول پیکر هیوندا ۲۰۲۰

هیوندا می خواهد با عرضه یک SUV بزرگ رقیب سرسختی برای برندهای مشابه آمریکایی باشد. شرکت هم برند این کمپانی یعنی کیا توانسته حضور موفقی در بازار ایالات متحده داشته باشد و هیوندا نیز از این قاعده مستنثی نیست. آنچه از تصاویر پیداست، پالساید ساختری مشابه خودروهای رقیب آمریکایی خود داشته و با این تفاوت که زبان طراحی نسل جدید سانتافه را با خود یدک می کشد.

مطالب مرتبط
وانت پیکاپ هیوندا سال 2020 از راه می رسد

چنین زبان طراحی مدتهاست در ایالات متحده خواستار بسیاری داشته و هیوندا نیز با همان روش پیش رفته و چنین زبان طراحی را در نظر گرفته است. پیشتر شایعه شد کیا Telluride را به عنوان شاسی بلند فول سایز ۲۰۲۰ خود در نظر گرفته و هیوندا نیز در این میان می خواهد با پالساید به رقابت با برندهای امریکایی بپردازد.انتظار می رود پلتفرم Telluride  و Palisade یکی باشد. محصول بزرگ کیا از پیشرانه شش سیلندر ۳.۳ لیتری ۲۹۰ اسب بخاری بهره می برد و احتمالا دو مدل مذکور نیز از چنین پیشرانه ای برخوردار شوند.

پیش بینی می شود اطلاعات بیشتر را در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد باشیم. اگرچه گزارش ها زمان رونمایی را نمایشگاه لس آنجلس اعلام کردند اما دقیقا مشخص نیست.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.