جنسیس جی ۹۰ : نسل جدید Genesis G90 هیوندا معرفی شد

جنسیس جی 90

0

جنسیس جی ۹۰ : نسل جدید Genesis G90 هیوندا معرفی شد

جنسیس جی ۹۰ : با آغاز برگزاری نمایشگاه بین المللی لس آنجلس، شرکت های مختلفی با محصولات جدید خود حضور پیدا کردند. یکی از آنها کمپانی کره ای هیوندا است. این شرکت محصول لوکس فول سایز جنسیس جی ۹۰ را در این نمایشگاه معرفی کرده است. خودرویی که اگرچه ساختار نسل پیشین را یدک می کشد اما در طراحی تغییرات گسترده ای پیدا کرد.

جی ۹۰ مدل پرچمدار برند جنسیس

جی ۹۰ مدل پرچمدار برند جنسیس است که هیوندا بهترین ها را برای آن در نظر گرفته است. از این رو با نگاهی به طراحی ظاهری G90 می توان به لوکس و پریمیومی بودن آن پی برد. هیوندا پیشتر جنسیس به عنوان برند غیرمستقلی معرفی می‌کرد اما مدتی قبل تصمیم گرفت برند جنسیس را مستقل از هیوندا کرده و این بخش تنها به تولید و توسعه مدل های لوکس می پردازد.

G90 یک سدان لوکس

G90 نیز کیی از جدیدترین ساخته های جنسیس هیونداست. هیوندا می خواهد این سدان لوکس را در بازارهای مختلفی به فروش برساند و رقیبی برای بی ام و سری ۷، مرسدس بنز اس کلاس، آئودی A8 نسل جدید و چندی دیگر خواهد بود. البته محصول کره ای به مراتب قیمت کمتری خواهد داشت و در قیاس رقبا آلمانی بدون شک لوکس محسوب نمی شود.

آنچه در نگاه نخست می توان درک کرد، طراحی قسمت عقبی شبیه به محصولات لینکلن، برند لوکس فورد است. رد بخش جلو نیز چراغ هایی شبیه به ولوو در نظر گرفته شده که خیره کننده می باشد. جلوپنجره این مدل طراحی پنج ضلعی پیدا کرده و زیبا جلو می کند.

از دیگر رقبا این سدان لوکس باید به لینکلن Continental ، لکسوس LS و چندی دیگر اشاره کرد. هیوندا با هدف مبارزه سخت با رقبا محصولی را توسعه داده که موردتوجه مشتریان امریکایی قرار گیرد از این رو ترجیح داد این نسخه در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۸ به نمایش درآید و معرفی شود.

مطالب مرتبط
تصاویر زیبایی از جیپ روبیکون 2017

جذابیت طراحی

در طراحی هیچ شباهتی با نسل پیشین مشاهده نمی شود اگرچه در برخی قسمت ها این شباهت نسبتا محسوس است. Genesis G90 یک سدان فول سایز لوکس است و این یعنی بزرگترین سدان در خانواده جنسیس به شمار رفته و بیشتر یک مدل تشریفاتیست. در بازارهای بین المللی رقبا سرسختی داشته اما انتظار می رود هیوندا بتواند عملکرد خیره کننده ای در فروش داشته باشد.

جلوپنجره نسل جدید Genesis G90 بسیار بزرگ است و بخش عقب بلندی دارد. این طور که پیداست، هیوندا برای افزایش جذابیت طراحی چنین ساختاری را برای نسل جدید یا همان مدل ۲۰۲۰ در نظر گرفته است. اگرچه گفته می شود این نسخه فیس لیفت است، اما هیوندا تغییراتی در سطح یک نسل جدید برای آن در نظرگرفت.

رینگ های ۱۹ اینچی منحصربفرد آلومینیومی جلوه خاصی به این خودرو بخشید. در کابین داخلی تریم بسیار لوکس که ترکیبی از چرم باکیفیت و چوب می باشد، قابل مشاهده است. طراحی داشبورد به کیا K900 شباهت دارد و باتوجه شریک محسوب شدن هیوندا و کیا دور از انتظار نبود.

صفحه نمایش بزرگ در کنسول میانی که سیستم سرگرمی و دیگر بخش های تنظیماتی را دربرمی گیرد، به چشم می خورد. هیوندا متریال باکیفیتی را لحاظ کرده که در نوع خود قابل توجه می باشد.

جی ۹۰ جدید با پیشرانه ۳.۸ لیتری شش سیلندر، ۳.۳ لیتری شش سیلندر و۵.۰ لیتری هشت سیلندر روانه بازار خواهد شد. هیوندا در صدد است این مدل را در بازارهای مختلفی معرفی کند و همانطور که K900 کیا با استقبال بسیاری رو به رو شد، انتظار می رود جنسیس نیز از این مدل ها باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.