ولوو خودروسازان و خودرو های چینی را قابل قبول می داند

0

ولوو خودروسازان و خودرو های چینی را قابل قبول می داند

خودرو های چینی : شرکت ولوو یکی از برندهای خودروسازی مطرح سوئدی بوده که در طول سال های گذشته با محصولات ایمن و باکیفیت خود توانست نظر همگان را به محصولاتش جلب کند.

اکثر مردم فکر می کنند خط تولید های انسانی کیفیت خط تولید های رباتیک را ندارند از این رو معتقدند خودرو های چینی که در خط تولید انسانی کشور چین طراحی و ساخته می شوند نسبت به خودروهایی که در خط تولید رباتیک در اروپا ساخته می شوند بی کیفیت هستند و تنها خودروهای تولید شده در خط تولید رباتیک اروپا هستند که دارای کیفیت بالایی هستند .

اما لازم است بدانید که تمام خودروهای چینی که در خط تولید چین طراحی و ساخته می شوند بی کیفیت نیستند چرا که در ۲ سال اخیر بسیاری از کارشناسان رسانه های خودرویی معتبر جهان به نمایشگاه خودروی پکن رفته اند و به تست و بررسی مدل های تولیدی پرداخته اند و از کیفیت آنها به طرز عجیبی شگفت زده شده اند .

معاون ارشد بخش طراحی ولوو اعتقاد دارد که خط تولید انسانی خودرو های چینی کارخانه های چین بهتر از خط تولید رباتیک در کارخانه های اروپا است و در این زمینه گفته است :

“در ابتدا همه در زمینه ی طراحی و ساخت خودروهای باکیفیت در چین نگران بودند ، اما این نگرانی پس از ساخت و مونتاژ با کیفیت خودروهای چینی برطرف شد .”

از نظر معاون ارشد بخش طراحی ولوو تفاوت اصلی که بین کارخانه های چینی و اروپایی وجود دارد سطح اتوماسیون آنها می باشد ، به گونه ای که کارخانه های چینی با استفاده ی بیشتر از نیروهای انسانی به تلرانس بهتر و توانایی تغییر سریع تر روندهای تولید رسیده است .

مطالب مرتبط
قیمت بی ام و M2 Competition مشخص شد

معاون ارشد بخش طراحی ولوو در ادامه نیز اضافه کرد :

” بین خط تولید چین و اروپا تفاوت زیادی وجود ندارد اما اگر بخواهیم به صورت جزئی به خط تولید چین بپردازم باید بگویم که چینی ها خیلی خوب کار می کنند از این رو هیچ نگرانی از لحاظ بی کیفیت بودن محصولات چینی وجود ندارد .”

مدیران ارشد ولوو اعلام کرده اند که در آینده ای نزدیک تولید مدل های تمام برقی این برند در چین نیز آغاز خواهد شد ، جالب است بدانید که کمپانی ولوو تنها خودروسازی نیست که در چین خط تولید دارد برای نمونه نسل جدید فورد فوکوس مخصوص بازار آمریکا در چین تولید می شود و پس از آن به آمریکایی ها فروخته می شود ، علاوه بر تمامی اینها اولین کراس اور تمام برقی برند آلمانی نیز قرار است در چین تولید گردد .

پیش بینی می شود بازار خودروسازی چین و خودرو های چینی پیشرفت قابل توجهی در آینده داشته باشد و بتواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. حتی می تواند رقیب جدی دیگر خودروسازان محسوب شود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.