پروژه ویروس ویژه ایالات متحده؛ کاشف ایدز یا خالق ایدز؟!

0

پروژه ویروس ویژه ایالات متحده؛ کاشف ایدز یا خالق ایدز؟!

آوریل سال ۱۹۸۴ میلادی، دکتر «رابرت گالو» برای اختراعی که داشت (ویروس اچ‌آی‌وی) یک پرونده حق ثبت اختراع را در ایالات متحده آمریکا ایجاد کرد.

معمولاً وقتی یک پتنت یا همان حق ثبت اختراع بایگانی و تایید می‌شود، مانند کاری که دکتر گالو کرد، اگر کسی بخواهد از آن محصول یا اختراع برای مقاصد خود استفاده کند، باید در ازای آن به مالک اختراع، هزینه‌ای را بابت استفاده بپردازد. بنابراین برای یک اختراع و پتنت مربوط به آن، قوانین مفصلی تفسیر شده‌اند اما چیزی که باعث تعجب می‌شود این است که چرا دکتر گالو هنوز هم برای جبران خسارت‌های ناشی از استفاده نادرست از اختراعش، پرونده‌ای را ایجاد نکرده و طرح دعوی خود را به دادگاه ارائه نکرده است؟ این نظریه کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد و برای پی بردن به صحت آن باید به طور دقیق به بررسی پرداخت.

شواهد علمی و قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ویروس اچ‌آی‌وی نتیجه یک طرح دومحصولی از برنامه ویروس ویژه ایالات متحده بوده است. برنامه ویروس ویژه یک برنامه ویروسی توسعه یافته توسط دولت فدرال بوده است که در ایالات متحده از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۸ در جریان بوده است. ویروس ویژه سپس به عنوان واکسن در آفریقا و منهتن مورد استفاده قرار گرفته است. مدت کوتاهی پس از این موضوع، جهان با یک عفونت ناشی از یک رتروویروس انسانی روبه‌رو شد که با هر بیماری شناخته شده انسانی دیگری متفاوت بود.

مدارک نشان می‌دهد ایالات متحده به دنبال ساخت یک ذره ویروسی بوده است که روی سیستم دفاعی بدن تاثیر منفی می‌گذارد و این دقیقاً همان کاری است که ویروس اچ‌آی‌وی انجام می‌دهد. این برنامه با ایجاد تغییراتی در ژنوم ویروس ویسنا (Visna) پیگیری شده است. با توجه به مقالات و گزارشاتی که در ایالات متحده منتشر شده است، ویروس اچ‌آی‌وی تکامل و تغییر یافته ویروس خاص ویسناست. بتازگی دانشمندان با اطمینان ۱۰۰ درصد اعلام کرده‌اند پیدایش ایدز به آزمایشگاه بازمی‌گردد و ویروس اچ‌آی‌وی یک ویروس ساخته بشر است. این موضوع هنگامی رنگ واقعیت بیشتری به خود می‌گیرد که مقاله‌ای مربوط به رابرت گالو در رابطه با ویروسی ویژه دیده می‌شود که این مقاله مربوط به سال ۱۹۷۱ است.

مقاله سال ۱۹۷۱ رابرت گالو دقیقاً مشابه اطلاعیه وی در سال ۱۹۸۴ است؛ هنگامی که وی کشف ویروس اچ‌آی‌وی به عنوان عامل بیماری ایدز را اعلام کرد. پس از بررسی مدارک روشن می‌شود رابرت گالو حق اختراع خود در بیماری ایدز را پیش از اینکه به همراه «مارگارت هکلر» (وزیر وقت بهداشت ایالات متحده) معرفی کند، به ثبت رسانده است.

موارد فاش شده از برنامه مخفی ایالات متحده و همچنین ۱۵ گزارش پیشرفت فاش شده از این برنامه، شواهد انکارناپذیری است که نشان می‌دهد ایالات متحده با طرحی مخفی به دنبال کاهش جمعیت بشریت بوده است. ایالات متحده در قالب این پروژه به دنبال ساخت ویروسی ویژه برای از بین بردن گروهی از انسان‌ها بوده است. بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۸ میلادی، مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار به پروژه مخفی ویروس فدرال اختصاص داده شده که نتیجه آن خلق ویروسی به نام اچ‌آی‌وی بوده است.

دکتر «بوید گریوز» که سال‌ها عمر خود را صرف بررسی علمی و دقیق ویروس ایدز و نحوه به وجود آمدن آن کرده است و کتاب‌های مختلفی را در این زمینه نوشته است، بیان می‌کند پروژه ویروس ویژه ایالات متحده ۱۵ گزارش پیشرفت سالانه را منتشر کرده است که جزئیات پیشرفت دستکاری ویروس‌های حیوانی برای آلوده کردن میزبان‌های انسانی را نشان می‌دهد. هر گزارش جزئیات پیشرفت و توسعه ویروس ویژه تحت نظر دانشمندانی چون دکتر رابرت گالو و دکتر دیوزبرگ را نشان می‌دهد. سال ۱۹۹۹ در کشور کانادا دکتر بوید گریوز برای نخستین بار فلوچارت پروژه ویروس ویژه ایالات متحده را به نمایش می‌گذارد.

گزارش‌های پیشرفت پروژه ویروس ویژه ایالات متحده ۱۵ سال تاریخچه پزشکی و علمی مفقودشده را نشان می‌دهد. در حالی که شاید بتوان گزارش‌های پروژه ویروس ویژه ایالات متحده را در فهرست پایگاه‌ داده جهانی یافت اما پیدا کردن گزارش‌های اصلی حتی برای یک محقق حرفه‌ای نیز موقعیتی چالش‌برانگیز است! دکتر گریوز بیان می‌کند چندین کپی از گزارش‌های پیشرفت پروژه ویروس ویژه ایالات متحده را از قفسه‌های کتابخانه دانشگاه علوم بازیابی کرده است. اگرچه ۶ گزارش مفقود باقی مانده است و تعدادی از ۹ گزارش شناخته شده که باید در آرشیو موسسه ملی سرطان  وجود داشته باشد، بتازگی از قفسه‌های دولت ناپدید شده‌اند! دکتر گریوز بیان می‌کند همه این اسناد که اسکن شده از اسناد واقعی دولت هستند، داستان توسعه ویروس اچ‌آی‌وی را به طور کامل روایت می‌کنند.

برای بررسی تاریخچه حقیقی ویروس ایدز باید به سال ۱۸۷۸ برویم، هنگامی که در تاریخ ۲۹ آوریل این سال میلادی ایالات متحده قانون قرنطینه فدرال را تصویب کرد. پس از آن ایالات متحده تلاش قابل ‌توجهی را برای بررسی علل بیماری‌های واگیر آغاز کرد. سال ۱۸۸۷ با دستور آزمایشگاه بهداشت (این آزمایشگاه توسط دکتر «ژوزف کینیون» که یک نژادپرست واقعی بود اداره می‌شد) ایالات متحده، این تلاش تقویت شد.

  • دو سال بعد (سال ۱۸۸۹) ایالات متحده مایکوپلاسما را به عنوان یک عامل انتقال شناسایی کرد.

  • سال ۱۸۹۳ قانون قرنطینه فدرال تقویت شد و ناگهان یک انفجار بیماری فلج اطفال رخ داد.

  • سال ۱۸۹۸ آنها دریافتند می‌توان از مایکوپلاسما برای ایجاد همه‌گیری‌ها استفاده کرد (می‌توانستند این کار را در گاو انجام دهند و در گیاه تنباکو نیز آن را مشاهده کرده بودند).

  • سال ۱۸۹۹ کنگره ایالات متحده بررسی جذام در ایالات متحده را آغاز کرد.

  • سال ۱۹۰۲ یک مرکز تکامل تجربی سازمان داده شد و با استفاده از آن می‌توانستند بیماری‌های یک طبیعت نژادی را شناسایی کنند.

  • سال ۱۹۰۴ از مایکوپلاسما برای ایجاد یک بیماری همه‌گیر در اسب‌ها استفاده کردند.

  • سال ۱۹۱۰ از مایکوپلاسما برای ایجاد یک بیماری همه‌گیر در پرندگان استفاده کردند.

  • سال ۱۹۱۷ فدراسیون جوامع آمریکایی برای زیست‌شناسی تجربی (FASEB) شکل گرفت.

  • سال ۱۹۱۸ ویروس آنفلوآنزا میلیون‌ها بی‌خبر را به کام مرگ فرستاد. این یک ویروس آنفلوآنزای اصلاح شده با یک مایکوپلاسمای پرنده بود.

  • سال ۱۹۲۱ «برتراند راسل» علناً از ضرورت ایجاد آفت سازمان‌یافته علیه جمعیت حمایت می‌کند.

  • سال ۱۹۳۱ آزمایش‌های مخفیانه‌ای روی آفریقایی‌های آمریکایی‌تبار انجام و ایدز در گوسفند تست شد.

  • سال ۱۹۳۵ آموختند که می‌توانند مایکوپلاسمای دخانی را شکل دهند که آلوده‌کننده است.

  • سال ۱۹۴۳ رسماً برنامه جنگ بیولوژیک را آغاز می‌کنند. مدت کوتاهی پس از آن در گینه‌نو، به مطالعه مایکوپلاسما در انسان می‌پردازند.

  • سال ۱۹۴۵ شاهد بزرگ‌ترین هجوم دانشمندان خارجی به سمت ایالات متحده هستیم. عملیات گیره کاغذ که یک رسوایی عظیم است به عنوان یکی از تاریک‌ترین برنامه‌های یک دولت شکل می‌گیرد و یک نسل‌کشی را پدید می‌آورد.

  • سال ۱۹۴۶ نیروی دریایی ایالات متحده دکتر «ارل تراب» (یک زیست‌شناس نژادپرست بدنام) را استخدام می‌کند. گزارش‌ها وجود یک راز سلاح بیولوژیک را تایید می‌کند.

  • سال ۱۹۴۸ ایالات متحده از یک طرح برای ازدیاد جمعیت گروه‌های نژادی خاص حمایت می‌کند.

  • سال ۱۹۴۹ دکتر «بیورن سیگوردسون» ویروس ویسنا را جدا می‌کند، (ویروس ویسنا ساختار ژنتیکی بسیار نزدیکی با ویروس اچ‌آی‌وی دارد).

  • سال ۱۹۵۱ دولت ایالات متحده برای نخستین بار از حمله ویروسی خود علیه آفریقایی‌های آمریکایی‌تبار استفاده می‌کند.

  • سال ۱۹۵۴ دکتر بیورن سیگوردسون نخستین مقاله خود در رابطه با ویروس ویسنا را منتشر می‌کند.

  • سال ۱۹۵۵ آنها قادر بودند ویروس موزاییک تنباکو را به صورت مصنوعی بسازند.

  • سال ۱۹۵۷ رئیس‌جمهور آینده ایالات متحده، «جرالد فورد» و سایرین اجازه گسترش عوامل بیولوژیک تهاجمی را به پنتاگون دادند. پیش از سال ۱۹۵۷ و قبل از اینکه عملیات ویژه اکس (عملیاتی که نقش یک نمونه اولیه فوری را برای پروژه ویروس ویژه که سال ۱۹۶۲ کار خود را آغار کرد، بازی می‌کرد) آغاز شود، هیچ موردی از ایدز ثبت نشده است.

  • سال ۱۹۶۰ «نیکیتا خروشچف» اجازه ساخت سلاح بیولوژیک را صادر کرد. بیانیه سال ۱۹۶۰ میلادی وی منعکس‌کننده راز ترکیب استکبار و دموکراسی است. ۲ کشور (ایالات متحده و شوروی) نوامبر سال ۱۹۷۲ به یک توافق برای جمع‌‌آوری جمعیت سیاهپوستان دست پیدا می‌کنند.

  • سال ۱۹۶۱ «هالدور تومار» اعلام کرد ویروس‌ها می‌توانند باعث ایجاد سرطان شوند. سال ۱۹۹۵ او و Carlton Gajdusek به آکادمی ملی علوم اعلام کردند مطالعه ویروس ویسنا در گوسفند بهترین راه برای بررسی داروهای ضداچ‌آی‌وی است.

  • سال ۱۹۶۲ تحت پوشش تحقیقات سرطان، ایالات متحده در تاریخ ۱۲ فوریه برنامه ویروس ویژه را آغاز می‌کند. دکتر «لن هیفلیک»

  • (Len Hayflick) یک آزمایشگاه مایکوپلاسما ایالات متحده را در دانشگاه استنفورد ایجاد می‌کند (بسیاری بر این باورند که برنامه ویروس ویژه نوامبر سال ۱۹۶۱ با یک قرارداد فایزر آغاز شد).

  • در آغاز سال ۱۹۶۳ و برای هر سال پس از آن برنامه ویروس ویژه با بررسی پیشرفت سالانه در مرکز پزشکی هرشی هدایت می‌شد. نشست‌های سالانه نمایانگر ماهیت تهاجمی‌ ایالات متحده است که دنبال توسعه ویروس اچ‌آی‌وی بوده است.

  • سال ۱۹۶۴ کنگره ایالات متحده از تحقیقات ویروس لوسمی/ لنفوم کاملاً پشتیبانی کرد.

  • سال ۱۹۶۷ آکادمی ملی علوم، یک تجاوز کامل را در آفریقا به راه انداخت (برنامه انکوباتور سازمان سیا).

  • سال ۱۹۶۹ «فورت دتریک» به دانشمندان جهان و پنتاگون برای پول بیشتر درخواست داد، آنها می‌دانستند می‌توانند ویروس اچ‌آی‌وی را بسازند. ۱۸ جولای ۱۹۶۹ نیکسون یادداشتی مخفیانه را پیرامون موضوع ازدیاد جمعیت به کنگره می‌فرستد و این آغازی بر یادداشت‌های دنباله‌دار «هولوکاست ایدز» است.

  • سال ۱۹۷۱ گزارش پیشرفت شماره ۸ منتشر می‌شود. در طول برنامه ویروس ویژه ۱۵ گزارش پیشرفت و بیش از ۲۰ هزار مقاله علمی منتشر می‌شود. ۶۰ صفحه اول گزارش پیشرفت شماره ۸ هدف پروژه ویروس ویژه را به شکل نشان می‌دهد. سال ۱۹۷۷ در جریان پروژه ویروس ویژه ۱۵ هزار گالن ویروس اچ‌آی‌وی تولید و به عنوان مکمل به واکسن‌ها اضافه و به آفریقا و منهتن ارسال می‌شود.

  • در صفحات ۱۰۴ تا ۱۰۶ گزارش پیشرفت شماره ۸ نشان می‌دهد که دکتر رابرت گالو به صورت مخفیانه روی توسعه ایدز فعالیت می‌کرده است و دولت ایالات متحده با پشتیبانی کامل از این بخش به سمت کشتن شهروندان خود حرکت می‌کند. رابرت گالو نمی‌تواند توضیح بدهد چرا نقش وی به عنوان یک مدیر پروژه برای برنامه ویروس ویژه از کتاب زندگینامه او حذف شده است. مقاله رابرت گالو در سال ۱۹۷۱ دقیقاً مشابه اطلاعیه وی در سال ۱۹۸۴ (هنگامی که اعلام کرد ویروس اچ‌آی‌وی که عامل بیماری ایدز است را شناسایی کرده) است.

  • در صفحات ۲۷۳ تا ۲۸۶ گزارش پیشرفت شماره ۸ بیان می‌شود ایدز را در میان میمون‌ها پخش کرده‌اند. از سال ۱۹۶۲ ایالات متحده و دکتر رابرت گالو میمون‌ها را با ویروس آلوده و دوباره آنها را در طبیعت آزاد کردند. حتی دانشمندان دولتی نیز گیج شده بودند که هر دو ویروس HIV-I و HIV-II در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور ناگهانی ظهور می‌کنند و از ۲ تن از بستگان اجدادی میمون‌ها جدا می‌شوند. در نهایت مطالعه‌ای ژاپنی در سال ۱۹۹۹ منتشر می‌شود و ثابت می‌کند مبدأ ایدز میمون، به انسان بازمی‌گردد. خلاصه! آزمایش‌های میمونی ثابت می‌کند ایدز میمون نیز ساخته دست بشر است.

  • سال ۱۹۷۲ ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی وارد یک توافق بیولوژیک می‌شوند که نشانه‌ به صدا درآمدن ناقوس مرگ برای جمعیت سیاه است. دو کشور، سال ۱۹۷۲ برای همکاری در زمینه توسعه عوامل بیولوژیک مهاجم به توافق رسیدند.

  • سال ۱۹۷۳ «گارث نیکلسون» گزارشی از پروژه خود (نقش سطح سلول در فرار از نظارت ایمنی) را منتشر می‌کند. گزارش او توسط ۷ مقاله منتشر شده است. دکتر نیکلسون از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۸ در رابطه با پروژه ویروس ویژه فعالیت می‌کرده است.

  • سال ۱۹۷۴ «هنری کیسینجر» کارهای خود در رابطه با NSSM-200 (طرح ایالات متحده برای نشان دادن افزایش جمعیت) را منتشر می‌کند. این تنها موضوع بحث شده در کنفرانس جهانی جمعیت در بخارست رومانی بوده است. مردانی در سایه تلاش کردند موافقت تمام جهان را برای جمع‌آوری جمعیت آفریقا به دست آورند.

  • سال ۱۹۷۵ جرالد فورد، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده  تفاهمنامه امنیتی دفاعی ملی شماره ۳۱۴ را امضا می‌کند. ایالات متحده طرح NSSM-200 را اجرا می‌کند.

  • سال ۱۹۷۶ ایالات متحده گزارش پیشرفت شماره ۱۳ برنامه ویروس ویژه را ارائه می‌کند. در این گزارش نشان داده می‌شود ایالات متحده به موافقتنامه‌های بین‌المللی مختلفی با شوروی، آلمان‌، انگلیس، فرانسه، کانادا و ژاپن دست یافته است. طرح کشتن سیاهپوست‌ها با پشتیبانی‌های بین‌المللی همراه بوده است. ماه مارس سال ۱۹۷۶ و در جریان پروژه ویروس ویژه، تولید ویروس اچ‌آی‌وی آغاز می‌شود. ماه ژوئن سال ۱۹۷۷ و در جریان این پروژه ۱۵ هزار گالن ویروس عامل بیماری ایدز تولید شده است. جیمی کارتر، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده اجازه می‌دهد این برنامه به صورت مخفیانه برای جمع‌آوری جمعیت سیاهان ادامه پیدا کند.

  • سال ۱۹۷۷ دکتر رابرت گالو با دانشمندانی مطرح از شوروی دیدار می‌کند تا پیرامون تکثیر ۱۵ هزار گالن ویروس عامل بیماری ایدز بحث کنند. آنها ویروس عامل ایدز را به عنوان مکمل به واکسن آبله متصل و آن را به آفریقا ارسال کردند و به صورت آزمایشی ویروس عامل ایدز را به عنوان مکمل به واکسن هپاتیت B متصل و آن را به منهتن ارسال کردند.

  • بیش از تاریخ در بایگانی دکتر «جان مولونی» می‌توان اطلاعاتی از پروژه ویروس ویژه به دست آورد. مروری بر فایل‌های تحت نام دکتر مولونی سوابق و مدارکی از یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ویروسی ضد بشر را فاش می‌کند.

  • دکتر بوید گریوز در قسمتی از صحبت‌های خود اعلام می‌کند از وی خواسته شده پیرامون پروژه MK-NAOMI به ارائه توضیحاتی بپردازد. دکتر گریوز در رابطه با این پروژه چنین بیان می‌کند که:

  •  MK-NAOMI یک کد برای توسعه بیماری ایدز بوده است. بخش MK به نام ۲ تن از همکاران به نام‌های Robert Manaker و Paul Kotin اشاره می‌کند و بخش NAOMI مخفف عبارت Negroes are Only Momentary Individuals (سیاهان تنها افرادی زودگذر هستند) است.

  • در ادامه و به صورت خلاصه نگاهی خواهیم داشت به زندگینامه دکتر بوید گریوز، فردی که با تلاش‌های خود توانست حقیقت پشت پرده بیماری ایدز را کشف کند.

  • دکتر بوید گریوز ۷ جولای سال ۱۹۵۲ میلادی در چالستون [ویرجینیای غربی] به دنیا آمد. سال ۱۹۵۵ خانواده گریوز به اوهایو نقل مکان کرد. سال ۱۹۹۲ بوید گریوز با کسب مدرک دکترای خود از دانشکده حقوق دانشگاه اوهایو شمالی به عنوان یک وکیل فارغ‌التحصیل شد. چند هفته پیش از فارغ‌التحصیل شدن از دانشکده حقوق و در جریان یک آزمایش معمول نتیجه تست اچ‌آی‌وی بوید گریوز مثبت شد. سپس بوید گریوز به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با بیماری ایدز، عامل آن و منشا آن رفت. گریوز سال ۱۹۹۳ و در نتیجه تحقیقات خود توانست به اطلاعاتی دست پیدا کند که نشان می‌داد ویروس اچ‌آی‌وی نتیجه یک پروژه مخفی فدرال است که توسط پنتاگون رهبری می‌شده است و «برنامه ویروس ویژه ایالات متحده» نامیده می‌شود.

  • دکتر بوید گریوز در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال ۱۹۹۸ میلادی نخستین دادخواست خود را علیه ایالات متحده برای خلق، تولید و گسترش بیماری ایدز تنظیم می‌کند. اول ژانویه سال ۲۰۰۰ میلادی وزارت دادگستری ایالات متحده به گریوز اطلاعیه‌ای می‌دهد و از دفتر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به عنوان متهم اصلی نام می‌برد. در روز انتخابات ۷ نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی دادگاه استیناف حوزه ششم ایالات متحده موضوع بوید گریوز در برابر رئیس‌جمهور ایالات متحده را در سکوت رد می‌کند. ۱۲ ژانویه سال ۲۰۰۱ میلادی دکتر گریوز در برابر رئیس‌جمهور ایالات متحده قرار می‌گیرد و با شنیدن واژه احمق اخراج می‌شود. در تاریخ ۱۱ آوریل سال ۲۰۰۱ میلادی دکتر گریوز به دیوان عالی ایالات متحده درخواست تجدیدنظر می‌دهد، دادگاه تجدیدنظر برگزار می‌شود و دادگاه بی‌سر و صدا و بدون اعلام نظر و دستورالعمل به کار خود پایان می‌دهد.

سال ۲۰۰۱ میلادی دکتر بوید گریوز نخستین آمریکایی و آفریقایی- آمریکایی‌ای می‌شود که تزریق داروی Tetrasil را به عنوان درمان انحصاری ایالات متحده برای بیماری ایدز دریافت می‌کند (داروی Tetrasil که با شماره ثبت اختراع ۵۶۷۶۹۷۷ به ثبت رسیده است، در آزمایش‌های حیوانی مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و موفقیت‌آمیز بودن آن در از بین بردن همه ذرات ویروس اچ‌آی‌وی در محیط آزمایشگاهی و همچنین در نمونه‌های حیوانی به ثبت رسیده است). تقریباً بلافاصله پس از دریافت این درمان، دکتر گریوز به سمت بهبودی می‌رود و او به صورت سرسختانه طرفدار درمان بیماری ایدز توسط Tetrasil می‌شود و درخواست می‌کند آزمایش‌های بالینی به صورت فوری انجام شود و این دارو به صورت گسترده در دسترس جهانیان قرار بگیرد. بلافاصله پس از این موضوع، داروی Tetrasil توسط مالک و صاحب امتیاز اختراع آن یعنی دکتر
Marvin Antelman بدون هیچ‌گونه توضیح عمومی جمع‌آوری می‌شود. گریوز تجارب و درخواست‌های خود را به کنگره، اداره کل حسابداری، مراکز کنترل بیماری، سازمان ملل متحد، سازمان بهداشت جهانی و چندین وزیر بهداشت در سراسر جهان ارسال کرده است.


دکتر بوید گریوز یک مدرس دانشگاه مشهور و نویسنده کتاب‌هایی چون State Origin: The Evidence of the Laboratory Birth of AIDS و World War AIDS: The Third World War 18 ژوئن سال ۲۰۰۹ میلادی در ۵۷ سالگی دیده از جهان فروبست.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که چرا امروز شاهد حضور داروی تتراسیل که پس از بررسی‌ روی نمونه‌های آزمایشگاهی و حیوانی به مرحله آزمایش انسانی رسیده بود و اسناد و پتنت‌ها نشان می‌دهد در آزمایش انسانی نیز موفق به از بین بردن ذرات ویروس اچ‌آی‌وی شده بود و حتی در پتنت‌های ثبت شده برای این دارو دوز مصرفی آن به دقت مشخص شده است، در بازارهای جهانی نیستیم؟ این سوالی است که دنیای سرمایه‌داری و مافیای دارو می‌توانند به آن جواب بدهند، چرا که مدارک و شواهد نشان می‌دهد غول‌های داروسازی بزرگی چون فایزر نیز در پروژه ویروس ویژه ایالات متحده دخالت داشته‌اند.

منبع:aids.ir

مطالب مرتبط
آیا ایدز از طریق پرتقال های خونی وارداتی از لیبی منتقل می شود؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.