پشتیبانی نسخه ی ios مرورگر مایکروسافت اج از تاچ سه بعدی

0

پشتیبانی نسخه ی ios مرورگر مایکروسافت اج از تاچ سه بعدی

همانطور که می دانید در این اواخر مرورگرMicrosoft Edge  در ios  بروز رسانی شده است و در این بروز رسانی قابلیت های کارآمد و مفیدی را دریافت کرده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اولین قابلیت جدیدی که در بروز رسانی مرورگر مایکروسافت اج در ios   به آن اضافه شده است این است که از این به بعد مرورگر مایکروسافت اج در ios  از تاچ سه بعدی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به گونه ای که کاربران آن از این به بعد به لطف قابلیت پشتیبانی از تاچ سه بعدی توسط مرورگر مایکروسافت اج در ios   به راحتی می توانند پیش نمایشی از وب سایت ها را در پنجره ی پاپ آپ خود مشاهده کنند و از آن لذت ببرند. اما شاید برای شما سوال باشد که با بروز رسانی مرورگر مایکروسافت اج در ios   و دارا بودن چنین قابلیتی چگونه می توانید از آن استفاده کنید؟

شما برای استفاده از قابلیت پشتیبانی از تاچ سه بعدی توسط مرورگر مایکروسافت اج در ios   کافیست کمی روی لوگوی اپلیکیشن انگشت خود را فشار دهید تا پیش نمایش وب سایت مورد نظرتان در یک پنجره ی پاپ آپ ظاهر شود توجه کنید که تنها لازم است انگشتتان را بر روی لوگوی اپلیکیشن به میزان کمی فشار دهید درصورتی که فشار بیشتری به لوگوی اپلیکیشنتان وارد کنید وب سایت مورد نظر در مرورگر برای شما باز خواهد شد.

علاوه بر اضافه شدن چنین قابلیتی در بروز رسانی مرورگر مایکروسافت اج در ios   بهتر بگوییم که قابلیت های و امکانات دیگری نظیر؛ جستجوی محتوا در صفحات با استفاده از منو، تنظیم آتلوک برای باز کردن لینک ها در اج، اشتراک گذاری لینک از اپلیکیشن های دیگر در اج، باز کردن تب جدید در پس زمینه هنگام نگه داشتن انگشت روی یک لینک را دارا می باشد.

مطالب مرتبط
سرفیس فون مایکروسافت با اسنپدراگون 845

برای نصب آخرین نسخه از مرورگر مایکروسافت اج در ios   همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

منبع: phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.