پورشه ۹۱۱ اسپیدستر تولید خواهد شد

به تازگی در جریان نمایشگاه اتومبیل پاریس که شرکت های مختلفی جدیدترین محصولات را معرفی کردند، پورشه نیز دست به کار شد و پورشه 911 اسپیدستر تولیدی را معرفی کرد.

0

پورشه ۹۱۱ اسپیدستر تولید خواهد شد

پورشه ۹۱۱ اسپیدستر : شرکت پورشه را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو دانست. کمپانی که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می کند.

به تازگی در جریان نمایشگاه اتومبیل پاریس که شرکت های مختلفی جدیدترین محصولات را معرفی کردند، پورشه نیز دست به کار شد و پورشه ۹۱۱ اسپیدستر تولیدی را معرفی کرد.

 شرکت پورشه هر سال محصولات جدیدی را معرفی می کند و پیشتر نسخه اسپیدستر مجذوب کننده پورشه ۹۱۱ را معرفی کرد. در حالی که این مدل به عنوان خودرویی منحصربفرد و غیرقابل تولید معرفی شد، اما به تازگی این شرکت اشتوتگارتی تایید کرد که می خواهد اسپیدستر ۹۱۱ را به تولید برساند.

معرفی این مدل با تحسین و استقبال بسیاری از طرفداران رو به رو شد و همین امر پورشه را برآن داشت تا به تولید ۹۱۱ اسپیدستر بپردازد. خودرویی با طراحی مدرن و جذاب که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

پورشه گفته است تنها ۱۹۴۸ دستگاه از اسپیدستر ۹۱۱ به تولید می رسد و دلیل این تعداد نیز زمان آغاز تولید اتومبیل های این شرکت یعنی در سال ۱۹۴۸ با مدل ۳۶۵ می باشد.

مدل نخستی که رونمایی شد از رینگ های متفاوتی در مدل رونمایی شده نمایشگاه پاریس داشت. مدلی که در نمایشگاه پاریس پورشه از آن رونمیای کرد دارای رینگ ۲۱ اینچی که پیشتر در مدل های  ۹۱۱ RSR و GT3R نیز شاهد آن بودیم، است. این رینگ زیبایی اسپیدستر ۹۱۱ را بیشتر کرده و آن را به مدل تولیدی تبدیل نمود.

گذشته از آن چراغ های دیلایت به رنگ قرمز نیز درمی آید و این مدل را منحصربفردتر می سازد. برای جذاب تر ساخت خودرو پورشه از کروم و رنگ مشکی برای برخی قسمت ها چون آینه های جانبی بهره گرفت. گذشته از آن ساختار این خودرو نیز براساس ۹۱۱ کاررا ۴ کابریولت توسعه یافته و در برخی قسمت ها از فیبرکربن جهت افزایش آیرودینامیک و کاهش وزن بهره گرفته شد.  پیشرانه تخت شش سیلندر اسپیدستر ۹۱۱ قدرتی ۵۰۰ اسب بخاری داشته که در کنار آن گیربکس شش سرعته دستی نیز فراهم آمده است.

مطالب مرتبط
5 اتومبیل جذاب نمایشگاه پاریس 2018

متاسفانه شرکت آلمانی به جزئیات دیگری چون قیمت و تاریخ عرضه اسپیدستر ۹۱۱ خود اشاره نکرد و پیش بینی شده بزودی اعلام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.