انتشار اطلاعاتی از پیشرانه قدرتمند استون مارتین والکری

استون مارتین والکری Valkyrie

0

انتشار اطلاعاتی از پیشرانه قدرتمند استون مارتین والکری Valkyrie

شرکت استون مارتین بدون شک یکی از خودروسازان اصیل بریتانیایی شناخته می شود که تاکنون محصولات بزرگی را معرفی و عرضه کرده است.

محصولاتی که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند و باید انتظارات بسیاری داشت. یکی از محصولات منحصربفرد و بزرگی که استون مارتین در حال حاضر روی آن مشغول کار است، Valkyrie نام دارد. ابراتومبیلی که می تواند به رقیبی برای دیگر شرکت ها تبدیل شود و باید انتظارات بسیاری داشت.

این خودرو هایپرکار محسوب شده و چیزی تا تولید اصلی آن باقی نمانده است. در حالی که تاکنون جزئیاتی درباره این محصول استون مارتین منتشر شده، حال به تازگی شاهد انتشار اطلاعاتی درباره مشخصات پیشرانه ابراتومبیل آینده کمپانی بریتانیایی هستیم.

پیشرانه قدرتمند ۱۲ سیلندر

گذشته از اطلاعات، دسته ای تصاویر نیز منتشر شده که هیبت ظاهر پیشرانه را به نمایش درمی آورد. این طور که پیداست، خودروساز در تلاش است تا پیشرانه قدرتمند ۱۲ سیلندر را در محصول منحصربفرد آینده خود تعبیه کند. به گفته شرکت سازنده، موتور والکری از نوع ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار است.

دور موتور ۱۰ هزار دور در دقیقه

به گفته استون این خودرو در ابتدا پروژه با اسم رمز AM-RB 001 شناخته می شد و حال می خواهد با پیشرانه بسیار قدرتمند ۱۲ سیلندر ۱۰۰۰ اسب بخاری عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. با دور موتور ۱۰ هزار دور در دقیقه نباید انتظار را نسبت به Valkyrie کم کرد. همانطور که پیشتر گزارش شد، والکری یک هایپر کار هیبریدی محسوب می شود و در این میان استون مارتین یک موتور الکتریکی در کنار پیشرانه قدرتمند ۱۲ سیلندر قرار می دهد تا بعد جدیدی از قدرت اتومبیل های خود را به نمایش بگذارد.

اطلاعات بیشتری از این موتور احتراق داخلی پرتوان دردسترس قرار نگرفته اگرچه گفته شده یک موتور ۱۲ سیلندر در هر لیتر ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و این اطلاعات کمی باورکردنی نیست و نمی توان باورش کرد. چیزی که فراتر از انتظارات می باشد.

مطالب مرتبط
لوگوی شخصی؟ لوگوی سازمانی؟ و یا هر دو

استون مارتین نظر مثبتی نسبت به این پیشرانه داشته و با مدلی هیبریدی می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. بسیاری از اجزای بدنه والکری آلومینیوم جامد هستند که مشابه مواردیست که در خودروهای فرمول ۱ به کار گرفته می شود. به گفته شرکت سازنده، میل لنگ والکری ۵۰ درصد سبک تر از وان ۷۷ می باشد.

به جز اطلاعات پیشرانه، جزئیات کاملی درباره والکری بازگو نشده و حتی استون مارتین سعی کرده سکوت اختیار کند تا در موعد مقرر با رونمایی از این ابراتومبیل حقایق را آشکار سازد. وزن والکری ۱ تن خواهد بود و به عنوان یک اتومبیل سوپراسپرت یا بهتر بگوییم ابراتومبیل بسیار فوق العاده است.

پیشرانه Valkyrie در کنار گیربکس ۷ سرعته

پیشرانه Valkyrie در کنار گیربکس ۷ سرعته پدال شیفتر ساخت مهندسین حرفه ای Ricardo Engineering ساخته می شود که در نوع خود بی نظیر است. استون مارتین تنها ۱۵۰ دستگاه والکری به تولید می رساند و در این بین ۲۵ واحد نسخه ای با پسوند AMR Pro همراه هستند. قیمت هر یک از مدل های والکری بیش از ۳.۲ میلیون دلار اعلام شده و سال ۲۰۱۹ از راه خواهد رسید.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.