آموزش چیز کیک سیب زمینی شیرین و زنجبیل

0

مواد لازم برای تهیه چیز کیک سیب زمینی شیرین و زنجبیل

۲ عدد سیب زمینی شیرین، پوست گرفته و خرد شده

۱ فنجان برگه زردآلو

۱۵ عدد کوکی زنجبیلی

۳/۴ فنجان غلات فیبردار

۲ قاشق غذاخوری کره یا مارگارین ذوب شده

۸ اونس پنیر خامه ای

۸ اونس پنیر نوفچاتل نرم شده

۱ فنجان ماست ساده

۳ عدد سفیده تخم مرغ

۲/۳ فنجان شکر قهوه ای

۱ قاشق غذاخوری آرد گندم

loading...

۲ قاشق چایخوری پودر کدو حلوایی

۲ قاشق چایخوری اسانس وانیل

مقداری نمک

۳ قاشق غذاخوری پودر زنجبیل

طرز تهیه چیز کیک سیب زمینی شیرین و زنجبیل

۱-فر را با درجه ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید و قالب را با روغن چرب کنید.

۲-در تابه ای، سیب زمینی ها را در آب سرد و با حرارت زیاد، بجوشانید و به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه بپزند و نرم شوند و کناری بگذارید.همزمان، ۱ فنجان آب را در ظرفی بجوشانید، از روی حرارت بردارید و روی زردآلوها  بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه در آب بماند سپس آب ظرف را خالی کنید.

۳-غلات و کوکی ها را در غذاساز بریزید و مخلوط کنید، سپس کره را اضافه کنید. این مخلوط را در قالب مورد نظر ریخته و ۱۰ دقیقه در فر بگذارید. پس از پخت، قالب را روی پایه فلزی بگذارید تا خنک شود. در ضمن، فر را به ۳۲۵ درجه فارنهایت کاهش دهید.

۴-سیب زمینی های سرد شده را به همراه پنیر  در همزن برقی بریزید و ۱تا ۲ دقیقه با سرعت زیاد هم بزنید تا نرم شوند. ماست، سفیده های تخم مرغ، شکر، آرد، پودر کدو حلوایی، اسانس وانیل و نمک را خوب مخلوط کنید. زرد آلو ها را در قالبی که از فر درآورده بودید بگذارید و مخلوط پنیر و سیب زمینی را هم زرد آلو ها بریزید.

مطالب مرتبط
به نظر شما بستنی زغالی چه طعمی دارد؟

قالب را به مدت ۴۲ تا ۴۵ دقیقه در فر قرار دهید تا چیز کیک آماده شود. فر را خاموش کنید و به مدت ۱ ساعت اجازه دهید تا چیز کیک سرد شده و به دمای محیط برسد. روی چیز کیک را با پلاستیک بپوشانید و ۳ ساعت بگذارید تا کاملا سرد شود. سپس رویش را پودر زنجبیل پاشیده و سرو کنید.

ارزش غذایی چیز کیک سیب زمینی شیرین و زنجبیل

  • کالری: ۱۶۴ کیلوکالری
  • کالری از چربی: ۵۰ کیلو کالری
  • چربی: ۶ گرم
  • مجموع شکر: ۱۴ گرم
  • کربوهیدرات: ۲۵ گرم
  • چربی اشباع شده: ۲ گرم
  • کلسترول: ۱۳ میلی گرم
  • سدیم: ۲۶۲ میلی گرم
  • پروتئین: ۶ گرم
  • فیبر نامحلول: ۰ گرم
  • کلسیم: ۱۱۷ میلی گرم
  • منیزیم: ۱۹ میلی گرم
  • پتاسیم: ۲۱۶ میلی گرم
  • فیبر غذایی: ۲ گرم
  • مونو چربی: ۲ گرم
  • اسید چرب امگا ۳: ۰ گرم
  • اسید چرب امگا ۶ : ۱ گرم
  • چربی: ۱ گرم
  • نشاسته: ۱ گرم
  • ترانس چرب اسید: ۰ گرم
  • آب: ۳۹ گرم

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.