کمبود هیجان و میل جنسی و راه های طبیعی برای افزایش میل جنسی

0

کمبود هیجان و میل جنسی و راه های طبیعی برای افزایش میل جنسی

نوشته جاناتان ای پراسکی

بخشی از زندگی هر انسانی را رابطه جنسی تشکیل می دهد. هنگامی که میل و هیجان جنسی تان کاهش پیدا می کند، راه ها و تقویت کننده های طبیعی وجود دارند که شما برای حل این مشکل می توانید از آنها استفاده کنید.

 

داشتن نیاز جنسی در افراد یک نیاز طبیعی می باشد اما گاهی اوقات این غریزه کاهش پیدا می کند یا به کل از بین می رود. از دلایل کاهش میل جنسی میتوان به مشکلاتی که بین زوجین رخ می دهد یا استرس اشاره کرد.

به همان اندازه که رابطه جنسی بر روی ذهن تأثیر گذار است بر روی بدن نیز اثر می گذارد. رابطه جنسی یک رابطه بسیار قوی بین ذهن و بدن است. متأسفانه امروزه بسیاری از افراد ازکمبود میل جنسی رنج می برند.

 

کمبود میل جنسی مشکلات عدیده ای از جمله خجالت زدگی، شرمندگی، افسردگی و اضطراب ایجاد می کند. آمارها نشان می دهد که ۵۲ درصد مردان و ۶۳  درصد زنان از این مشکل رنج می برند.

 

راه های درمان بی میلی جنسی مردان

راه های درمانی در مردان عبارتند از:

مصرف عصاره گیاه جینکوبیلوبا

جنسینگ قرمز کره ایی

L-آرژنین

طب سوزنی

و ورزش.

 

عصاره گیاه جینکوبیلوبا

بعضی از مردان معتقدند که با استفاده از این گیاه کمبود میل جنسی شان برطرف می شود. درواقع این گیاه باعث افزایش سنتز نیتریک اکساید می شود.

نیتریک اکساید آنزیمی است که باعث به استراحت در آوردن ماهیچه های اطراف آلت تناسلی مردان می شود در نتیجه خون رسانی به این ناحیه افزایش یافته و عمل نعوظ راحت تر صورت می گیرد.

 

جنسینگ قرمز کره ایی

یکی از گیاهانی که برای برطرف کردن مشکل جنسی مردان استفاده می شود و در مقایسه با جینکوبیلوبا اثر بیشتر و قوی تری دارد، جنسینگ قرمز کره ایی است.

 

مطالب مرتبط
رژیم غذایی حذف چیست؟ بررسی نحوه گرفتن رژیم تا عوارض و مزایا

جینسینگ به دلیل افزایش نیتریک اکساید و جریان خون آلت تناسلی مردان، هم سایز آلت تناسلی را افزایش می دهد و هم سبب مقاومت و استحکام آن در طول رابطه جنسی می شود.

مقدار مصرفی آن در روز بین۱.۸ تا ۲.۷ گرم می باشد. اگر بیشتر از این مقدار مصرف کنید ممکن است باعث ناراحتی و آشفتگی تان شود.

 

ابتدا ۱.۸گرم مصرف کنید اگر پس از ۶ هفته تغییری در وضعیتتان ایجاد نشد مقدار آن را تا۲.۷ گرم افزایش دهید و دوباره به مدت ۶ هفته از آن استفاده کنید. اگر پیشرفتی حاصل نشد خوردن آن را قطع و راه های درمانی دیگر را امتحان کنید.

 

L-آرژنین

این آمینو اسید هم سبب افزایش تولید نیتریک اکساید می شود که به دنبال آن خون رسانی را به ناحیه تناسلی افزایش داده وکیفیت رابطه جنسی را بالا می برد.

 

مقدار مصرفی آن در روز بین۱.۵ تا ۵ گرم می باشد که آن را باید ناشتا و با معده خالی میل کرد. مردانی که درگذشته دچار حمله قلبی شده اند یا به هرپس تناسلی یا هرپس دهانی یا تبخال مبتلا شده اند توصیه می شود از این ماده استفاده نکنند.

 

۲.۵گرم از این ماده را به مدت ۶ هفته می توان استفاده کرد. اگر پس از ۶ هفته تغییری حاصل نشد مقدار آن را افزایش دهید و به مدت ۶ هفته دیگر مصرف کنید. اگر بعد از ۱۲ هفته جوابی نگرفتید مصرف آن را قطع کنید.

 

ورزش

درکنار استفاده گیاهان دارویی می توان از ورزش هم برای بالا بردن قابلیت نعوظ درمردان حین رابطه جنسی بهره برد.

مثلا هنگام ادرار، جریان ادرار خود را قطع کرده و دوباره شروع به ادرار کردن کنید. اگر با اینکار عضله آلت تناسلی تان تقویت و به سمت شکم بلند می شود.

 

مطالب مرتبط
کودکان مبتلا به مالاریا بیشتر هدف نیش پشه قرار می گیرند

طب سوزنی

طب سوزنی در رابطه جنسی مردان و قدرت نعوظشان تأثیر بسزایی دارد. با انجام آن، انرژی در همه جای بدن به طور یکسان پخش می شود. با انجام دادن دو مرتبه طب سوزنی در هفته پس از طی ۶ هفته نتیجه مثبت خواهید گرفت.

 

درمان بی میلی جنسی خانم ها

برای درمان بی میلی جنسی خانم ها، راه های مختلفی مثل استفاده از جینکوبیلوبا، مکمل های غذایی و ترکیبات موضعی وجود دارد.

عصاره گیاه جینکوبیلوبا

تأثیر گذاری این گیاه در زنان بیشتر از مردان است. همچنین این گیاه خاصیت ضد افسردگی دارد. مصرف روزانه آن باعث افزایش خون رسانی به ناحیه تناسلی خانم ها می شود.

مکمل های غذایی

ترکیبی از جینسینگ، جینکو وL _آرژنین به همراه مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی بسیار مفید و موثرمی باشد. درتحقیقات نشان داده شده ۷۴ درصد زنانی که از این مکمل غذایی استفاده کرده اند افزایش قابل مشاهده ایی درمیل جنسی و رابطه جنسی شان تجربه کرده اند. همچنین درهنگام مقاربت راحت تر به ارگاسم رسیده و شور و هیجان بیشتری داشته اند.

 

بر اساس تحقیقات ۹۰ درصد زنانی که مکمل موضعی و ترکیبی تشکیل شده از روغن دانه گیاه گل گاو زبان، روغن گیاه پامچال، عصاره گیاه سنبل و ختمی را بر روی قسمت بیرونی آلت تناسلی خود استفاده کرده اند، میل جنسی شان افزایش یافته است.

 

 

درمان مشکل زوج ها

برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب علاوه بر راه حل های گفته شده  باید اعتماد و صمیمیت در رابطه  وجود داشته باشد. زمانی که هر دو  شریک جنسی در یک رابطه فعال باشند مشکلات جنسی برطرف می شود.

 

زوجینی که صمیمیت داشته باشند مشکلات خود را بدون دعوا و کشمکش حل می کنند در نتیجه رابطه عاطفی صمیمی تر و متعاقبا رابطه جنسی مطلوب تری خواهند داشت. این افراد مشکلات یکدیگر را درک کرده و انتظارات بیجا ازهم ندارند.

 

مطالب مرتبط
چی بخوریم سرما نخوریم؟!!

زوج هایی  که فقط ارضا شدن برایشان اهمیت دارد به مشکل خواهند خورد. داشتن زندگی سالم و صمیمی از هرچیز دیگری با ارزش تر است. حتی در بعضی رابطه ها افراد ممکن است ارضا نشوند اما همان جملات عاشقانه ایی که بینشان رد وبدل شده است رابطه شان را عمیق تر و صمیمی تر می کند و از استرس و اضطرابشان می کاهد.

 

خلاصه اینکه برای یک رابطه جنسی سالم هیچ تعریفی وجود ندارد. رابطه جنسی موفق، ورزش مرتب، خوردن غذای خوب و تنفس هوای پاک و تازه، درکنار هم یک زندگی سالم را تشکیل می دهند.

 

یک رابطه جنسی موفق بر روی روح و جسم افراد تأثیر می گذارد و درد کمر و مفاصل را کاهش می دهد، درنتیجه زوجین احساس نزدیکی بیشتری به هم داشته و درک می کنند که هر دو به یکدیر نیاز دارند.

 

چه کارهایی می توان انجام داد؟

قبل از به کار بردن روش های درمانی باید جست وجو کرد که دلیل کاهش میل جنسی چیست؟

اگر این مشکلی مداوم است باید توسط پزشک بررسی و معاینه شوید. از دلایل عمده و شایع کاهش میل جنسی می توان به مشکلات قلبی و عروقی،کم خونی و مشکلات هورمونی اشاره کرد.

از طرف دیگر استرس و ناراحتی های عصبی نیز غریزه جنسی را کاهش می دهند.

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.