آیفون ۹ با آداپتور شارژ سریع همراه است

0

آیفون ۹ با آداپتور شارژ سریع گوشی همراه است

آداپتور شارژ سریع گوشی اپل : شرکت اپل را می توان یکی از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را در مدل های مختلف معرفی کرده و عرضه می دارد.

در این میان براساس اخبار و شایعات بدست آمده احتمال داده می شود که به همراه عرضه ی تلفن همراه هوشمند آیفون ۹ ، آداپتور شارژر سریع گوشی و کابل مورد نیاز آن نیز به صورت پیش فرض عرضه شود.

با وجود اینکه کاربران تلفن های همراه هوشمند آیفون چندین سال منتظر بودند تا به آیفون های ۲۰۱۷ افزوده شود با عرضه ی آیفون های سال ۲۰۱۷ و با وجود قرار داشتن آداپتور و کابل اتصالی درون جعبه ی این تلفن های همراه مشخص شده که این تلفن های همراه هوشمند از فناوری مذکور پشتیبانی نمی کنند. از این رو کاربران تلفن های همراه هوشمند آیفون مجبور بودند برای حل مشکل زمانی شارژ شدن طولانی مدت آیفون ها خود ۵۰ دلار برای خرید آداپتور هزینه کنند و همچنین ۲۵ دلار نیز برای کابل USB-C آن نیز هزینه کنند در کل مجبور بودند ۷۵ دلار هزینه کنند.

از این رو کمپانی اپل قرار است آیفون های سال میلادی جاری را به گونه ای طراحی کند که از فناوری شارژ سریع گوشی پشتیبانی کنند و علاوه بر این یک کابل USB-C و آداپتور ۱۸ واتی USB-PD نیز درون جعبه ی آیفون های ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد .

از این رو خبر خوش برای کاربران تلفن های همراه هوشمند آیفون ۲۰۱۸ این است که از این به بعد دیگر لازم نیست ۲ یا ۳ ساعت منتظر بمانند تا شارژ گوشی آنها تکمیل شود. با وجود اینکه کاربران تلفن های همراه هوشمند اندروید چند سالی است که از فناوری شارژ سریع برخوردار هستند و دیگر لازم نیست تا ساعت ها منتظر بمانند تا شارژ تلفن های همراه آنها تکمیل شود، اما کاربران آیفون ۹ با دیدن چنین قابلیتی که تا به حال از آن برخوردار نبوده اند خیلی خوشحال خواهند شد.

مطالب مرتبط
عدم رضایت تکامل سیری از نگاه خالق آن

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود آیفون ۹ دارای چه ویژگی هایی بوده و از چگونه طراحی بهره می برد. پیش بینی می شود بیشتر شایعات صحت داشته باشد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.