آشکار شدن مشخصات Mi Mix 2s

0

آشکار شدن مشخصات Mi Mix 2s

شرکت شیائومی در سال گذشته تلفن همراه هوشمندی با نام Mi Mix 2 را طراحی و به بازار عرضه کرد اما بعد از تولید و طراحی این تلفن همراه هوشمند تصمیم گرفت مدل ارتقاء یافته آن را به نام MI Mix 2s را طراحی و تولید کند. مطمعنا همه ی رقبا و کاربران تلفن های همراه هوشمند شیائومی منتظر هستند تا ببینند شرکت شیائومی در این مدل ارتقاء یافته از چه طراحی، ویژگی ها و قابلیت هایی نسبت به مدل قبلی استفاده کرده است و آیا می تواند موفقیت و درآمد چشم گیری را برای برند شیائومی به همراه داشته باشد یا خیر.

اما فاش شدن مشخصات کامل به ویژه مشخصات فنی تلفن همراه هوشمند MI Mix 2s در شبکه ی اجتماعی Weibo تقریبا به انتظارهای رقبا و کاربران شرکت شیائومی پایان داده است. براساس اطلاعات افشا شده در شبکه اجتماعی Weibo نمایشگر این تلفن همراه هوشمند ۵.۹۹ اینچ می باشد که از بدنه ی سرامیکی به صورت یکپارچه در طراحی آن استفاده شده است. از دیگر مشخصات تلفن همراه هوشمند MI Mix 2s می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۳۰ ، رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

تلفن همراه هوشمند MI Mix 2s دارای دوربین دوگانه که دارای دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی می باشد است که این دوربین دوگانه می تواند ویژگی منحصر به فرد زوم اپتیکال را برای کاربر فراهم کند. جالب ترین و مهم ترین ویژگی MI Mix 2s مجهز بودن به سنسور اثر انگشت است که هنوز میزان دقت و کیفیت آن نامعلوم است. یکی از نکات خاصی که شیائومی در طراحی این تلفن همراه هوشمند خود رعایت کرده است این نکته می باشد که شیائومی دوربین سلفی را در سمت راست و بالای صفحه در بخش بسیار کوچکی تعبیه کرده است.

مطالب مرتبط
شیائومی بلک شارک معرفی شد

منبع: phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.