پایان انتظارها برای آپدیت اندروید ۸ بر روی گلکسی اس ۸

0

پایان انتظارها برای آپدیت اندروید ۸ بر روی گلکسی اس ۸

همانطور که می دانید اندروید اوریو یکی از جدیدترین سیستم عامل های موبایل اندروید می باشد که در ۲۱ اوت ۲۰۱۷ توسط شرکت گوگل نام گذاری شده است . به گونه ای که اکثر برند های تلفن های همراه هوشمند به دنبال تست و پیاده سازی این سیستم عامل جدید بر روی جدیدترین تلفن های همراه هوشمند خود هستند.

تست سیستم عامل اندروید اوریو بر روی  گلکسی اس ۸

در این بین نیز شرکت سامسونگ طراح و عرضه کننده ی لوازم الکترونیکی، چند ماهی است که مشغول به تست سیستم عامل اندروید اوریو بر روی یکی از جدیدترین تلفن های همراه هوشمند خود یعنی گلکسی اس ۸ می باشد و حالا این انتظار به پایان رسیده است و شرکت سامسونگ توانست نسخه نهایی سیستم عامل اندروید اوریو را بر روی گوشی گلکسی اس ۸ و مدل ۸ پلاس عرضه کند.

به گونه ای که کاربران عضو برنامه بتا را در اولویت خود قرار داده و همه ی آنها توانستند ۲۴ ساعت پیش نسخه ی جدید اندروید را دریافت کنند. و اما سامسونگ پس از پایان برنامه بتا عرضه ی جهانی این محصول را آغاز کرده است به گونه ای تمامی کاربران اندروید در سراسر جهان کم کم به این سیستم عامل جدید اندروید دست خواهند یافت. علاوه بر این آپدیت اندروید اوریو بر روی تلفن های همراه هوشمند گلکسی ۸ و گلکسی ۸ پلاس دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که یکی از آنها نسخه ی جدید رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس است. با چنین بروزرسانی می توانید شاهد تجربه ی رابط کاربری بهتری باشید.

منبع: geeky-gadgets

مطالب مرتبط
بررسی ردمی 5 شیائومی/ میان رده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.