آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد

0

آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز

 

 

اگر هنوز آیفون ۶ خود را نگه داشته‌اید، مژده شرکت «اپل» برای شما این است که حالا می‌توانید «آیفون ۷» به رنگ قرمز داشته باشید. در میان کالاهای جدیدی که شرکت «اپل»‌ به طرز بیسابقه‌ای، بدون جلسه نمایش و سخنرانی، معرفی کرد. در میان کالاهای جدید، طرح‌های جدیدی برای بند ساعت «“اپل»» از بوتیک فرانسوی «هرمس» و نرم‌افزاری مجانی به نام «کلیپ»، برای تدوین عکس، موسیقی و ویدیو، قرار دارد.

اگر هنوز آیفون ۶ خود را نگه داشته‌اید، مژده شرکت «اپل» برای شما این است که حالا می‌توانید «آیفون ۷» به رنگ قرمز داشته باشید. این گوشی جدید در میان کالاهای جدیدی است که شرکت «اپل»‌ به طرز بی سابقه‌ای، بدون جلسه نمایش و سخنرانی، معرفی کرد.

آیفون در اطلاعیه خود اعلام کرد بخشی از درآمد آیفون های قرمز جدید را صرف مبارزه با بیماری ایدز خواهد کرد.

در میان کالاهای جدید، طرح‌های جدیدی برای بند ساعت «اپل»» از بوتیک فرانسوی «هرمس» و نرم‌افزاری مجانی به نام «کلیپ»، برای تدوین عکس، موسیقی و ویدیو نیز قرار دارد.

شرکت «اپل» قیمت دو مدل از تبلت‌های «آی‌پد» iPad خود را پائین آورد و ضمن معرفی چندین نمونه «ای‌پد» جدید، دستگاه ۷/۹ اینچی معرفی کرد که طرح جدیدی برای به‌روز کردن «ای‌پد پرو» فعلا عرضه نخواهد کرد.

این طرح، مدل ۱۰ و نیم اینچی «آی‌پد پرو» iPad Pro بود که قبلا گفته شده بود «اپل» قصد دارد با امکانات بیشتر، برای طراحان حرفه‌ای بیرون بدهد.

آی‌پدهای جدید، با پردازنده قوی‌تر و قیمت کمتر

قیمت «ای‌پد» های جدید، که به پردازنده‌های قوی‌تر A9 ساخت «اپل» مجهز هستند، از ۳۹۹ دلار به بالا است، که نشان می‌دهد «اپل» قصد دارد با شرکتهای سازنده تبلت، از جمله «آمازون» و «سامسونگ» رقابت کند. این «آی‌پد» با دوربین‌های قوی در جلو و پشت، می‌توانند ویویو با کیفیت بالا HD ضبط کنند.

کالاهای جدید «اپل»، بیشتر مدل‌های جدید و بازنگری شده کالاهای فعلی هستند. «اپل» از جمله دو مدل تازه برای تلفن‌های کوچکتر «ایفون اس ای» عرضه کرد، یکی با گنجایش ۳۲ مگابایت و دیگری با گنجایش ۱۲۸ مگابایت.

تلفن‌های «ایفون ۷» قرمز رنگ، از جمعه این هفته در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند، ولی نرم‌افزار «کلیپ» برای تدوین ویدیو، به همراه عکس و موسیقی، ماه آینده قابل دانلود خواهد بود.

شرکت اپل معمولا ماه سپتامبر (شهریور) محصولات خود را معرفی می کند اما به جای معرفی این کالاها در جلسه‌ بزرگ تبلیغاتی با شرکت هزاران کارشناس و مدیران شرکت، این بار کالاهای جدید «اپل» از طریق یک اطلاعیه مطبوعاتی و همچنین فروشگاه اینترنتی «اپل» عرضه شدند.

 

مطالب مرتبط
بی ام و ام 4 کروک با طراحی منهارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.