احتمال کاهش میزان تولید آیفون ۱۰ در ماه های آینده

0

احتمال کاهش میزان تولید آیفون ۱۰ در ماه های آینده

آیفون ۱۰ : یکی از تحلیل گران موسسه JP Morgan به نام نارسی چانگ به تازگی پیش بینی کرده است که امکان دارد تا در ماه های آینده میزان تولید تلفن همراه هوشمند آیفون ۱۰ کاهش پیدا کند.

درحالی تولید تلفن همراه هوشمند آیفون ۱۰ در اوایل سال میلادی جاری ۲۰ میلیون عدد پیش بینی شده بود اکنون پیش بینی تعداد تولید این تلفن هوشمند اپل به ۱۵ میلیون عدد رسیده است و علاوه بر این تعداد تولید تلفن همراه هوشمند آیفون ۱۰ در سه ماهه ی دوم سال میلادی جاری ۱۸ میلیون عدد پیش بینی شده بود که در حال حاضر تولید این تعداد دستگاه هوشمند اپل در سه ماهه ی دوم سال میلادی جاری ۱۰ میلیون عدد پیش بینی شده است که تمامی این ها احتمال کاهش بیشتر تولید این تلفن همراه هوشمند اپل را بیشتر می کند.

از این رو نارسی چانگ نیز میزان پیش بینی های خود را در زمینه ی ارقام قابل تولید آیفون ۱۰ کاهش داده است، به گونه ای که پیش بینی قبلی خود را برای سه ماهه ی اول سال میلادی جاری که برابر با تولید آیفون ۱۰ تا ۵۵ میلیون عدد بود را به ۵۲ میلیون دستگاه کاهش داد و سپس پیش بینی های خود را برای سه ماهه ی دوم سال میلادی جاری از میزان ۴۵ میلیون دستگاه آیفون به ۴۲ میلیون دستگاه آیفون کاهش داد.

وضعیت تولید آیفون ۱۰

در حال حاضر تعداد تولید دستگاه های آیفون ۱۰ در سال میلادی جاری چیزی برابر با ۲۲۵ میلیون عدد پیش بینی شده است که البته این رقم نسبت به سال قبل رشد ۹ درصدی داشته است البته اگر چنین پیش بینی برای تولید تلفن هوشمند آیفون ۱۰ در آینده نیز کاهش پیدا نکند.

مطالب مرتبط
بی ام دبلیو M4 کانورتیبل

البته کاهش تمامی این پیش بینی ها برای تولید آیفون ۱۰ در ماه های آینده در حالتی می باشد که خود شرکت اپل در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرده بوده که وضعیت فروش آیفون ۱۰ خیلی خوب است در صورتی که متوسط قیمت آیفون ۱۰ از ۷۵۵.۷۸ دلار به میزان ۷۹۷ دلار افزایش یافت و البته پیش بینی می شود که آیفون ۱۰ با حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایت حداقل با قیمت ۹۹۹ دلار رونمایی شود.

فروش آیفون توسط اپراتورهای آمریکایی

اپراتور اسپرینت که یکی از اپراتور های تلفن همراه ایالات متحده ی آمریکا می باشد به تازگی اعلام کرده است که آیفون ۱۰ را در شرایط خاصی با تخفیف منحصر به فرد و ویژه ی ۵۰ درصدی به فروش خواهد رساند.

البته شرایط خاصی که این اپراتور از آن نام برده است شامل این مسئله می شود که در ازای پرداخت ۲۰ دلار در ماه به کاربرانش حاضر است نسخه ی ۶۴ گیگابایتی تلفن همراه هوشمند آیفون ۱۰ را به فروش برساند،.

شاید از چنین تخفیفی از سوی این اپراتور شگفت زده شده باشید اما نیاز نیست تعجب کنید چرا که اپراتورهای آمریکایی سیاست های خاص خودشان را دارند به گونه ای که کاربران در طول ۱۸ ماه باید به گونه ای از خدمات این کمپانی استفاده کنند تا تخفیفی که این شرکت در فروش آیفون به آنها داده است به این کمپانی باز گردد بنابراین در نهایت تخفیفی که این کمپانی داده است به جیب خودش باز می گردد و این مسئله هم به نفع کاربران و هم به نفع این کمپانی چرا که هر دو طرف هیچ ضرری نمی کنند.

از طرفی دیگر دلیل ارائه ی چنین طرحی برای به فروش رساندن آیفون به کاربران توسط اپراتور اسپرینت، این است که این کمپانی عقیده دارد هزینه ی خرید این تلفن همراه برای کاربران آن زیاد می باشد.

مطالب مرتبط
رولزرویس Cullinan/ شاسی بلند تمام عیار اصیل

البته زیاد بودن قیمت آیفون را نمی توان یک مشکل برای این محصول در نظر گرفت چرا که چنین قیمتی کاملا متناسب با ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در این تلفن همراه هوشمند اپل می باشد.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.