ارائه پکیج A-Spec توسط کمپانی Acura

0

ارائه پکیج A-Spec توسط کمپانی Acura

Acura در حال ارائه تمهیدات لازم برای ارائه پکیج  A-Spec به خریداران علاقه مند می باشد، با این حال، سدان ۲۰۱۹ TLX در حال حاضر با یک موتور ۲.۴ لیتری  خطی ۴ سیلندر تولید می گردد.

قیمت  خودرو  ۳۹،۴۰۰ دلار

تا کنون تنها نسخه های TLX 6 سیلندر می توانستند از پکیج  A-Spec برخوردار شوند، اما Acura می گوید تقاضای بیشتر مشتریان باعث شده تا این کمپانی تصمیم بگیرد این پکیج را در اختیار تعداد بیشتری از آنها قرار دهد.

تبدیل  TLX دارای موتور چهار سیلندر  به خودروی A-Spec مقرون به صرفه تر خواهد بود از این رو، قیمت این خودرو از ۳۹،۴۰۰ دلار قبل از رسیدن به مقصد آغاز خواهد شد که در مقایسه با قیمت ۴۳،۷۶۵ دلاری نسخه ۶ سیلندر واقعا مقرون به صرفه است.

در ۲۰۱۹ Acura TLX ، نسخه A-Spec شامل چرخ های مخصوص ۱۹ اینچی، نمای جلو منحصر به فرد با دریچه های ورودی هوای بزرگتر ، پنجره مشبک مات مشکی، چراغ های عقب رنگی، اسپویلر صندوق عقب مشکی براق و سایر آپشن های بصری چشم نواز می باشد.

با نگاهی به داخل این خودرو، این سدان به روز شده با صندلی های اسپرت، چراغ های محیطی قرمز رنگ ال ای دی، ابزارهایی با ته مایه رنگی قرمز، حواشی آلومینیومی و چرخ فرمان حجیم تر مزین شده است.

موتور ۲.۴ لیتری TLX دارای توانی معادل ۲۰۶ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۸۲ پوند پا است که به یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه متصل می باشد و تنها با سیستم چهار چرخ متحرک و چرخ فرمان چرخ عقب ارائه می گردد. موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر نیز دارای توانی برابر با ۲۹۰ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۲۶۷ پوند پا است، که به یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته متصل بوده و می تواند با سیستم تمام چرخ و چرخ جلو متحرک عرضه شود.

مطالب مرتبط
رونمایی اچ پی از لپتاپ Chromebook x2

علاوه بر این سیستم تمام چرخ متحرک خودروی ۶ سیلندر به  سیستم کنترل گشتاور Super-Handling Acura (شناخته شده به عنوان SH -AWD) نیز مجهز است.

اگر چه در بسیاری از مدل های A-Spec هیچ تغییر مکانیکی به چشم نمی خورد، اما مدل V6 SH-AWD دارای نرخ فرمان سریع تر، فنرهای سفت و سخت تر و یک نوار ضد چرخش در بخش عقبی است که همه این امکات در کنار یکدیگر سبب می شوند تا هدایت خودرو راحت تر شود.


قطعا تغییرات دیگری نیز در مدل  ۲۰۱۹ TLX ایجاد خواهد شد، زیرا این خودرو برای سال ۲۰۱۸ طراحی شده است. مدل ۶ سیلندر ، سطوح ترمز پیشرفته، و چرخ ۱۹ اینچی را با طراحی جدید دریافت خواهد کرد و گزینه جدید پلاتین سفید مرواریدی در پالت رنگ آن وجود دارد. قیمت آن نیز چندان تغییری نیافته است، این قیمت از   ۳۳،۰۰۰ دلار برای TLX 2.4L تا   ۴۵،۹۵۰ دلار برای SH-AWD  ۶ سیلندر   به همراه Package Advance بدون هزینه های مقصد متغیر است.

گویا این کمپانی قصد دارد تا نسخه های A-Spec را به نسخه های پرچمدار کمپانی اش تبدیل کند. در نمایشگاه نیویورک امسال، این کمپانی، نسخه های A-Spec از مدل Crossroad سه ردیفه ۲۰۱۶ RDX و MDX را معرفی خواهد کرد.

اختصاصی وردنگار؛ کپی برداری با لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.