تولید نسخه عضلانی ارتقا یافته پولو جی تی آی به لحاظ تکنیکی، امکان پذیر است

0

فولکس واگن ادعا می کند که تولید نسخه عضلانی پولو جی تی آی به لحاظ تکنیکی، امکان پذیر است

پولو جی تی آی : فروش فولکس واگن کاملا جدید پولو جی تی آی Polo GTI آغاز شده است، با این حال شرکت Wolfsburg مشتاق است که در مورد یک نسخه کانسپت سریعتر که در آینده عرضه خواهد شد صحبت کند.


در مصاحبه اخیر با Autocar، کارستون شبسداد، مدیر مسئول ساخت اسکلت خودرو، اذعان می کند که در شرایط فعلی، امکان ارتقای این هاچبک از لحاظ خصوصیات عملکردی، وجود دارد زیرا اسکلت این خودرو این امکان را فراهم می سازد.

این خودرو حتی در سرعت های بالا نیز بسیار با ثبات است و قطعا دارای ظرفیت بیشتری است. البته همه اینها لزوما به این معنا نیست که ما با یک Polo GTI عضلانی سرو کار خواهیم داشت، اما تعجب هم نخواهیم کرد اگر یک نسخه هیجان انگیزتر از این خودروی سوپرمینی در نسل بعدی تولید شود.

برای تولید چنین خودرویی، چندین راه برای فولکس واگن وجود دارد. این کمپانی یا می تواند یک نسخه عملکردی همانند خودروی عملکردی عضلانی تر گلف جی تی آی Golf GTI را تولید کند و یا با نسخه قوی تر پولو آر Polo R روانه بازار شود.

پولو جی تی آی وی تی آی

اگر یک نسخه کاملا پیشرفته R تولید شود، بدان معنی خواهد بود که پولو Polo می تواند طرح تمام چرخ متحرک را همانند همتای مسابقه ای خود، پولو جی تی آی آر۵ Polo GTI R5 بدست آورد.

هر چند که در حال حاضر، صحبت کردن در مورد خودروی جی تی آی وی تی آی VTI GTI (که در جایی بین GTI و GTI GTI قرار دارد)، خیلی زود است، اما به نظر می رسد مهندسان برای تولید مدل هایی از این نوع، ایده های فراوانی داشته باشند.

مطالب مرتبط
بزودی اولین گوشی هوشمند 5G توسط هوآوی معرفی می شود

در حال حاضر، این هاچبک پنج درب چابک که به یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربو شارژ مجهز است توانی معادل ۲۰۰ اسب بخار را تولید می کند.


موتور پولو جی تی آی

موتور چهار سیلندر ان می تواند به یک گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته که در حال حاضر در دسترس است و یا به یک گیربکس دستی شش سرعته که در اواخر امسال ارائه می شود مجهز گردد.

صفر تا صد پولو جی تی آی

با استفاده از DSG، پولو جی تی آی Polo GTI در مدت زمان ۶.۷ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت معادل ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و دارای حداکثر سرعت ۱۴۷ مایل در ساعت معادل ۲۳۷ کیلومتر در ساعت خواهد بود. قطعا تولید یک نسخه قدرتمندتر از این خودرو، در آینده ای نه چندان دور، دور از ذهن نیست هرچند انتظار می رود که رونمایی از آن، مقارن با پایان این دهه باشد.

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.