اسپای شات های جدید از مدل BMW X5 2019

0

اسپای شات های جدید از مدل BMW X5 2019

بی ام دبلیو X5 مدل ۲۰۱۹ به عنوان قسمتی از پروژه به روز رسانی بخش SUV این برند آلمانی در تابستان امسال رونمایی خواهد شد و فروش آن نیز قبل از پایان سال آغاز خواهد گردید.

این عکس های جاسوسی جدید بهترین پیش نمایش ممکن از این مدل را ارائه می نمایند.

این دورگه آزمایشی، نسل بعدی مدل بی ام دبلیو X5 را با آپشنهای بی نظیری همانند چراغ های LED جلویی، چراغهای ضد مه و پنجره مشبک بسیار بزرگ نشان می دهد.

نمای جلوی این خودرو، که اندکی پایین تر آمده نیز از چشمان تیزبین عکاسان، پنهان نمانده است.

ترکیب این قطعات در بخش جلوی بی ام دبلیو X5، سبب جذاب تر و تهاجمی تر شدن ظاهر این SUV عضلانی شده و آن را به ترکیبی عالی برای بخش کراس اوور پرمیوم تبدیل نموده اند.

در مورد سایر مشخصات این خودرو می توان گفت که سقف از وجود یک قوس کوچک بهره می برد که ظاهر شیک تر و چشم انداز بهتری را نسبت به نسل فعلی ایجاد می نماید.

هر چند این قوس کوچک، به اندازه سطح شیب دار سقف مدل X6 نخواهد بود.

مشخصات احتمالی بی ام دبلیو X5 مدل ۲۰۱۹

ستون D در بخش پشتی کاملا مستحکم به نظر می رسد و می تواند بر روی دید راننده از جاده پشتی تأثیر بگذارد هرچند، سیستم های کمک راننده کارامد تعبیه شده در این مدل بی ام دبلیو، می توانند مشکل دید را حل کنند.

در قسمت پشتی، پوشش استتاری X5، چراغهای پشتی را به خوبی مخفی نکرده اند، و لوله های اگزوز یکپارچه ای نیز در گوشه های پایین قسمت پشتی به چشم می خورند.

X5 نیز همانند بسیاری از مدل های فعلی کمپانی بی ام دبلیو، از پلت فرم CLAR فوق العاده انطباقی این شرکت استفاده می نماید.

مطالب مرتبط
جیسون وات، معلول خوش شانسی که بالاخره مالک سوپراسپرت فورد GT 2018 شد

این SUV عضلانی، احتمالا کمی بزرگتر از نسخه فعلی خواهد بود اما ارتقاهای انجام شده، وزن خودرو را کاهش می دهد.

علاوه بر این، X5 در داخل کابین، فضای بیشتری نیز دارد. کمپانی بی ام دبلیو برای موتور X5، انواع مختلفی از موتورهای پلاگین هیبرید را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مدل X5 M وارد عرصه بازار شود، M50i، بالاترین مدل فعلی خواهد بود.

SUV X5 به احتمال زیاد از یک موتور بی توربوی ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر بهره خواهد جست. اما مشتریانی که به یک SUV پرمیوم بزرگ تر نیاز دارند باید صبر کنند تا کمپانی بی ام دبلیو، مدل X7 را تولید و روانه بازار نماید.

در مدل استاندارد، سه ردیف صندلی ارائه خواهد شد، اما به احتمال زیاد، این شرکت در نهایت یک مدل دو ردیفه فوق العاده لوکس را نیز ارائه خواهد داد.

ترجمه : سهیلا دوست پژوه

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.