اسپای شات های جدید تویوتا کرولا ۲۰۲۰

0

اسپای شات های جدید تویوتا کرولا ۲۰۲۰

اسپای شات های جدید نشان می دهد که تویوتا هنوز آماده نیست تا پوشش استتاری تویوتا کرولا ۲۰۲۰ را بردارد آخرین نسل از این سدان امروز در حوالی آربور، میشیگان، رویت شد اما همانند قبل، پوشش استتاری به تن دارد.

حتی چراغ های جلو آن هم پنهان شده اند.

این عکس ها چیز زیادی را به ما نشان نمی دهند و فقط شکل کلی تویوتا کرولای جدید، از جمله شکل مورب نمای جلوی آن، قابل مشاهده است.

به نظر می رسد طراحی کلی برخی از اجزای مدل جدید کرولا، از تویوتا کمری الهام گرفته شده و این امر در برخی قسمت های اآن مشهود است.

بر خلاف کمپانی هوندا که همانطور که از خودروی سیویک جدیدش مشهود است به سمت طراحی ظریف و خیره کننده گام بر می دارد، به نظر می رسد تویوتا به سمت شکل جدید جعبه ای تر و زمخت تری گام بر می دارد.

تویوتا کرولا ۲۰۲۰ دارای یک پلت فرم مدولار TGNA است که برای مدل هایی نظیر Prius، Camry، C-HR و سایر مدل ها نیز به کار گرفته شده است.

پلتفرم جدید کمپانی تویوتا برای سدان ها سبب می شود که این مدل بدون افزایش وزن از لحاظ ابعاد بزرگتر شود و حتی چند پوند نیز از وزن آن کاسته شود.

طراحی تویوتا کرولا ۲۰۲۰

ما احتمالا در داخل کابین این خودروی چهار درب نیز، شاهد تکنولوژی پیشرفته تری خواهیم بود، از جمله احتمالا از یک سیستم اطلاعاتی پیشرفته و یک سیستم کمک راننده پیشرفته تر استفاده خواهد شد.

با توجه به اندازه کاپوت، احتمالا موتور چهار سیلندر ۱.۸ لیتری کرولا که در نسل قبلی آن نیز به کار گرفته شده بود در این مدل نیز استفاده شود، اما به احتمال زیاد این موتور تنها گزینه موجود نخواهد بود.

مطالب مرتبط
هارلی دیویدسون و ساخت موتورسیکلت الکتریکی

احتمالا نسخه جدید موتور ۱.۸ لیتری Auris و نسخه هیبریدی ۲.۰ لیتری با توان ۱۸۰ اسب بخار (۱۳۴ کیلو وات) نیز به عنوان سایر گزینه های انتخابی در دسترس خواهند بود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.