نیمه ی دوم سال ۲۰۱۸ را با رونمایی از اسپیکر هوشمند سامسونگ همراه باشید

0

نیمه ی دوم سال ۲۰۱۸ را با رونمایی از اسپیکر هوشمند سامسونگ همراه باشید

اسپیکر هوشمند : همانطور که می دانید شرکت سامسونگ به تازگی از پرچم داران تلفن های همراه هوشمند خود یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس رونمایی کرده است و بلافاصله به سراغ طراحی محصول هوشمند خود رفته است.

براساس گفته های مدیر عامل شرکت سامسونگ یعنی دی جی کو، اسپیکر هوشمندی مبتنی بر بیکسبی در نیمه ی دوم سال میلادی جاری رونمایی خواهد شد.

البته دی جی کو علاوه بر اینکه در مورد رونمایی از اسپیکر هوشمند شرکت سامسونگ صحبت کرد در مورد این مسئله که تلفن همراه هوشمند گلکسی ایکس یک تلفن همراه هوشمند غیر کاربردی و تبلیغاتی نمی باشد نیز توضیحاتی ارائه داد.

مدیر عامل شرکت سامسونگ در ادامه ی صحبت خود در زمینه ی قیمتی که برای عرضه و فروش اسپیکر هوشمند سامسونگ در نظر گرفته اند صحبت کرد و گفت :

“در حال حاضر نمی توانیم بازه ی زمانی مشخصی را برای عرضه و فروش اسپیکر هوشمند سامسونگ اعلام کنیم چرا که قیمت آن هنوز به طور قطعی نهایی نشده است اما احتمال می دهیم که در رده های قیمتی متفاوتی عرضه شود.”

تولید اسپیکرهای هوشمند توسط سامسونگ در کنار اپل

در حال حاضر تنها شرکتی که یک دستیار صوتی هوشمند در خانواده ی محصولات خود دارد شرکت اپل است که اسپیکر هوشمند خود را با نام هوم پاد طراحی و عرضه کرده است.

البته در کنار این شرکت، شرکت های دیگر مانند گوگل و آمازون هم از مدل های دستیار های صوتی هوشمند خود که تقریبا دارای سرویس های مشابهی هستند رونمایی کرده اند.

از آنجایی که شرکت سامسونگ قبل از این هم در ماه اکتبر اعلام کرده بود که قصد دارد یک دستیار صوتی هوشمند را طراحی و عرضه کند، تلاش این شرکت برای گسترش سرویس صوتی خود به سمت طراحی و عرضه ی دستیار های صوتی هوشمند خبر تعجب آوری نبود چون با اعلام این شرکت در ماه اکتبر منتظر طراحی و عرضه ی چنین دستیار صوتی از این شرکت بودیم.

مطالب مرتبط
5 سال فیلمبرداری با استفاده از کارت های مایکرو SD جدید سامسونگ

در زمانی که کره ای ها اعلام کردند که قصد دارند اولین دستیار صوتی هوشمند خود را طراحی و روانه ی بازار کنند، کیت توسعه ی نرم افزار بیکسبی و یا همان اس دی کی آن را به صورت بتا در اختیار تعدادی از مهندسان قرار داده بودند و از همان جا هم همه ی کاربران و رقبای شرکت سامسونگ با فهمیدن چنین مسئله ای که سامسونگ کیت توسعه ی نرم افزار بیکسبی خود را در اختیار مهندسان قرار داده است پیش بینی کرده بودند که شرکت سامسونگ به همین زودی ها یک دستیار صوتی هوشمند را روانه ی بازار خواهد کرد.

منبع : gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.