انتظارها برای فروش پیکاپ مرسدس بنز به پایان می رسد

0

انتظارها برای فروش پیکاپ مرسدس بنز به پایان می رسد

 

 

مرسدس بنز تیزر رسمی وانت پیکاپ های X-class را منتشر کرد و اعلام کرد اطلاعات رسمی این پیکاپ ها در ۱۸ ژوئیه منتشر خواهد شد. البته انتظار می رود این بار مرسدس اطلاعات دقیقی را منتشر کند. این اولین بار است که مرسدس بطور کاملا رسمی از X-class صحبت می کند. قبلا فقط مدل های مفهومی این کامیونت را ارائه کرده بود. مدیر فروش مرسدس بنز همچنین گفت فروش اولیه در ایالات متحده نخواهد بود.

 

ویدئو منتشر شده فقط اشاره ای مبهم به ظاهر وانت دارد. با این حال، از اطلاعات منتشر شده در سال ۲۰۱۶ کامل تر است. کرنل کروم بر روی سپر سقفی و پنحره مشبک، و نیز زیر ریل های سقف، ترمز پنجره جانبی، تخته های برقی، سپر عقب و تخت خواب نصب شده در عقب وانت از جزییات این خودرو است.چراغ های خودرو کاملا LED بوده و مطابق با تکنولوژی روز دنیاست. ویژگی برجسته وانت پیکاپ مرسدس طراحی داخلی آن است که طراحی آن بر اساس طراحی وانت نیسان ناوارا می باشد. وانت پیکاپ مرسدس در آرژانتین ساخته خواهد شد و به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

مرسدس بنز X-Class یک وانت متوسط ​​می باشد که بر اساس پلت فرم فعلی نیسان ناوارا است، اما توسط موتورهای مرسدس، فرستنده ها و سیستم ۴Matic 4WD طراحی شده است. این یک ظاهر منحصر به فرد در داخل و خارج است، طراحی آن هم جدا از نیسان، همراه با یک سیستم تعلیق ساخته شده توسط مهندسان مرسدس بنز است.

 

پیکاپ های مفهومی X-Class 2016 با وزن ۲.۴۳۰ پوند و باربری تریلر ۷. ۷۲۰ پوند معرفی شده بودند. در مورد خودروی پیکاپ X-class مرسدس هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما انتظار می رود مرسدس، کلاس X هر دو موتور دیزل و بنزین را با چهار و شش سیلندر تولید کند. میزان وزن و باربری پیکاپ مفهومی سال ۲۰۱۶ مقادیر متوسطی برای یک کامیونت هستند در حالی که رقبایی همچون شورولت کلرادو ۲۰۱۷ می تواند ۱.۵۸۱ پوند بار را حمل کند. باید دید X-class مرسدس چه ویژگی های منحصر به فردی برای رقابت با رقبای قدری در تولید پیکاپ و کامیونت ها مثل شورولت، فورد و ram خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط
کوپه چهار درب AMG GT کمپانی مرسدس بنز

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.