انفجار ماشین لباسشویی سامسونگ در امریکا

0

انفجار ماشین لباسشویی سامسونگ در امریکا

ماشین لباسشویی : شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی دانست که هر سال نسل جدیدی از دستگاه های خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می دارد.

براساس اخبار و گزارشات بدست آمده یک ماشین لباسشویی که برند آن سامسونگ می باشد در ایالت تگزاس منفجر شد ، خوشبختانه این انفجار تلفات جانی در بر نداشته است . کمپانی سامسونگ از سال ۲۰۱۶ حدود ۳ میلیون دستگاه ماشین های لباسشویی را در ۳۴ مدل طراحی و تولید کرده است که تعداد معدودی از این ماشین های لباسشویی دارای مشکلات فنی بوده اند . آخرین گزارش در زمینه ی منفجر شدن یکی از این ماشین های لباسشویی به ایالت تگزاس مرتبط می شود به گونه ای که این ماشین لباسشویی در حین شستشوی لباس ها از قسمت بالا منفجر شده است اما شدت این انفجار آنقدر زیاد بوده است که اگر شخصی در اطراف آن بود مطمعنا آسیب جدی می دید .

کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ ، ۹ گزارش مختلف از انفجار ماشین های لباسشویی منتشر کرد که متاسفانه در برخی از این انفجارها افرادی که در نزدیک ماشین لباسشویی بوده اند دچار آسیب هایی مانند : شکستگی کتف ، شکستگی شانه و ضربه مغزی شده اند . از این رو کمپانی سامسونگ اطلاعیه ای منتشر کرد و در آن نام ۳۴ مدل مختلف از ماشین های لباسشویی که احتمال می داد دارای مشکل فنی مشابه ای باشند را قرار داد و در این نشریه از صاحبان این ماشین های لباسشویی که خریداری شده بود درخواست کرد به سرعت با کمپانی سامسونگ تماس بگیرند .

احتمال داده شده است که این مشکل فنی در تعداد معدودی از ماشین لباسشویی های سامسونگ به اشکال فنی در درام دستگاه مرتبط می باشد به گونه ای که درام ماشین لباسشویی نمی تواند تعادل آن را حفظ کند و به بقیه ی اجزای ماشین لباسشویی فشار وارد می کند از این رو باعث می شود ماشین لباسشویی منفجر شود .

مطالب مرتبط
سامسونگ از کدام محصول در کنار موبایل جدیدش رونمایی خواهد کرد؟

سخنگوی کمپانی سامسونگ در همین زمینه اعلام کرده است که : کمپانی سامسونگ به دنبال راهکاری جدی برای حل این مشکل می باشد ، از مسئله ای که برای خانواده ی تگزاسی نیز به وجود آمده بسیار ناراحت هستیم از این رو به دنبال راهکاری جدی می گردیم تا چنین مسئله ای دیگر رخ ندهد .

نمونه هایی از انفجار ماشین لباسشویی های قبلی شامل :

انفجار یک ماشین لباسشویی سطلی در نوامبر ۲۰۱۷ در مینه سوتا که باعث ضربه مغزی شدن خانومی شد که در کنار آن ایستاده بود ، انفجار مجددا یکی دیگر از ماشین لباسشویی های سامسونگ در ۲۰۱۷ که صدمات جبران ناپذیری را به خانومی که در کنار آن قرار داشت وارد کرد و در اواسط ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ در کالیفرنیا هنگامی که ماشین لباسشویی در حال خشک کردن لباس ها بود منفجر شد ، می باشد .

با وجود اینکه سامسونگ ادعا کرده است که برای تمامی مشتریان خود در همین زمینه ایمیلی ارسال کرده است ولی هیچ کدام از این افراد در جریان اطلاعیه شرکت سامسونگ نبودند چون هیچ ایمیلی از این شرکت دریافت نکرده بودند که بدانند ماشین لباسشویی های تولیدی سال ۲۰۱۶ سامسونگ دارای مشکلات فنی می باشند .

البته طبق گفته ی کمپانی سامسونگ اگر کاربران زمان شستشو را تنظیم کنند به گونه ای که ماشین لباسشویی به صورت مداوم و پشت سر هم روشن نماند می توان از بروز انفجار آن جلوگیری کرد .

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که در تمامی شبکه های اجتماعی و فروشگاه های خود به این مسئله رسیدگی می کند و مشتریان می توانند با ارسال شماره سریال ماشین لباسشویی خود با این کمپانی در ارتباط باشند و از راهنمایی های لازم همچنین خدماتی مانند تعمیر رایگان ، تعویض رایگان و حتی تخفیف ویژه و عودت دستگاه ، استفاده کنند . براساس برخی از شایعات قرار است قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ افزایش پیدا کند . کمپانی سامسونگ به تازگی اولین خط تولید لوازم خانگی خود را در ایالت متحده راه اندازی کرده است که شرکت جدید آن در کارولینای شمالی قرار دارد .

مطالب مرتبط
پتنت سامسونگ به نحوه ی طراحی شیشه نمایشگر مقاوم تر اشاره دارد

مشخص نیست آیا در آینده باید شاهد چنین انفجاری باشیم یا خیر زیرا اگر این داستان حادثه بار چند بار دیگر اتفاق افتد می تواند خطری برای سامسونگ باشد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.