اولین تیزرهای رسمی Nissan Terra، اس یو وی ناوارا

0

اولین تیزرهای رسمی Nissan Terra، اس یو وی ناوارا

نیسان : ما تاکنون تنها موفق شده بودیم تصاویر جاسوسی Nissan Terra را مشاهده کنیم اما هم اکنون زمان آن فرا رسیده که با مشاهده اولین تصاویر رسمی این SUV مبتنی بر Navara کاملا با ظاهر آن آشنا شویم.

در ماه آوریل، این خودروی شاسی بلند هفت سر نشینه در نمایشگاه اتومبیل پکن، در معرض عموم قرار خواهد گرفت و نمایانگر این امر خواهد بود که چرا جمهوری خلق چین، این نمایشگاه را به صورت سالانه برگزار می کند.

Nissan Terra از همین بهار امسال عرضه خواهد شد و در ابتدا در چین به فروش خواهد رسید.

در مورد طراحی بیرونی این خودرو چیز زیادی نمی توان گفت به جز این که تا حد زیادی از پیکاپ وانت فاصله گرفته است و کابین داخلی آن نیز همانند گذشته می باشد.

در واقع Nissan Terra به عنوان راهنمایی برای تحقق برنامه های میان مدت این شرکت که برنامه “نیسان M.O.V.E تا ۲۰۲۲” نام دارد و بر مجموعه ای از فریم ها و مدل های LCV متمرکز است عمل خواهد نمود.

این خودروساز ژاپنی می گوید که در راستای تحقق هدفشان، یکی از هر شش وسیله نقلیه ای که در سراسر جهان فروخته می شود، یک وسیله نقلیه مبتنی بر شاسی و یا یک وسیله نقلیه سبک تر است و پیش بینی می شود که طرح ارائه شده برای فریم و بخش LCV تا سال ۲۰۲۲ فروش نیسان را به بیش از ۴۰ درصد افزایش  دهد.

این کمپانی در نظر دارد با ارائه محصولات جدیدی مانند Terra، ابتدا در چین و سپس در برخی از کشورهای آسیایی، روند تحقق اهدافش را سرعت بخشد.

مشخصات فنی نیسان Tarra

جزئیات کامل در مورد جانشین نسل قبلی Pathfinder در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط
شرکت انویدیا اعلام کرد پشیبانی از سیستم های 32 بیتی را پایان خواهد داد

به احتمال زیاد این مدل نیز از مجموعه موتورهای پیکاپ وانت ناوارا استفاده خواهد نمود و ما انتظار داریم که شاهد به کار گرفته شدن یک موتور توربوشارژر ۲.۳ لیتری نام آشنا در این خودرو باشیم.

به عنوان یادآوری، لازم به ذکر است که ناوارا علاوه بر تولید یک SUV برای بازارهای آسیایی، یک جفت پیکاپ کامیون را نیز برای برندهای دیگر تحت عنوان رنو آلاسکا و Mercedes X-Class تولید نموده است.

منبع : MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.