اولین نمایشگاه هیوندایی در سال ۲۰۱۷ با رونمایی از I30 N

0

اولین نمایشگاه هیوندایی در سال ۲۰۱۷ با رونمایی از I30 N

در سال ۲۰۱۳ هیوندای اعلام کرد قصد دارد مدل های N Performance را تولید کند. این مدل ها نسخه های عملکردی این شرکت را توسعه می داد و برنامه بلند پروازانه خود را در مسابقات رالی دنبال می کرد. با گذشت چهار سال و آزمایشات گوناگون روی مدل های N ، هاچ بک I30 N در اولین نمایشگاه رسمی هیوندای در آمریکا رونمایی خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از این مدل در دسترس نیست.

 

هیوندای آی سی N بر پایه خودروی منحصر به فرد هیوندای یعنی آی بیست WRC طراحی شده است و توانایی رقابت با ولگس واگن گلف جی تی آی و فورد فوکوس ST را خواهد داشت. I30 N در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. باید دید تفاوت سری N شرکت هیوندای با سایر رقبا چیست و آیا می تواند مشتریان خود را راضی کند و بازار فروش خوبی را داشته باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم تا ۱۳ ژوئیه که تاریخ رونمایی این خودرو است باید صبر کرد.

 

شرکت کره ای هیوندای تیزر رسمی I30 N را منتشر کرده و اعلام کرده این مدل در حال تست های نهایی و پایانی می باشد.

 

 

در سال ۲۰۱۳ مرکز تحقیق و توسعه جهانی هیوندای موتورز کره جنوبی ، از مسیر آزمایشی رونمایی کرد که لوگوی N در آی سی جدید الهام گرفته از آن است یعنی جاده پیچ در پیچ. جاده ای که هیجان رانندگی را در آن می توان احساس کرد. آی سی N از تکنولوژی الهام گرفته از موتورهای خودروهای رالی بهره می برد.

نمونه اولیه i30 N کاملا پنهان شده است با این حال طراحی واقعی این خودرو رمز و راز نیست. با وجود معرفی مدل مفهومی آن در نمایشگاه خودروی پاریس ، می توان تصور کرد مدل استاندارد از چراغ های جلو کشیده تر و باریک برخوردار باشد.

عکس های لو رفته از این خودرو بسیاری از واقعیت ها را در طراحی این خودرو مشخص می کند. سپر جلوی اسپرت و دو اگزوز در عقب خودرو تغییرات نسبت به مدل معمولی آی بیست خواهد بود. طراحی داخل خودرو نیز تغییرات قابل توجهی خواهد داشت.

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

مطالب مرتبط
تولید انرژی الکتریکی بیشتر در اسکاتلند به وسیله انرژی بادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.