اینستاگرام در آخرین آپدیت خود، به کاربران می گوید که چه کسی از استوریشان عکس گرفته است

0

اینستاگرام و قابلیت های  آخرین آپدیت برای اطلاع از اسکرین شات از استوری

به تازگی اینستاگرام از  ویژگی جدیدی برخوردار شده که زمانی که افراد دیگر از عکس های استوری شما اسکرین شات می گیرند، می تواند این موضوع را به شما اطلاع دهد.

این بدان معناست که اگر شما هم از استوریهای افرادی که فالو می کنید عکس بگیرید، این موضوع به آنها اطلاع داده خواهد شد. استوریها به طور خودکار پس از ۲۴ ساعت برداشته می شوند، اما قابلیت های گرفتن اسکرین شات و ضبط صفحه نمایش اساسا به شما اجازه می دهد تا به صورت دائمی آنها را داشته باشید.  تا کنون، کاربران می توانستند بدون اینکه شناسایی شوند از استوریهای افراد دیگر عکس بگیرند و آنها را برای خود نگه دارند. اما هم اکنون همه چیز تغییر کرده است.

هنگامی که کسی از یکی از استوری های شما اسکرین شات بگیرد و یا آن را ذخیره کند، نماد خورشید شکلی در کنار نام آنها در بخش «نمایش بازدیدهای استوری» ظاهر می شود.

با اینکه این ویژگی جدید هنوز در حال پیشرفت است، اما گویا برخی از کاربران اعلانهایی را در مورد گرفته شدن اسکرین شات از  استوریهای شان دریافت نموده اند. اینستاگرام قبل از اینکه اعلان گرفته شدن اسکرین شات را به فرد ارسال کند، پیامی را با مضمون : اگر بار دیگر از استوری اسکرین شات بگیرید، به فردی که استوری را پست کرده اطلاع داده خواهد شد، برای شما ارسال می کند.

این حرکت اینستاگرام، خبر خوبی برای کاربران نیست که تمایل دارند حریم خصوصی خود را بیش از پیش حفظ نمایند و علاوه بر این، استوری اینستاگرام را به اسنپ چت، اپلیکیشنی که می توان گفت اینستاگرام از روی آن نسخه برداری شده، شبیه تر می کند. اسنپ چت نیز از چنین ویژگی استفاده می کند و اگر کاربران از اسنپ شما عکس بگیرند به شما اطلاع داده خواهد شد .

مطالب مرتبط
پورشه 718 Boxster Spyder برای نمایشگاه آماده است

منبع: independent

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.