برابوس از محصول جدید خود رونمایی کرد

0

برابوس از محصول جدید خود رونمایی کرد

شرکت برابوس را می توان یکی از تیونرهای مطرح آلمانی دانست که بیشتر به تیونینگ محصولات شرکت مرسدس بنز می پردازد و به نوعی از شرکای این شرکت آلمانی به شمار می رود.

در این بین می توان گفت که یکی از جان سخت ترین شاسی بلند های جهان ، مرسدس بنز G کلاس می باشد که همانطور که می دانید ظاهر آن از اولین نسل تا آخرین نسلی که تولید شده است تفاوت چندانی نکرده است ، از این رو تیونر که در ارتقای محصولات مرسدس بنز فوق تخصص می باشد به سراغ نسل قبلی G کلاس رفته و موفق شده است تا آن را به یک اتومبیل تمام عیار برای مسیر های آفرود تبدیل کند. نام این پروژه جدید که بر روی G550 اجرا شده است ،  Adventure 4×4² می باشد .

در نمای ظاهری این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است به طوری که در تمام بدنه ی این خودرو استفاده از فیبر کربن نمایان است . از دیگر طراحی های ظاهری در این خودرو می توان به هواکش های دوگانه ، کاپوت متورم با برش های متعدد ، گلگیرهای حجیم ، رکاب های جانبی ، وینچ ، چراغ های سقفی ال ای دی اشاره کرد .

اما طراحی درونی این خودرو شامل استفاده از یک موتور ۴ لیتری توئین توربوی V8 می باشد که این موتور باعث شده است این خودرو ۵۵۰ اسب بخار قدرت و البته ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند . علاوه بر این هر کدام از چرخ های این خودرو دارای تایرهای مخصوص برای مسیر های گل آلود و سنگلاخی می باشند .

مدت زمانی که این خودرو نیاز دارد تا سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را طی کند تنها ۶.۷ ثانیه می باشد .در داخل این خودرو هم در قسمت هایی از چرم بسیار با کیفیت استفاده شده است ، از طرفی برای کنترل سیستم تعلیق و سایر امکانات این خودرو یک پنل لمسی بر روی کنسول مرکزی قرار گرفته است . قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است ۵۴۰,۲۴۲.۱۵  یورو معادل  ۶۴۴,۸۶۰ دلار می باشد . البته اگر جزء رانندگان ماجراجویی هستید که به دنبال سرعت بالاتر هستید می توانید به سراغ مدل G63 بروید چرا که این مدل نیز دارای همان موتور ۴ لیتری V8 می باشد اما دارای ۵۷۷ اسب بخار قدرت است و می تواند ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند .

مطالب مرتبط
خودروی جدید Mercedes GLA همراه با برادر بزرگترش رصد شد

پیش بینی می شود بزودی محصولات جدید مرسدس بنز نیز توسط برابوس ارتقا ظاهری و فنی پیدا کرده و به عنوان محصولات بعدی این شرکت مطرح معرفی شود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.