برجسته کردن لب با استفاده از ترفندهای آرایشی

0

برجسته کردن لب – برجستگی لب ها با بالا رفتن سن رو به کاهش می رود. یکی از روش های ساده ای که می توان با کمک آن، لب های خود را حجیم تر و زیباتر جلوه داد، آرایش کردن است. برای این کار می توانید از ترفندهای ساده ای استفاده کنید. با وردنگار همراه باشید.

اضافه کردن حجم لب‌ها همچنین می‌تواند تاثیرات مثبت بر ویژگی‌های ظاهری سایر اجزای صورت داشته باشد. به این ترتیب با استفاده از این روش فرد می‌تواند خطوط و چین و چروک‌های ریز ایجاد شده اطراف دهان و دور لب‌ها را حداقل کرده و حذف نماید. به این ترتیب ویژگی‌های کلی ظاهری صورت فرد بهبود خواهد یافت. توجه داشته باشید حتی یک مقدار به نسبت ناچیز بهبود در وضعیت ظاهری لب‌ها می‌تواند تاثیر قابل توجه بر اعتماد به نفس فرد داشته باشد.

 ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب

از ترفند های آرایشی برای بزرگتر شدن لبها استفاده کنید . گاهی اوقات به عنوان یک معجزه کار می کند، ابتدا سایه رژ لب را انتخاب کنید اما همیشه سعی کنید رژ لب مناسب را انتخاب کنید و با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد . لب های خود را با یک خط لب، از لبه های بیرونی لب ها شکل دهید. سپس لب ها را با رژ لب رنگ مورد علاقه خود پر کنید . از رژ های مات استفاده کنید .

سایر روش های برجسته کردن لب بدون عمل

اسید هیالورونیک برای اصلاح نواقص شکل لب یا اندازه آن، در مردان و زنان استفاده می شود. تقویت لب یک نوع جراحی زیبایی یا روش غیر جراحی است که با هدف افزایش ظاهر لب ها، برجسته کردن و افزایش سطح  آن استفاده می شود.

شما می توانید بدون عمل، دارای لب هایی برجسته و زیبا شوید. یکی از روش های تحریک بافت های لب، کشیدن مسواک بر روی لب ها و پاکساری آن است.  این کارباعث افزایش گردش خون وبرجسته شدن لب ها می شود.

مطالب مرتبط
چرا آلوئه ورا برای موها مفید است؟

استفاده از کانسیلر نیز در حجیم شدن لب ها موثر است. استفاده از براق کننده لب، باعث جذب نور شده و لب ها را برجسته تر نشان می دهد.

اجتناب از رژ لب تیره، به جای استفاده از رژ لب تیره، از رنگ های روشن استفاده کنید. این کار باعث می شود که لب ها به طور طبیعی بزرگتر شوند. رنگ های تیره، لب ها را کوچک تر نشان می دهد.

از دو رنگ مختلف رژلب استفاده کنید. یک سایه را در سراسر دهان خود و یک رنگ سبک تر (یا حتی یک چسب سفید لب) در وسط لب ها قرار دهید. سایه روشن تر را به لبه مخالف اعمال کنید.

رژلب، برق لب و کانسیلر را با هم استفاده کنید

تکنیک آرایشی برای برجسته کردن لب :

۱- معمولی ترین راه برای حجیم تر نشان دادن لب این است که خط لب را بیرون خط خوده لب بکشیم. (که البته با اصول باید انجام شود)

۲- اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لب ها بیشتر نشان داده شود و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود ، بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید (یادتون باشه که این خط سفید رو با پد محو کنید و همینطوری رها نکنید)

۳- دو رنگ رژ لب از یه طیف رنگی(فقط کم رنگترین و پر رنگترین) استفاده میکنیم,مثلا صورتی خیلی کم رنگ و صورتی خیلی پررنگ!.بعد از کشیدن خط لب, اول کل لب را از رژ صورتی پرنگ میزنیم، بعد از رژ صورتی کمرنگ استفاده میکنی و کاملا یه لایه روی اون میمالی و حالا برق لب رو روش میزنی..

مطالب مرتبط
به راستی در هنگام اگزمای پوست چه اتفاقی می افتد و چرا این بیماری رخ می دهد

۴- بعد از ینکه رژ را زدیم ,از یک رژ براق و کمرنگ با توجه به طیف رنگی رژی که روی لب است و آن رژ براق وکمرنگ را فقط و فقط روی وسط لبهای بالایی و پایینی میزنیم بعد با دست کمی رنگه روی لبت رو میمالیم تا تفاوت رنگ مشخص نشه

۵- یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لبها و اطراف دهان بمالید. این کار را قبل از خواب انجام داده و صبح بشویید .لبهای شما به طرز جالبی برآمده و متورم به نظر خواهند رسید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.