بررسی گلکسی تب اس ۳ سامسونگ

در سال 2017 بود که شاهد رونمایی تبلت گلکسی تب اس 3 بودیم. تبلتی پرچمدار که مشخصات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد و محصولی بزرگ به شمار می رفت.

بررسی گلکسی تب اس ۳ سامسونگ

گلکسی تب اس ۳ : شرکت سامسونگ در تولید اسمارتفون و دیگر دستگاه های دیجیتال برند شناخته شده ای بوده و تاکنون توانسته محصولات بزرگی را در بازار عرضه دارد.

در سال ۲۰۱۷ بود که شاهد رونمایی تبلت گلکسی تب اس ۳ بودیم. تبلتی پرچمدار که مشخصات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد و محصولی بزرگ به شمار می رفت.

در این مطلب قصد داریم به بررسی این تبلت بپردازیم تا در صورت نیاز آن را خریداری کرده و به استفاده این تبلت اخیر سامسونگ بپردازید:

بازار تبلت ها اگرچه این روزها رونقی نداشته اما سامسونگ هر سال مدل جدیدی در بخش های مختلف به فروش می‌رساند. گلکسی تب اس ۳ یک تبلت قابل توجهی بوده که می تواند عملکرد خوبی به عنوان یک تبلت از خود نشان دهد. تبلتی که رقبا سرسختی داشته اما نمی توان آنها را رقبا قدرتمندی دانست زیرا سامسونگ بهترین ها را در گلکسی تب اس ۳ به کار گرفته تا بتواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

گلکسی تب اس ۳ در کنار صفحه نمایش ۹.۷ اینچی باکیفیت و قلم اس پن تجربه کاربری حرفه ای را رقم می زند. در طراحی و ساخت تفاوتی با نسل پیشین ندارد و یک مدل برجسته در میان تبلت های تاکنون رونمایی شده سامسونگ است. این شرکت از بدنه آلومینیومی بهره گرفته که در کنار قلم بهبودیافته می توان این تبلت را در نوع خود قابل توجه دانست.

در طراحی ظرافت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده از این رو افراد می توانند تجربه کاربری بهتری داشته باشند. جایگاه قلم همانند گلکسی نوت در قسمت زیرین دستگاه جای گرفته تا کاربر سریعا به قلم دست پیدا کند. صفحه نمایش پروضوح و گیرا بوده که در کنار کیفیت ساخت بالا بدنه می تواند مجذوب کننده باشد.

گلکسی تب اس ۳ در مقایسه با آیپد پرو ۴۹۰ پوندی بوده این در حالیست که آیپد پرو با قیمت ۶۵۰ پوند به فروش می رسد. گذشته از آن قلم این تبلت اپل به شکل جداگانه با قیمت ۸۰ پوند خریداری می شود اما اس پن گلکسی تب اس ۳ در کنار این تبلت به فروش می رسد و قیمت جداگانه ای ندارد. البته در عملکرد حتی اس پن می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و گلکسی تب اس ۳ را به تبلتی قابل توجه تبدیل کند.

مطالب مرتبط
گلکسی تب اس 3 سامسونگ و دریافت اندروید 8.0

طراحی قلم گلکسی تب اس ۳ قابل توجه و باکیفیت است و می تواند درون دست به خوبی قرار گرفته و کاربری خوبی را رقم زند. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تبلت پرچمدار سری گلکسی تب را معرفی می کند و مدل گلکسی تب اس ۳ نیز به سال ۲۰۱۷ تعلق دارد.

برای سال ۲۰۱۸ باید شاهد معرفی تبلت جدیدی به نام گلکسی تب اس ۴ باشیم که به ویژگی های قابل توجهی در آن اشاره شده است. یکی از ویژگی های گلکسی تب اس ۳ اسکنر اثرانگشت است و همچنین سه کلید فیزیکی در حاشیه های تبلت جای گرفته است که کاربری عمومی همانند دیگر تبلت ها دارد.

در بحث سخت افزاری سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت و برخی دیگر اشاره داشت.

با این ویژگی هایی که سامسونگ برای تبلت پرچمدار خود در نظر گرفته گلکسی تب اس ۳ یک مدل قابل توجه بوده و قادر است عملکردی بزرگ از خود نشان دهد. البته سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا آن قابل ارتقا به اندروید ۸.۰ اوریو بوده و افراد می توانند به سادگی آن را دریافت کنند.

تبلت گلکسی تب اس ۳ را باید یک مدل برتر دانست که ویژگی های جالب توجهی برای آن در نظر گرفته شده و می تواند تجربه کاربری خوبی را رقم زند. مشخصه هایی که کره ای ها برای آن در نظر گرفتند این تبلت را به محصولی ارزشمند تبدیل کرده است.

مجموعه ای برنامه های از پیش نصب شده در گلکسی تب اس ۳ تجربه کاربری لذت بخشی را به وجود می آورد. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده عمر باتری ۱۲ ساعته ای را رقم می زند. در بخش دوربین از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم لنز f / 1.9 بهره گرفته و در قسمت دوربین سلفی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی به کار گرفته شد. با این حساب در قسمت دوربین نسبت به آیپد پرو ۹.۷ اینچی اپل یک تبلت قابل توجه بوده و می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

مطالب مرتبط
4 خودروی اسپورتی که با بهای حدود 10 هزار پوندی قابل خریداری‌اند

یکی از نقاط قوت گلکسی تب اس ۳ صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۳*۱۵۳۶ پیکسلی از نوع Super AMOLED نه تنها کیفیت تصویر بالایی را رقم می زند بلکه وضوح قابل توجه و رنگ های عمیقی را می توان شاهد بود.

همانطور که گفته شده گلکسی تب اس ۳ یک تبلت قابل توجه بوده که در دسته مدل های پرچمدار قرار می گیرد. از این رو افراد می توانند تجربه کاربری بزرگی با این محصول باکیفیت سامسونگ داشته باشند. صفحه نمایش Super AMOLED این تبلت از HDR پشتیبانی کرده تا در محیط های تاریک بتوان شاهد محتوا روشن تری بود. HDR موجب افزایش روشنایی تصویر شده و در نتیجه هنگامی که محیط تاریکی قابل مشاهده است، می توان بهتر به تماشا برنامه یا فیلم موردنظر پرداخت.

البته به لطف پنل Super AMOLED رنگ ها پویا هستند و رنگ مشکی نیز عمیق و غنی می باشد. بنابراین می توان تجربه کاربری کاملی را در کار با تبلت گلکسی تب اس ۳ داشت. تبلتی که مشخصات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته تا بتواند به نمایش روان و سریع محتوا بپردازد. بسیاری از تبلت ها دارای سخت افزار ضعیفی هستند اما گلکسی تب اس ۳ یک پرچمدار است و می تواند عملکرد بالایی به عنوان یک رایانه لوحی از خود نشان دهد. این روزها شرکت های تولیدکننده تبلت کم نیستند اما شرکت سامسونگ با افزودن ویژگی های بزرگ به گلکسی تب اس ۳ آن را به محصولی ارزشمند تبدیل کرده تا افراد تجربه کاربری بزرگی را با آن داشته باشند.

نمایش محتوا در صفحه نمایش پروضوح گلکسی تب اس ۳ قابل توجه است و افراد می توانند کیفیت تصویر بالایی را در این تبلت شاهد باشند. از آنجایی که رنگ مشکی در این نمایشگر عمیق و بسیار روشن است، مشاهده کردن محتوا بدون شک در نوع خود قابل توجه بوده و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند.

افزوده شدن پنل AMOLED عمدتا در محصولات سامسونگ شایع است. این تبلت نیز از چنین قابلیتی برخوردار بوده و قادر است نمایش بزرگی در پخش محتوا داشته باشد. با این حساب هر چه در بحث صفحه نمایش به تحسین این محصول سامسونگ پرداخت بی شک امر اشتباهی است.

مطالب مرتبط
خودرو الکتریکی سدان کوچک BYD در راه است

صدا

در بحث صدا گلکسی تب اس ۳ یک دستگاه کامل بوده و با دیگر دستگاه ها قابلیت برقراری ارتباط در جهت پخش موسیقی دارد. البته می توان برای پخش موسیقی دست به کار شده و به دانلود محتوا صوتی پرداخت تا شاهد کیفیت صدا بالا این تبلت رده بالا شرکت سامسونگ بود. کره ای ها سعی دارند بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهند و گلکسی تب اس ۳ نیز یکی از آنهاست.

با پشتیبانی از دالبی اتمز کیفیت صوتی بالا گلکسی تب اس ۳ تایید شده است. بخصوص آن که هدفون AKG K550 را در روی گوش قرار می دهید و می خواهید با اتصال هدفون به تبلت تجربه صوتی بی نظیری داشته باشید. بدون شک می توان این تجربه را فوق العاده دانست که در نوع خود بی نظیر است.

صدا بخش مهم هر دستگاه دیجیتالی بوده و اگر سطح آن پایین باشد تجربه کاربری را با خللی رو به رو می سازد. حتی اگر این موضوع شامل تبلت گلکسی تب اس ۳ شود.

نتیجه گیری

تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ یک محصول قابل توجه بوده که می تواند تجربه خوبی را در کاربری رقم زند. بسیاری از کاربران تبلت به دنبال محصولی هستند که بتواند نیاز آنها را برآورده سازد و گلکسی تب اس ۳ یک مدل برجسته در میان تبلت های این شرکت کره ای می باشد. تاکنون تبلت های مختلفی توسط سامسونگ روانه بازار شده و این مدل دارای مشخصات بزرگ و ویژگی های قابل توجه است که می تواند نظر مخاطبان و کاربران خود را با ویژگی های جالب توجهی جلب کند. ویژگی هایی که در نوع خود بی نظیر هستند.

با تمام این تفاسیر باید بیان داشت که تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ یک مدل برجسته و قابل توجه بوده که می تواند موردتوجه کاربران قرار گیرد.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

نظرات بسته شده است.