با بهترین سوپر اسپرت و اسپرت های آینده آشنا شوید

در این مطلب قصد داریم شما را با با بهترین سوپراسپرت و اسپرت های آینده آشنا سازیم تا در انتخاب مدل مشکلی نداشته و به سرعت انتخاب کنید.

0

با بهترین سوپر اسپرت و اسپرت های آینده آشنا شوید

سوپر اسپرت : شرکت های مختلفی در زمینه تولید اتومبیل فعالیت می کنند که باید به هوندا، پورشه، فورد، مرسدس بنز، بی ام و و چندی دیگر اشاره داشت.

این کمپانی ها سعی می کنند برای رقابت جدی با رقبا خود بهترین ها را به مخاطبین و مشتریان ارائه دهند. از این رو می توان در سبد محصولات آنها خودروهای قابل توجهی را شاهد بود که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند.

در این مطلب قصد داریم شما را با با بهترین سوپر اسپرت و اسپرت های آینده آشنا سازیم تا در انتخاب مدل مشکلی نداشته و به سرعت انتخاب کنید:

  1. خودروی سوپر اسپرت هوندا / آکورا NSX تایپ R

می توان گفت که از سال گذشته بود که یکسری شایعات در زمینه ی خودروی هوندا / آکورا NSX تایپ  R به گوش رسید. جالب است بدانید که نسل دوم این خودرو با فاصله ی طولانی از نسل اول آن طراحی و تولید شد به گونه ای که دومین نسل از این خودرو ۲۶ سال بعد از اولین نسل این خودرو رونمایی شد. پس از اینکه نسل دوم این خودرو رونمایی شد تمامی طرفداران خودروهای این کمپانی منتظر بودند تا نسخه ی پرفورمنس تایپ R این خودرو نیز طراحی و رونمایی گردد .

خبر خوش برای تمامی طرفداران خودرو های کمپانی هوندا به خصوص کسانی که منتظر رونمایی ازخودروی هوندا / آکورا NSX تایپ  R بودند این است که احتمال رونمایی از این نسخه در فستیوال کنکو دلگانس پبل بیچ کالیفرنیا وجود دارد . قرار است این فستیوال در چند هفته ی آینده برگذار گردد .

کارشناسان احتمال داده اند که قدرت خودروی هوندا / آکورا NSX تایپ  R بیش از ۵۷۳ اسب بخار می باشد و علاوه بر این دارای بدنه ی آیرودینامیک‌ نیز می باشد .

  1. خودروی فورد موستانگ شلبی GT500

حدود یک سال پیش بود که تصاویری جاسوسی از خودروی فورد موستانگ شلبی  GT500منتشر شد . براساس احتمالاتی که کارشناسان داده اند قرار است این خودرو در سال میلادی جاری رونمایی شود . از ویژگی های این خودرو که البته همه ی آن ها براساس پیش بینی و حدس و گمان می باشند می توان به پیشرانه ی ۸ سیلندری V شکل ۵.۲ لیتری سوپرشارژ اشاره کرد که قدرت آن بیش از ۷۰۰ اسب بخار می باشد .

مطالب مرتبط
فرار از مرگ ؛ آیا امکان پذیر است؟ مغز انسان را می‌توان به کامپیوتر منتقل کرد
  1. نسل جدید خودروی پورشه ۹۱۱

حدود ۲ هفته ی پیش زمانی که خودروی پورشه ۹۱۱ را در جاده های عمومی تست می کردند تا ایرادات این خودرو قبل از اینکه به تولید نهایی برسد برطرف شود چندین عکس جاسوسی از این خودرو گرفته و منتشر شد . احتمال داده شده است که این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس در دو ماه آینده رونمایی شود . علاوه بر این پیش بینی شده است که نسخه های هیبرید و پرفورمنس این خودرو نیز در سال آینده رونمایی شوند .

  1. نسل جدید خودروی تویوتا سوپرا

کمپانی تویوتا حدود ۱۰ سال پیش بود که اعلام کرد قرار است مدل اسپرت خودروی تویوتا سوپرا را طراحی و رونمایی کرد . در حالی که ۱۰ سال از وعده ی کمپانی تویوتا در زمینه ی عرضه ی این خودرو گذشته است حالا پیش بینی می شود که این خودرو به زودی رونمایی و عرضه شود .

براساس احتمالات و پیش بینی ها خودروی تویوتا سوپرا دارای پیشرانه های ۴ و ۶ سیلندری خطی می باشد که قدرت آن برابر با ۳۳۵ اسب بخار است .

  1. نسل جدید خودروی آلفارومئو ۶C

دیدن کد ۶C در نام گذاری جدیدترین نسل خودروی آلفارومئو ، نام گذاری این خودرو را منحصر به فرد کرده است علاوه بر این هنوز هیچ مدلی با چنین کدی در میان محصولات این کمپانی ایتالیایی دیده نشده است . این کمپانی اعلام کرده است که از نسل جدید خودروی آلفارومئو ۶C تا ۵ سال آینده هیچ خبری نخواهد بود .

این خودرو دارای پیشرانه ی ۶ سیلندری V شکل ۲.۹ لیتری توئین توربو شارژ می باشد که دارای ۵۰۵ اسب بخار است .

  1. نسل جدید خودروی آلفارومئو GTV

خبر خوش برای طرفداران خودرو های کمپانی آلفارومئو این است که بر خلاف نسل جدید خودروی آلفارومئو ۶C که تا ۵ سال آینده تولید نخواهد شد ، خودروی نسل جدید آلفارومئو GTV در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد . احتمال داده شده است که میزان قدرت این خودرو بیشتر از ۶۰۰ اسب بخار و یا حتی بیشتر از این مقدار باشد .

  1. نسل جدید خودروی استون مارتین ونکوئیش

اگر به یاد داشته باشید دومین نسل از این خودرو در سال ۲۰۱۲ رونمایی و معرفی شد و در حال حاضر با تمام توضیحات مقامات این کمپانی می توان گفت تولید نسل جدید این خودرو قطعی می باشد .

  1. خودروی سوپر اسپرت دایسون

کمپانی بریتانیایی به نام دایسون که تاکنون به طراحی و تولید جاروبرقی شهرت داشته است قصد دارد که اولین خودروی سوپر اسپرت خود را روانه ی بازار کند که خیلی جالب به نظر می رسد . مدیر عامل کمپانی دایسون اعلام کرده است که هزینه ی طراحی و تولید خودروی سوپراسپرت دایسون تاکنون برابر با ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار بوده است . می توان گفت که خودروی سوپراسپرت دایسون با تمام خودرو هایی که در این فهرست قرار دارند متفاوت می باشد چرا که یک خودروی تمام الکتریکی می باشد و از این نظر با تمام خودرو های موجود در این فهرست متفاوت است .

مطالب مرتبط
انتظارها برای فروش پیکاپ مرسدس بنز به پایان می رسد
  1. نسل جدید خودروی لوتوس الیز

لوتوس با حمایت و پشتیبانی جیلی چین و همچنین دریافت ۲ میلیارد دلار سرمایه از این کمپانی قصد دارد سری چهارم خودروی لوتوس الیز را روانه ی بازار کند چرا که این کمپانی موفق شده است از سال ۱۹۹۶ تا به امروز سه سری از خودروی لوتوس را روانه ی بازار کند . براساس شایعاتی که در زمینه ی رونمایی از این خودرو وجود دارد قرار است این خودرو در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود .

  1. نسل جدید یا جایگزین خودروی مازراتی گرن توریزمو

یکی از جذاب ترین خودروهای موجود در بازار که بیش از ۱۰ سال است توسط مازراتی طراحی و تولید می شود ، گرن توریزمو می باشد به گونه ای که همه منتظر جدیدترین نسل این خودرو می باشند . احتمال داده شده است که نسل جدید این خودرو با طراحی جدید و همچنین یک پیشرانه ی جدید رونمایی شود .

  1. خودروی مزدا RX-9

می توان گفت که یکی از جذاب ترین خودرو های اسپرت در آینده خودروی مزدا  RX-9می باشد . چرا که این خودرو دارای یک طراحی جدید و البته یک پیشرانه ی خوش صدا می باشد . براساس احتمالاتی که کارشناسان می دهند این خودرو در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد .

  1. خودروی مک‌ لارن BP23 و جایگزین F1

خودروی مک‌ لارن BP23 و جایگزین  F1سریع ترین خودروی تاریخ مک لارن لقب گرفته است و علاوه بر این که این خودرو جایگزین خودروی F1 می باشد جایگزین خودروی P1 هم می باشد . پیش بینی شده است که میزان قدرت این خودرو برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار خواهد بود به همین دلیل است که این خودرو سریع ترین خودروی مک لارن لقب گرفته است . پیش بینی شده است که این خودروی سریع در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود .

  1. نسل جدید خودروی نیسان Z

هیچ خبر رسمی براساس اینکه قرار است نسل جدید خودروی نیسان Z  دقیقا کی و در چه تاریخی رونمایی شود تاکنون منتشر نشده است اما براساس شایعات بدست آمده قرار است این خودرو در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود .

مطالب مرتبط
بررسی تویوتا C-HR یک هیبریدی بزرگ
  1. خودروی اوپل GT

کمپانی آلمانی اوپل زیر مجوعه ی گروه خودروسازی PSA که فرانسوی می باشد است و در مقایسه با سایر کمپانی های طراح و سازنده ی خودرو فعال نیست چرا که از سال ۱۹۶۸ درمورد خودروی اوپل  GT و طراحی و تولید آن صحبت کرده بود اما همچنان خبری از این خودرو نمی باشد . این کمپانی براساس اخبار و احتمالاتی که داده شده است در سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد .

  1. خودروی پورشه تایکان

جالب است بدانید که خودروی پورشه تایکان اولین خودروی تمام برقی این کمپانی مطرح می باشد . این خودرو قرار است در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود . میزان قدرت این خودرو برابر با ۶۰۰ اسب بخار است که سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را کمتر از ۳.۵ ثانیه طی می کند .

  1. نسل جدید خودروی تسلا رودستر

خودروی تسلا رودستر توسط ایلان ماسک در همین اواخر رونمایی شد . این خودرو قرار است که در سال ۲۰۲۰ روانه ی بازار گردد . ایلان ماسک اعلام کرده است که خودروی تسلا رودستر دارای ۱۰۰۰ کیلومتر شعاع حرکتی می باشد و سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۲ ثانیه طی می کند که مدت زمان فوق العاده ای می باشد .

  1. نسل جدید خودروی تویوتا ۸۶

خودروی سوپر اسپرت تویوتا ۸۶ دارای یک طراحی تهاجمی می باشد علاوه بر این دارای یک پیشرانه ی ۴ سیلندری است که قدرت آن برابر با ۲۶۰ اسب بخار می باشد . احتمال داده می شود که این خودرو به توربو شارژ نیز مجهز باشد . زمان احتمالی برای رونمایی از این خودرو سال ۲۰۱۹ می باشد .

با توجه به این سوپر اسپرت ها، مدل های مختلف و بزرگی انتخاب شده که در نوع خود می توانند مدل های شگفت انگیز و قابل توجهی به شمار روند. انتظار می رود بیشتر این اتومبیل ها در اوایل دهه بعدی رونمایی شده و به بازار برسند.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.