بهترین های خودروهای کروک مرسدس بنز را ببینید و لذت ببرید

0

بهترین های خودروهای کروک مرسدس بنز

همانطور که می دانید شرکت مرسدس بنز فعالیت چشم گیری در زمینه ی طراحی و ساخت خودرو های کروک داشته است و دارد از این رو تصمیم گرفته ایم در این مقاله به بررسی ۵ مورد از بهترین و برترین خودرو های کروک تولید شده توسط شرکت بنز بپردازیم. البته تمامی اسامی خودرو های کروک که در این مقاله بیان شده است توسط خود کارشناسان شرکت بنز گردآوری شده است.

خودروی mercedes-benz SL 300 رودستر

اولین و برترین خودروی کروک طراحی و تولید شده توسط شرکت بنز که نسبت به چهار خودروی کروک که اسامی آنها در این فهرست آمده است زیباترین کروک می باشد . جالب ترین و البته منحصر به فرد ترین ویژگی این خودروی کروک این است که این خودرو اولین خودرویی می باشد که دارای پیشرانه ی انژکتوری است . نسخه ای از این خودروی کروک کلاسیک به زودی در فلوریدا به حراج گذاشته می شود .

خودروی mercedes-benz میباخ ۶ کابریولت مفهومی

دومین شاهکار در فهرست برترین خودرو های طراحی و تولید شده توسط شرکت بنز خودروی مرسدس بنز میباخ ۶ کابریولت مفهومی می باشد که توسط شرکت بنز با عنوان ” خودروی خیالی ” شناخته می شود .

خودروی mercedes-benz کابریولت کلاس S کوپه

خودروی مرسدس بنز کابریولت کلاس S کوپه ، جایگزنی برای خودروی کابریولت ۳.۵ می باشد . این خودرو با شعار ، تجمل نوآورانه در قلب طراحی بدنه ی هیجان انگیز از سوی شرکت بنز طراحی و تولید شده است . این خودروی کروک دارای پیشرانه ی ۶ لیتری توئین توربوشارژ V12 می باشد که قدرت آن برابر است با ۶۲۱ اسب بخار که قابلیت تولید ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد . از این خودروی مرسدس بنز کابریولت کلاس S کوپه  توانایی این را دارد تا در مدت زمانی برابر با ۴.۱ ثانیه سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی کند . قیمتی که برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است برابر با ۲۵۵ هزار دلار می باشد .

مطالب مرتبط
بررسی عمیق شاهکار AMG GT 4 درب کوپه بنز 2019 با 0 تا 100 کمتر از 4.4 ثانیه

خودروی mercedes-benz SE 280 کابریولت ۳.۵

چهارمین خودروی کروک برتر موجود در این لیست خودروی مرسدس بنز SE 280 کابریولت ۳.۵ می باشد که دارای پیشرانه ای ۳.۵ لیتری V8 و قدرتی برابر با ۲۰۰ اسب بخار می باشد که می تواند با ۲۰۰ اسب بخار خود به سرعتی برابر با ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد . طراحی داشبورد این خودرو حالتی چوبی دارد همچنین شیشه های این اتومبیل برقی است که این ویژگی در طراحی و تولید خودروی مرسدس بنز SE 280 کابریولت ۳.۵ در زمان خودش واقعا زیبا و منحصر به فرد بوده است . این خودروی کروک در کلکسیون نمایشی ALL TIME STARS آماده ی فروش می باشد .

خودروی mercedes-benz AMG GT C رودستر

و اما آخرین و برترین خودروی کروک تولید شده توسط شرکت بنز که  در فهرست قرار گرفته است خودروی مرسدس‌بنز AMG GT C رودستر می باشد که این خودروی کروک به دلیل داشتن پیشرانه ی بی توربو ۴ لیتری V8 با قدرتی برابر با ۵۵۰ اسب بخار و طی کردن سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در طی ۳.۵ ثانیه به عنوان پنجمین خودروی کروک برتر شرکت بنز انتخاب شده است . البته مدل ۲۰۱۸ این خودرو دارای یک سیستم انتقال ۷ سرعته DCT می باشد که قدرت پیشرانه را به چرخ های عقب منتقل می کند و سرعت ۳۱۶ کیلومتر بر ساعت را فراهم می کند . این خودروی برتر کروک وزنی برابر با ۱۶۶۰ کیلوگرم دارد که ظرفیت آن برابر با ۲ سرنشین می باشد ، قیمتی که برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است برابر است با ۱۵۷ هزار دلار .

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.