بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ / قسمت اول

0

بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ / قسمت اول

بهترین گوشی هوشمند : اگرچه سال ۲۰۱۸ خود مدل های جدیدی از اسمارتفون ها را در برمی گیرد اما کمپانی ها در دو ماه نخست برنامه ای برای معرفی محصول جدید پرچمدار نداشته و حداقل باید در ماه سوم با آنها دیداری داشت و به خرید این اسمارتفون ها پرداخت. از این رو انتخاب یک گوشی هوشمند از میان چندین مدل پرچمدار امر آسانی نیست زیرا بیشتر آنها عملکرد تقریبا یکسانی داشته و از مشخصات رده بالا بهره می برند. در این میان گرفتن تصمیم امری دشوار بوده که افراد برای آن نیاز به زمان دارند.

اما در این مطلب قصد داریم شما را به سادگی با بهترین پرچمداران سال ۲۰۱۸ آشنا سازیم. البته این نکته حائز اهمیت است که باید این اسمارتفون ها را بهترین گوشی های هوشمند اوایل ۲۰۱۸ دانست زیرا همانطور که گفته شد در حال حاضر پرچمداران سال جاری معرفی نشدند و باید تا رونمایی کامل آنها چند ماهی منتظر ماند. اما مطلب موردبحث کار را در امر خرید یک پرچمدار عالی آسان می سازد از این رو مشاهده آن می تواند قابل توجه باشد.

توصیه می کنیم برای خرید بهتر به لیست زیر توجه کرده و براساس آن عمل کنید و پیش روید.

۱- گلکسی نوت ۸: قیمت ۹۳۰ دلار

مزایا: اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین دوگانه باکیفیت/طراحی شبیه به گلکسی اس ۸ و بهبودیافته/عملکرد بالا به عنوان پرچمدار/صفحه نمایش باکیفیت، بیکسبی و انعطاف پذیری بالا/نرم افزاری روان و قابل توجه

معایب: قیمت بالا/برخی معایب سخت افزاری/عمر باتری نامطلوب و  مدت شارژ طولانی/روشنایی صفحه نمایش بالا

شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ را در آگوست سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. پرچمداری قابل توجه از طراحی بهبودیافته و شبیه به گلکسی اس ۸ بهره می برد. اس پن در این مدل ویژگی های جدیدی پیدا کرد و ضد آب شد. سخت افزار قدرتمند آن می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند از این رو یک مدل قابل توجه کره ای به شمار رفته و قدرتمند است. با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی QHD+ می توان تجربه کاربری لذت بخشی با وضوح بالا داشت. این محصول سامسونگ یک تجربه جدید در مقایسه با مدل های پیشین برای کاربر رقم می زند و می توان تفاوت بسیاری را بین آن مدل های قبل مشاهده کرد. از این رو عنوان یک گوشی هوشمند تمام عیار بسیار مناسب آن است و گلکسی نوت ۸ را به گوشی هوشمند در خور توجه تبدیل می کند.

۲- گوگل پیکسل ۲ ایکس ال : قیمت ۸۵۰ دلار

مزایا: عملکرد بزرگ/آخرین نسخه اندروید/دوربین باکیفیت/هوش مصنوعی قدرتمند/سنسور اثرانگشت سریع/عمر باتری بهبودیافته/اسپیکرهای باکیفیت/قابلیت ضدآب

مطالب مرتبط
8 دلیل برای اینکه گلکسی نوت 8 بخرید

معایب: صفحه نمایش نامطلوب/طراحی ساده/ بدون جک هدفون/بدون اسلات کارت میکرو اس دی

شرکت گوگل پیکسل ۲ ایکس ال را به عنوان مدل بزرگتر پیکسل ۲ در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. مدلی با صفحه نمایش بزرگتر که می تواند تجربه بهتری رقم زند. همچنین باتری این مدل نیز در مقایسه با نسخه استاندارد بزرگتر و ظرفیت بیشتری داشته در این میان تجربه بهتری می توان با پیکسل ۲ ایکس ال داشت. پرچمداری که رقیب سرسختی برای دیگر اسمارتفون ها محسوب می شود.

۳- ال جی V30: قیمت ۸۰۰ دلار

مزایا: طرای زیبا/دوربین ثانویه با زاویه گسترده/ضبط ویدئو باکیفیت/سیستم صوتی پروضوح

معایب: رابط کابری نامطلوب/ نامطلوب بودن نمایش رنگ در صفحه نمایش/بدون قابلیت پرتره

شرکت ال جی V30 را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی کرد. یک فبلت پرچمدار که در مقایسه با V20 پیشرفت چشمگیری پیدا کرده و توانسته طراحی شبیه به G6 پیدا کند. ال جی در کنار سخت افزاری قدرتمند، طراحی پریمیومی و جذاب برای آن در نظر گرفت تا موردتوجه قرار گیرد. V30 را می توان نمونه بارز یک پرچمدار به شمار آورد که می تواند عملکردی فراتر از انتظار با چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ داشته باشد. همچنین کیفیت صوتی و دوربین آن نیز در نوع خود بی نظیر است. بنابراین قرار گرفتن آنها در لیست برترین ها جای تعجبی ندارد.

۴- هوآوی میت ۱۰ پرو: قیمت ۸۰۰ دلار

مزایا: طراحی پریمیومی/عمر باتری خوب/اتصال به تلویزیون/کیفیت دوربین خوب/قابلیت ضدآب

معایب: رابط کاربری نامطلوب/بدون شارژ بی سیم/رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی/بدون جک هدفون

شرکت هوآوی میت ۱۰ پرو را در جریان رویداد نوامبر معرفی کرد. گوشی هوشمندی که در کنار سایر مدل های سری میت ۱۰ یک اسمارتفون پریمیومی و قابل توجه محسوب می شود. این گوشی هوشمند به مشخصات رده بالا و قدرتمندی مجهز است و طراحی چشمگیری توسط هوآوی برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو در کنار عمرباتری طولانی ویژگی های بارز محصول هوآوی است. با این حساب قرار گرفتن آن در لیست برترین ها عجیب نیست.

۵-HTC U11 Plus: قیمت ۸۰۰ یورویی

مزایا: دوربین مطلوب/حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خوب/اسپیکرهای خوب/قابلیت ضبط باکیفیت

مطالب مرتبط
هدف گذاری کمپانی هوآوی در فروش سری پی 20

معایب: صفحه نمایش نامناسب/رابط کاربری غیرجذاب/عمر باتری متوسط/ فاقد قابلیت پرتره

شرکت HTC در اواخر سال ۲۰۱۷ تصمیم می گیرد نسخه رده بالاتر پرچمدارش U11 را به نام U11 Plus معرفی کند. گوشی هوشمندی که طراحی قابل توجهی داشته و از مشخصات بزرگی بهره می برد. گذشته از آن برخی نقایص نسخه اصلی در این مدل برطرف شده بود. U11 Plus را می توان یک محصول قابل توجه از تایوانی ها دانست که حضور آن در لیست برترین ها بیراه نیست.

۶-گوگل پیکسل ۲: قیمت ۶۵۰ دلار

مزایا: عملکرد قابل توجه/نسخه خالص اندروید/دوربین پویا/هوش مصنوعی قدرتمند/سنسور اثرانگشت سریع/عمر باتری مطلوب/اسپیکرهای باکیفیت/قابلیت ضد آب

معایب: حاشیه زیاد/بدون جک هدفون/بدون اسلات کارت اس دی

شرکت گوگل در ۴ اکتبر سال ۲۰۱۷ طی رویدادی تصمیم می گیرد به رونمایی از پیکسل ۲ و ۲ ایکس ال بپردازد. در مشخصات هر دو مدل یکسان بوده و تنها در برخی جزئیات و ابعاد می توان اختلافی بین این دو مدل اسمارتفون مشاهده کرد. شاید نقایص و ایرادهایی در پیکسل ۲ مشاهده شود اما مزایا بیشتری داشته و باید آن را گوشی هوشمند کاربردی دانست. از این رو وجود آن در لیست بهترین ها موجب ارزشمندی پیکسل ۲ می شود.

۷-گلکسی اس ۸: قیمت ۷۲۵ دلار

مزایا: طراحی فوق العاده/دوربین باکیفیت/رابط کاربری جدید

معایب: عملکرد دور از انتظار/نامناسب بودن جایگاه سنسور اثرانگشت

شرکت سامسونگ گلکسی اس ۸ را طی رویداد ماه مارس در نیویورک همراه با گلکسی اس ۸ پلاس معرفی کرد. دو گوشی هوشمندی که زبان طراحی جدیدی توسط شرکت کره ای برای آنها در نظر گرفته شده و می توانستند نظر همگان را به خود جلب کنند. گلکسی اس ۸ به مشخصات رده بالایی مجهز بوده و می تواند به عنوان یک تلفن هوشمند بزرگ شناخته شود. پردازنده قدرتمند، دوربین باکیفیت، صفحه نمایش غنی و برخی دیگر از جمله این موارد هستند.

۸-ال جی G6: قیمت ۶۰۰ دلار

مزایا: طراحی جذاب/دوربین مناسب بخصوص در قسمت سلفی/عملکرد سریع

مطالب مرتبط
مشخصات کامل LG G7 ThinQ

معایب: عمر باتری نامطلوب/گوشی هوشمند غیرارزشمند

شرکت ال جی در اوایل سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت گوشی هوشمند G6 را معرفی کند. اسمارتفونی پرچمدار که ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شد و یک مدل ارتقایافته تر از G5 محسوب می شد. طراحی جدید و متفاوت از نسخه پیشین آن را بسیار منحصربفرد نمود. گذشته از آن محصول جدید به صفحه نمایش جذاب و دوربین کارآمدی مجهز است. با تمام این تفاسیر معایبی هم داشته اما به طور کلی اسمارتفونی قابل توجه از ال جی محسوب می شود.

۹- هوآوی پی ۱۰: قیمت ۵۰۰ یورو

مزایا: طراحی مطلوب/صفحه نمایش جذاب با رنگ های غنی/افکت دوربین مناسب

معایب: رابط کاربری نامطلوب/اپ های اول شخص بسیار

شرکت هوآوی پی ۱۰ را در MWC 2017 رونمایی کرد که مشخصات یک پرچمدار را داشته و از طراحی مطلوبی بهره می برد. این اسمارتفون در دسته گزینه های رده بالا بوده و با ویژگی های چشمگیری که داشته می تواند نیاز افراد به یک گوشی هوشمند قدرتمند را برطرف سازد.

۱۰- ریزرفون: قیمت ۷۰۰ دلار

مزایا: صفحه نمایش زیبا/اسپیکرهای قدرتمند/طراحی زیبا/عملکرد خوب

معایب: رابط کاربری ضعیف دوربین/عملکرد نامطلوب در OIS /عمرباتری نامطلوب/بدو قابلیت ضدآب/بدون جک هدفون/

شرکت ریزر گوشی هوشمند ریزرفون را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. گوشی هوشمندی که طراحی گیمینگ داشت و به عنوان اولین اسمارتفون گیمینگ نیز رونمایی شد. مشخصات بزرگی توسط ریزر برای این مدل در نظر گرفته شد و آن را به اسمارتفون قابل توجهی تبدیل نمود.

منبع : phonearena

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.