اسپای شات های جدید از BMW M3

0

اسپای شات های جدید از BMW M3

بی ام دبلیو M3 : اسپای شات های جدید به دست آمده، عکس های جدیدی از نسل بعدی سدان پیشرفته BMW M3 را نشان می دهند.

مهندسان این کمپانی، هنوز هم اصرار دارند که این سدان تحت استتارهای سنگینی قرار داشته باشد.

در این نسل جدید از مدل M3 ، برخی از اصلاحات چشمگیر در بدنه خودرو، به خصوص در اطراف گلگیرها قابل مشاهده است.

اگر دقت کنید می بینید که برجستگیهای کوچکی از گلگیرها بیرون زده اند. این نشان می دهد که طراحان قصد دارند دور گلگیرهایی را در آنجا نصب کنند که این امکان را برای مهندسین فراهم می آورد تا از چرخ های بزرگتری استفاده نمایند.

اما استتارهای بیش از حد خودرو، نشان می دهد که کمپانی بی ام دبلیو، هنوز نمی خواهد قطعات تهاجمی خودرو را به نمایش بگذارد.

نگاهی به قسمت پشتی سدان از چشم انداز سه چهارم عقبی نیز نشان دهنده تلاش بی ام دبلیو برای مخفی کردن دریچه های پشت چرخ های جلو است.

به عبارت دیگر، این شرکت جزئیات خودرو را به خوبی پنهان نگه داشته است. در قسمت جلوی سدان، شرکت شکل کامل چراغهای جلو و اندازه پنجره مشبک را مستتر نموده است.

چنین وضعیتی در قسمت عقب، مخصوصا برای چراغهای عقب، نیز مشهود است. اگزوز چهارتایی موجود در این دورگه آزمایشی چندان جذاب به نظر نمی رسد، اما انتظار می رود که کمپانی بی ام دبلیو با اضافه کردن یک دفیوزر در اطراف آنها، چشم انداز جذابتری را به آنها ببخشد.

مشخصات فنی بی ام دبلیو M3

گزارش ها نشان می دهد که بی ام دبلیو M3 جدید نیز از همان موتور ۳.۰ لیتری بی توربو شش سیلندر خطی استفاده خواهد کرد اما احتمالا یک سیستم هیبریدی با توان ۴۸ ولت اضافی نیز به آن افزوده خواهد شد.

مطالب مرتبط
هدف بزرگ شرکت هوآوی

این سیستم می تواند توان کلی ۵۰۰ اسب بخار (۳۷۳ کیلووات) را، در مقایسه با توان ۴۲۵ اسب بخاری (۳۱۷ کیلو وات) مدل استاندارد موجود تولید نماید.

علاوه بر این، سدان عملکردی جدید نیز همانند M5 از وجود سیستم تمام چرخ متحرک بهره می برد اما بر خلاف برادر بزرگش، M3 تنها می تواند گزینه xDrive را ارائه دهد.

استفاده از معماری CLAR بی ام دبلیو نیز باعث کاهش وزن این مدل خواهد شد.

حدس و گمانها نشان می دهد که بی ام دبلیو M3 می تواند برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت در سپتامبر ۲۰۱۹ رو نمایی شود.

پس ازآن نیز، کوپه M4 و مدل کانورتیبل از پیشرفت های مشابه بهره مند خواهند شد. در این راستا ممکن است، M3 فعلی به زودی بازنشسته شود.

آزمون های جهانی جدید برای تطبیق وسایل نقلیه با میزان انتشار گازهای گلخانه ای ممکن است کمپانی بی ام دبلیو را وادار سازد تا به زودی این سدان را از لیست تولیدات خود خارج گرداند.

منبع : MOTOR1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.