بی ام و از مدل جدید سری ۳ با صفر تا صد ۴.۴ ثانیه رونمایی کرد

سری 3

0

بی ام و سری ۳ جدید رونمایی شد

شرکت بی ام و یکی از برندهای مطرح باواریایی است که هر سال مدل جدیدی از خودروهایش را معرفی و عرضه می کند. پیشتر قبل از برگزاری نمایشگاه لس آنجلس از مدل قدرتمند سری ۳ نسل جدید رونمایی نمود.

 M340i تفاوت طراحی با نسخه اصلی سری ۳ نداشته به جز آن که شرکت باواریایی سعی کرده مشخصه هایی جذاب و تهاجمی را برای آن به عنوان یک مدل اسپرت در نظر گیرد.مدل M340i پیش از نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی شده و قرار است در این رویداد بین المللی به نمایش درآید. با ویژگی هایی که بی ام و برای M340i در نظر گرفته باید آن را یک مدل لوکس و سدان اسپرت دانست. M340i قدرتمندترین نسخه بی ام و سری ۳ است از پیشرانه شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربوشارژ با پیشرانه ۳۶۹ اسب بخار بهره می برد. این قدرت ۴۳ اسب بخار بیش از نسخه پیشین محسوب می شود.

بی ام و سری ۳ : قدرمند و باشکوه با صفر تا صد ۴.۴ ثانیه

بی ام و سری ۳ به سیستم چهار چرخ محرک xDrive بی ام و مجهز شده تا عملکرد بالایی از خود نشان دهد. در کنار پیشرانه یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استپ‌ترونیک با فناوری Launch Control  نیز وجود دارد. این مدل در ۴.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد که ۰.۵ ثانیه سریعتر از نسخه پیشین محسوب می شود.

از رقبای اصلی این محصول باواریایی باید به آئودی اس ۴ و مرسدس C43 AMG اشاره کرد که جهت رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر درساعت ۴.۷ ثانیه زمان می طلبند. سیستم تعلیق  M اسپرت بهبود بیشتری در مقایسه با نسل پیشین پیدا نمود.دیسک های ترمز ۳۴۸ میلی‌متری در جلو و ۳۴۵ میلی‌متری  در عقب در کنار رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی ، پوشش آینه بغل، اسپویلر عقب، تزئینات سری M کابین داخلی و برخی دیگر، ویژگی های M340i را دربرمی گیرد.

مطالب مرتبط
اولین شاسی بلند فول سایز آلفارومئو کستلو نام دارد

پیش بینی می شود با پایه قیمت ۶۰ هزار دلاری، استقبال خوبی از فروش این سدان لوکس و قدرتمند بی ام و صورت گیرد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.