بی ام و M2 Competition با موتور قدرتمند در راه است

0

بی ام و M2 Competition با موتور قدرتمند در راه است

بی ام و M2 Competition : شرکت بی ام و هر سال نسل جدیدی از اتومبیل های خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ تصمیم داشته چندین خودرو جدید را رونمایی کند. از جمله آن باید به کوپه پرتوان آینده M2 Competition اشاره کرد که گفته می شود با پیشرانه M4 بزودی معرفی خواهد شد و از طراحی جالب توجهی بهره می برد.

M2 Competition براساس همان M2 اصلی بوده اما شرکت بی ام و در زمینه فنی مشخصات بهتری را برای آن در نظر گرفته است. به تازگی جزئیاتی مربوط به M2 Competition منتشر شده که نشان می دهد بی ام و پیشرانه M4 را برای این خودرو در نظر گرفته و هدف آن ارائه محصولی بوده که در کنار پیشرانه قدرتمند طراحی جاه طلبانه و جوان پسندی دارد.

این پیشرانه از نوع ۳.۰ لیتری S55 توربودوقلو درون خطی شش سیلندر بوده که پیشتر روی M4 قرار گرفت و می تواند قدرتی ۴۱۰ اسب بخاری تولید کند. چنین قدرتی برای کوپه کامپکت M2 بسیار بالا بوده زیرا می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد و برندی بزرگ مربوط به بی ام و باشد.

پیشرانه ۴۱۰ اسب بخاری M2 در کمتر از ۴.۲ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و در کنار گیربکس کلاچ دوگانه یک مدل اسپرت به شمار می رود. M2 Competition را باید مدل منحصربفردی از M2 محسوب کرد که با گیربکس شش سرعته کلاچ دوگانه کم نظیر است و قادر بوده توان بالایی را به عنوان یک کوپه از خود نشان دهد.

فاصله دو محور کوتاه M2 و وزن پایین آن موجب می شود تا بتوان آیرودینامیک قابل توجهی را مشاهده کرد. M2 برندی بزرگ برای بی ام و بوده و شرکت باواریایی می خواهد این نسخه را با ویژگی های جالب توجهی همراه سازد.

مطالب مرتبط
ابزارهای چوبی 90 هزار ساله ای که توسط انسان ها ساخته نشده اند

طراحی ظاهری بی ام و M2 Competition

در نگاه ظاهری بی ام و M2 Competition تفاوتی با M2 اصلی نداشته و به نظر می رسد بی ام و تنها می خواهد در بخش طراحی ظاهری این مدل را با تغییرات قابل توجهی همراه سازد و این اتومبیل را به محصولی کامل در مقایسه با نسخه اصلی تبدیل کند. طراحی نسخه اصلی M2 توانست موجب محبوبیت این مدل شود و M2 Competition نیز دست کمی از این مدل ها ندارد. رینگ های مشکی رنگی مشابه M4 که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. M2 Competition یک کوپه جذاب باواریایی محسوب شده که در زیر کاپوت موتور بسیار قدرتمندی را به همراه داشته تا در رقابت با دیگر اتومبیل ها توان بالایی از خود نشان دهد.

با نگاه سریع به کابین داخلی می توان طراحی مشابه M4 را مشاهده کرد. به طور کلی بی ام و سعی داشته ویژگی های M4 را در M2 Competition به کار گیرد و محبوبیت M2 را در نسخه منحصربفرد دوچندان سازد. کلید استارت قرمز رنگ در کنار فرمان اسپرتی مشابه M1 و M2 طراحی داخلی جالب توجهی را نشان داده که می تواند تجربه لذت بخشی از رانندگی با M2 Competition را رقم زند.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود باواریایی ها چه برنامه ای در سر دارند و محصول آینده آنها چگونه خودرویی خواهد بود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.