بی ام و و معرفی محصولی جدید از خانواده X

شرکت بی ام و به تازگی تصمیم گرفت محصول جدید خانواده X را به نام X5 رونمایی کند. مدلی که باید آن را قابل توجه دانست و طراحی هیجان انگیزی برای آن در نظر گرفته شد.

0

بی ام و و معرفی محصولی جدید از خانواده X

شرکت بی ام و به تازگی تصمیم گرفت محصول جدید خانواده X را به نام بی ام و x5 رونمایی کند. مدلی که باید آن را قابل توجه دانست و طراحی هیجان انگیزی برای آن در نظر گرفته شد.

بی ام و x5 اگرچه در بحث طراحی بروزرسانی شده بوده اما در زمینه فنی شرکت باواریایی تغییرات چشمگیری حاصل نکرده اما به طور کلی با یک مدل قابل توجه رو به رو هستیم.

بی ام و با طراحی که برای بخش جلو و عقب فراهم آورده این شاسی بلند را جذاب تر از قبل نمود و باید این مدل را به عنوان یک خودرو تمام عیار به شمار آورد. شرکت باواریایی همیشه سعی داشته بهترین ها را به مخاطب خود ارائه دهد و در عین حال بی ام و x5 نیز یک مدل کامل و زیبا محسوب می شود.

 

طراحی خودرو بی ام و x5

شرکت بی ام و از تجهیزات رفاهی مدرن بهره گرفته و طراحی را برای این محصول فراهم آورده تا بیشتر موردتوجه همگان قرار گیرد. این شاسی بلند دارای المان طراحی نسل جدید بی ام و است و عجیب نیست که آن را یک مدل برجسته بدانیم. به گفته شرکت باواریایی این خودرو پلتفرم یکسانی با X7  آینده داشته و بی ام و سعی کرده در برخی ویژگی ها آن را با شاسی بلند لوکس فول سایز آینده یکسان سازد. برنامه این شرکت آن است تا X5 را در اواخر سال جاری روانه بازار کند که بی شک می تواند برای طرفداران و مشتریان خبر خوبی باشد. در حالی که انتظار نداشتیم X5 را اواخر امسال مشاهده کنیم، اما بی ام و با این خبر خود شادی را به طرفداران بخشید.

این مدل را می توان رقیبی برای جگوار F-Pace، پورشه کاین، آئودی Q7 و مرسدس بنز GLE دانست. بی ام و در نسل جدید X5 پلتفرم CLAR  را که میان X6 و X7 نسل جدید مشترک است، به کار گرفت. باتوجه به گفته های مدیریت پروژه ایکس ۵ نسل جدید دارای بهترین فرمان‌پذیری چهارچرخ و آنتی‌رول‌بارهای الکترونیکی شرکت است از این رو می توان در این بخش خودرو بی ام و را تحسین برانگیز دانست. بیش از ۵ نوع حالت رانندگی در کنار سیستم تعلیق بادی بهترین عملکرد رانندگی را برای صاحبان X5 2019 فراهم خواهد آورد تا بهترین تجربه را کسب کنند. همانطور که طرفداران این مدل انتظار دارند بی ام و سعی داشته راحتی و حس یک خودرو لوکس را برای سرنشینان رقم زند و با خودرو X5 چنین چیزی ممکن شده است. البته نسل پیشین نیز مدل مطلوبی به شمار می رفت.

مطالب مرتبط
معرفی نسل دوم بی ام دبیلو X4 2018

چراغ های LED هوشمند یا لیزری در کنار سپری بروزرسانی شده که جهت بهبود آیرودینامیک باز طراحی شده است، نمای جلو را جذاب نمود. یکی از بزرگترین تغییراتی که بی ام و در X5 حاصل نمود قسمت عقب است که هیچ شباهتی به نسل پیشین نداشته و کاملا جدید می باشد. به مشاهده نمای عقب شاید یادی از سایر برندها چون کیا کنید. البته شرکت باواریایی نسخه های M Sport نیز روانه بازار می کند و در حال حاضر نسخه استانداردی رونمایی شده که محصولی معمولی بوده و از پیشرانه بسیار قدرتمندی برخوردار نیست. رینگ های ۲۲، ۲۱ و ۱۹ اینچی در هنگام خرید قابل سفارش هستند و در مقایسه نسل پیشین شاهد افزایش طول دو محور هستیم.

در کابین داخلی صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپر و یک نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی در کنسول میانی تعبیه شده که انبوهی از فناوری ها در آن قابل مشاهده است. هد آپ دیسپلی یا نمایش اطلاعات روی شیشه راننده نیز برای X5 فراهم آمده است. سیستم صوتی قدرتمند Bowers & Wilkins با ۲۰ اسپیکر تجربه لذت بخشی را رقم می زند. X5 سه ردیف صندلی نیز بزودی پس از نسخه دو ردیف صندلی به فروش می رسد. X5 2019 تریم های مختلفی داشته و از اواخر سال ۲۰۱۸ روانه بازار می شود.

قیمت پایه ۵۶ هزار دلار و نسخه نهایی با قیمت نامشخصی به فروش می رسد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.