تاریخچه کامل تبدیل جیپ از یک خودروی نظامی به یک رانگلر شهری

0

تاریخچه جیپ: تاریخچه کامل تبدیل جیپ از یک خودروی نظامی به یک رانگلر شهری

تاریخچه جیپ

تاریخچه جیپ: جیپ رانگلر امروزی فوق پیشرفته از نیاکان خود که در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می گرفت بسیار متفاوت شده است. اما هنوز هم ارتباط مستقیمی بین این دو وجود دارد. این نکته ایست که نمی توان در مورد بسیاری از ماشین های امروزی بدان اشاره کرد. هم اکنون، شما می توانید تاریخچه جیپ را در این انیمیشن دوست داشتنی تولیدی Donut Media مشاهده نمایید.

تاریخچه جیپ: پیگمی فورد اولین مدل جیپ

Donut ویدئوی خود را ابتدا با دو اتومبیلی شروع می کند که بر سر قرارداد نظامی ایالات متحده با Willy رقابت می کردند. این دو خودرو، پیگمی فورد و American Reconnaissance American Bantam بودند.

پیگمی فورد، اولین مدل جیپ

سپس، در ادامه ویدئو ما شاهد اولین خودروی جیپ غیر نظامی ویلیس اورلند خواهیم بود. نام این خودروی افسانه ای CJ5 بود. در نهایت، با خریداری شدن شرکت ویلیس اورلند توسط آمریکن موتورز در سال ۱۹۷۰، جیپ از دهه ۱۹۷۰ با رنگ ها و سبک های مختلف طراحی و روانه بازار شد.

جیپ ویلی: اولین مدل جیپ شهری

اولین خودروی جیپ رانگلر، YJ، برای اولین بار در سال ۱۹۸۶، رونمایی شد که دارای بسیاری از خصایص مشترک با نسل اولیه جیپ چروکی بود.

خودروی جیپ رانگلر

کرایسلر در سال ۱۹۸۷، آمریکن موتورز را خریداری و نام تجاری جیپ را به موفقیت بی بدیلی تبدیل کرد که ما امروزه شاهد آن هستیم .

تاریخچه جیپ: نادیده گرفتن پیکاپ رانگلر ۲۰۱۹ 

رانگلر، که سه نسل جدید آن تحت مالکیت جیپ کرایسلر قرار دارند، نقش مهمی را در تسلط جیپ بر بازارهای SUV / 4×4 ایفا می کند. جالب توجه است که در این ویدئو، Donut، خودروی رانگلر ۲۰۱۹ JL را برای نشان دادن پیکاپ رانگلر ۲۰۱۹ نادیده می گیرد.


خب باید بدانید که در مدت کوتاهی مثل زمان دو دقیقه ای این ویدئو نمی توان تاریخچه کامل جیپ را ارائه داد. به هر حال این ویدئو، یک مرور کلی سرگرم کننده از سابقه جیپ را ارائه می کند.

مطالب مرتبط
انتشار اطلاعاتی از پیشرانه قدرتمند استون مارتین والکری

بیشتر بخوانید:

کانسپت کادیلاک با سوخت هسته ای با صد سال عدم نیاز به سوخت

سریعترین شاسی بلند یا SUV جهان، لامبورگینی اوروس ۲۰۱۹

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.