تبلت سامسونگ با سیستم عامل کروم

0

تبلت سامسونگ با سیستم عامل کروم

تبلت سامسونگ : شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی هوشمند و تبلت بسیار مطرح بوده و تاکنون توانسته توانایی بالا خود را به خوبی نشان دهد.

در این میان به نظر می رسد شرکت کره ای در نظر داشته تا بزودی تبلت رده بالا و قدرتمندی توسعه دهد که با سیستم عامل کروم قادر است عملکرد بالایی را از خود نشان دهد.

این تبلت به صفحه کلید جداشدنی مجهز است و اجازه می دهد تا افراد هر گاه مایلند از تبلت به عنوان لپتاپ نیز بهره گرفته و به استفاده از آن بپردازند.

سامسونگ توانایی بزرگی در تولید تبلت و گوشی هوشمند داشته از این رو انتظار داریم بزودی شاهد معرفی تبلت قدرتمند و رده بالا از این برند کره ای باشیم.

به گزارش Chrome Unboxed، سامسونگ در حال حاضر روی تبلت کرومی مشغول کار است که با قابلیت جداشوندگی از صفحه کلید یک تبلت کارآمد و قابل توجه از برند کره ای محسوب می شود.

تبلت به پشتیبانی از قلم پرداخته تا تجربه کاربری لذت بخشی را برای افراد فراهم آورد.

مشخصات احتمالی

گفته شده تبلت ضخامت کمی دارد و حتی در بخش دوربین به سنسورهای IMX258 سونی مجهز است از این رو باید چنین محصولی را به عنوان یک تبلت سامسونگ قابل توجه دانست.

این سنسور IMX258 سونی پیشتر در روی G6 ال جی جای گرفته بود که می توانست تصویربرداری باکیفیتی رقم زند.

سامسونگ در نظر دارد تبلت با سیستم عامل کروم را در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهد که می تواند لذت بخش باشد و تجربه کاربری بزرگی را رقم زند.

استفاده از پردازنده Core i نسل هفتمی کبی لیک اینتل، سخت افزار قدرتمند در کنار صفحه نمایش ۱۲ اینچی یا کوچکتر، سیستم عامل کروم سامسونگ که رقیبی برای پیکسل بوک محسوب می شد، پشتیبانی از استایلوس یا همان قلم و برخی دیگر اشاره داشت.

مطالب مرتبط
سونی به دنبال توسعه هوشمند دوربین های خانگی

البته تبلت جدید سامسونگ به اسم رمز Nautilus شناخته شده و نام واقعی آن تاکنون افشا نشده است از این رو دشوار است تا اظهار نظری درباره محصول آینده شرکت کره ای داشت.

همیشه دستگاه های جدید با اسم رمز آشکار می شوند و در این میان تبلت رده بالا سامسونگ را نیز باید یکی از آنها دانست.

با افشا جزئیات احتمال می رود سامسونگ در CES 2018 یا MWC 2018 به معرفی این محصول مورد اشاره بپردازد.

اگرچه جزئیات دقیقی در دست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

موعد نمایشگاه های مورد اشاره نزدیک بوده و تنها باید به انتظار خود ادامه دهیم.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.