تخفیف بیمه برای حالت خودران تسلا

0

خودران تسلا: تخفیف بیمه برای حالت خودران تسلا

خودران تسلا

بیمه کنندگان خودرو ، ارائه تخفیفاتی را به رانندگانی که گزینه خودران را در وسایل نقلیه خود فعال کنند آغاز نموده اند. موسسه بیمه بزرگ بریتانیایی، Direct Line در حال حاضر تخفیف ۵ درصدی را برای فعال نمودن این ویژگی در خودروهای تسلا ارائه می کند.

Direct Line دومین موسسه بیمه در سراسر جهان است که چنین تخفیفی را برای گزینه های خودران ارائه می دهد و در حال حاضر فعالترین موسسه در انجام این کار است. (چرا که شعب آن در ۹ ایالت فعالیت دارند).

تخفیف کوچک Direct Line به این منظور ارائه شده تا مفهوم خودران را در صنعت خودرو و در میان خریداران جا اندازد.

دن فریدمن، مدیر توسعه بیمه Direct Line در مصاحبه ای با رویترز گفت:

“در حال حاضر راننده مسئولیت اصلی را بر عهده دارد و به همین دلیل می خواهد تنها اتومبیل را بیمه کند، اما تخفیف Direct Line فرصت خوبی را برای درک مفهوم خودران و آمادگی برای آینده فراهم می کند.”

شرکت های بیمه به طور فزاینده ای به ارائه انگیزه هایی برای تشویق مردم به استفاده از فن آوری های جدید که باعث می شود زندگی آنها سالم تر و امن تر شود علاقه مند هستند.

به صرفه بودن تخفیف برای آپشن خودران تسلا

مثلا، افرادی که از طریق برنامه بیمه UnitedHealthcare که، Motion نیز نامیده می شود ثبت نام کرده باشند می توانند با دستیابی به اهداف تناسب اندام روزانه که توسط Fitbit، ثبت می شود ۱۵۰۰ دلار کسب کنند.

در مورد اتومبیل ها، هدف اصلی کاملا واضح است. یکی از استدلالات اصلی برای تشویق استفاده از وسایل نقلیه خودران این است که ماشین ها به مراتب کمتر از انسان ها مرتکب اشتباهات رانندگی می شوند. در نتیجه باعث مرگ و میر کمتری شده و به این ترتیب، ادعاهای پرداخت هزینه بیمه نیز کمتر می شود.

مطالب مرتبط
تسلا با پرونده بزرگ شکایتی رو به رو شده است

اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) چندین سند آماری را ارائه داده است که این استدلال را تایید می کند. در ابتدای سال جاری، NHTSA مطالعه ای را در رابطه با خودروهای تسلا منتشر کرد که نشان می دهد “میزان تصادف وسایل نقلیه پس از نصب Autosteer تقریبا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

Autostreer صرفا بر روی رانندگی تمرکز دارد و بخشی از مجموعه ویژگی های شناخته شده به عنوان Autopilot است که شامل پارکینگ خودکار و تغییر مسیر خودکار نیز می باشد.

نرخ بیمه اتومبیل در انگلستان به سرعت در حال افزایش است و تنها در سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است. اگر چه تعداد دقیق خودروهای تسلا موجود در جاده های انگلیس معلوم نیست (شرکت کالیفرنیایی از افشای این اطلاعات امتناع نمود)، اما رانندگان این خودروها از هر فرصتی که به ایمنی آنها در هنگام رانندگی کمک کند استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید:

کانسپت جدید لامبورگینی ترزو میلیانو

کانسپت کادیلاک با سوخت هسته ای با صد سال عدم نیاز به سوخت

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.