تصاویر زیبایی از اشکودا vision x

0

تصاویر زیبایی از اشکودا vision x

vision x : شرکت اشکودا یک شرکت خودروسازی می باشد که در جمهوری چک قرار دارد.

این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط افرادی به نام واکلاو لورین و واکلاو کلمنت تاسیس شده است به گونه ای که در این شرکت در سال ۱۹۹۱ به یکی از زیر شاخه های شرکت اروپایی گروه فولکس واگن ملحق شد.

میتوان گفت که شرکت اشکودا تا به حال روند خوبی را در طراحی و ساخت اتومبیل های منحصر به فرد طی کرده است چرا که موفق شد در سال ۲۰۱۲ مجموع تولید و فروش خودرو های خود را به ۹۳۹ خودرو برساند.

این شرکت از دو شرکت مجزا تشکیل شده است که یکی از این شرکت ها شرکت اشکودا ورکس و شرکت اشکودا می باشد.

شرکت اشکودا ورکس در سال ۱۸۵۹ به عنوان یک کارخانه ی تولید جنگ افزار و تولیدات نظامی فعالیت می کرد و شرکت اشکودا در زمینه ی خودروسازی فعالیت می کرده است که فعالیت خود را در اواخر ۱۸۹۰ آغاز کرده بود.

جالب است بدانید که در عرصه ی خودروسازی ۵ شرکت مطرح وجود دارند که این شرکت ها شامل : اشکودا، اوپل، پژو، دایملر و تاترا می باشند.

این شرکت همیشه در حال طراحی و تولید خودروهایی شگفت انگیز است که تمامی خریداران و کاربران خود را از این طریق شگفت زده می کند به گونه ای که هر بار محصولی تهاجمی تر از محصول خود طراحی و به بازار خودروها عرضه می کند و به تازگی نیز موفق شده است که از کانسپت جدید خود به نام Vision X در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.

پس از جنگ جهانی، لورین اند کلمنت شروع به ساختن کامیون کرد، ولی در ۱۹۲۴ پس از آتش‌سوزی و برخورد به مشکلات با شرکت اشکودا ورکس، بزرگترین شرکت صنعتی در چکسلواکی، ادغام گردید.

مطالب مرتبط
تویوتا کورولا واگن رونمایی شد

تولیدات بعدی آنها تحت نام اشکودا عرضه شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.