درز تصاویری از ام جی اچ اس MG HS جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۰ اسب بخاری

ام جی اچ اس MG HS

0

درز تصاویری از ام جی اچ اس MG HS جدید

شرکت ام جی در بازار ایران برند مطرح و باکیفیتی محسوب می شود. برندی که چند سالی از حضور آن در کشورمان می گذرد و تاکنون نیز فروش قابل توجهی داشته است.

این کمپانی که اصلیتی بریتانیایی داشته، سال های قبل توسط یکی از برندهای چینی خریداری می شود و از این رو نژادی چینی-بریتانیایی پیدا می کند.

تصاویر رسمی از کراس اوور آینده

محصولات ام جی MG در جهان آوازه بلندی داشته و یک برند نامطرح نیست. به تازگی تصاویر رسمی از کراس اوور آینده این کمپانی منتشر شده که نشان می دهد باید بزودی شاهد معرفی یک شاسی بلند باکیفیتی از سوی ام جی MG باشیم.

این خودرو ام جی اچ اس MG HS نام دارد و کمپانی موردبحث نیز زبان طراحی جدیدی برای آن در نظر گرفته تا مورد توجه همگان قرار گیرد. باتوجه به تصاویر انتشاری، کیفیت ظاهری و کابین MG HS خیره کننده است و آن را باید یک مدل مشابه با خودروهای اروپایی پرطرفدار دانست.

کراس اوور شیک و زیبا

صفحه نمایش لمسی بزرگ در کنسول مرکزی و صفحه نمایش دیجیتال در قسمت سرعت سنج، نمایی پیشرفته به کابین بخشیده است. تریم ام جی اچ اس MG HS اسپرت به نظر می رسد و شرکت چینی سعی کرده متریال باکیفیت و پریمیومی برای فضای داخلی در نظر گیرد. از تصاویر پیداست ام جی اچ اس MG HS کراس اوور شیک و زیبایی می باشد و باید منتظر ماند آیا در هنگام فروش با استقبالی رو به رو می شود یا خیر.

ام جی در نمایشگاه Chengdu Auto Show ماه سپتامبر این خودرو را معرفی کرده اما همچنان عرضه آن صورت نگرفته است. به گفته این شرکت سیستم کمک راننده MG Pilot اجازه می دهد تا خودرو مسافت طولانی را بدون کنترل راننده به حرکت درآید. فناوری های ایمنی مختلف روز نیز در این اتومبیل به کار گرفته شده و باید آن را مطابق استاندارد روز اروپا دانست.

مطالب مرتبط
32 پرونده ی قضایی برای اینتل و دریافت غرامت کاربران

پلتفرم Roewe RX5

 MG HS از پلتفرم Roewe RX5  بهره می گیرد و پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۰ اسب بخاری یا ۲.۰ لیتری توربو ۲۲۰ اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته یا هفت سرعته DCT برای آن در نظر گرفته شد. سیستم حرکتی MG HS دو چرخ جلو محرک خواهد بود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود MG چه زمانی آن را وارد بازار چین خواهد کرد.

احتمالا پس از چین باید منتظر عرضه جهانی باشیم.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.