دریافت هزینه ی زیاد بابت تعمیر اسپیکرهای هوم پاد از سوی اپل

0

دریافت هزینه ی زیاد بابت تعمیر اسپیکرهای هوم پاد از سوی اپل

اسپیکر هوم پاد اپل، اسپیکرهای هوشمندی هستند که شرکت اپل آنها را با طراحی زیبا و شیک عرضه کرده است به گونه ای که اسپیکر هوم پاد هوشمند اپل با قابلیت و طراحی منحصر به فردی که دارند کاربران را به سوی خود جذب می کنند. اگر شما نیز جزء کاربرانی هستید که به این اسپیکرهای هوشمند جذب شده اید و قصد دارید یکی از آنها را خریداری کنید بهتر است خیلی خوب و با دقت از آنها نگهداری کنید تا دچار آسیب دیدگی و یا خرابی نشوند چرا که اگر این اسپیکرهای هوم پاد هوشمند اپل خراب بشوند شرکت اپل در ازای تعمیر آنها و برگرداندن آنها به شما هزینه ی گزافی از شما دریافت خواهد کرد.

از طرف دیگر در هنگام خرید این اسپیکر هوم پاد هوشمند اپل حتما توجه داشته باشید که کارت گارانتی AppleCare را دریافت کنید چرا که خود شرکت اپل در مطلبی در وب سایتش تاکید کرده است که این کارت گارانتی را تهیه کنید چون اگر این کارت گارانتی را نداشته باشید و اسپیکر هوم پاد هوشمند اپل شما دچار خرابی و آسیب دیدگی شوند شرکت اپل هزینه ای حدود ۲۸۰ دلار از شما برای تعمیر این اسپیکرهای هوشمند دریافت خواهد کرد.

قیمت اسپیکر هوم پاد هوشمند اپل

توجه داشته باشید که قیمت خود اسپیکر هوم پاد هوشمند اپل ۳۵۰ دلار است و اگر با دقت از آن مراقبت نکنید و به طور ناگهانی از دست شما بیافتد و آسیب ببیند شما باید علاوه بر ۳۵۰ دلاری که برای خرید آن هزینه کرده اید باید ۲۵۰ دلار دیگر برای تعمیر آن هزینه کنید و در مجموع ۶۰۰ دلار باید هزینه کنید که مبلغ زیادی می باشد.

مطالب مرتبط
چاپ تتو به صورت الکتریکی بر روی پوست توسط چاپگر سه بعدی، تکنولوژی کاربردی آینده

که در این صورت اگر یک اسپیکر جدید تهیه کنید خیلی مقرون به صرفه تر می باشد. ممکن است در ذهن شما هم چنین سوالی پیش بیاید که چرا هزینه ی تعمیر این اسپیکرهای هوم پاد هوشمند اپل تا این میزان زیاد است؟ به این دلیل که این اسپیکر هیچ پیچی ندارد و کاربر نمی تواند آن را باز کند. می توانید برای جلوگیری از پرداخت چنین هزینه ای کارت گارانتی AppleCare را تهیه کنید.

منبع: mashable

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.