Telluride 2020 جدیدترین محصول کیا معرفی شد

هر سال کیا به معرفی محصولات جدیدی می پردازد و برای سال 2018 نیز چند مدلی را تدارک دیده که در نوع خود قابل توجه هستند. اگرچه انتظار می رفت تلوراید 2020 را اواخر سال یا اوایل 2019 شاهد باشیم اما کیا زودتر از موعد به معرفی این SUV بلندقامت و پهن پیکر پرداخت.

0

تلوراید ۲۰۲۰ جدیدترین محصول کیا معرفی شد

تلوراید ۲۰۲۰ : شرکت کیا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال با معرفی جدیدترین اتومبیل خود توانسته نظر کارشناسان و طرفداران را جلب کند.

به تازگی در اقدامی غیرمنتظره این شرکت طی هفته فشن نیویورک محصولی قابل توجه را معرفی کرد. مدلی که پیشتر شاهد نسخه کانسپت آن بودیم و حال نوبت به مدل تولیدی رسید.

این خودرو چیزی نبود جز تلوراید ۲۰۲۰ که به عنوان جانشین موهاوی شناخته می شود. در هفته فشن نیویورک کیا فرصت را مغتنم شمرده و دست به کار شد. این شرکت با معرفی شاسی بلند تلوراید ۲۰۲۰ جانشین موهاوی را معرفی کرد. این خودرو دارای طراحی شبیه به سبک اتومبیل های امریکایی از جمله کادیلاک اسکالید است و زبان طراحی دیگر محصولات کیا نیز در آن مشاهده می شود.

هر سال کیا به معرفی محصولات جدیدی می پردازد و برای سال ۲۰۱۸ نیز چند مدلی را تدارک دیده که در نوع خود قابل توجه هستند. اگرچه انتظار می رفت تلوراید ۲۰۲۰ را اواخر سال یا اوایل ۲۰۱۹ شاهد باشیم اما کیا زودتر از موعد به معرفی این SUV بلندقامت و پهن پیکر پرداخت.

گفتنیست نسخه رونمایی شده تلوراید ۲۰۲۰ در هفته فشن نیویورک کاستومایز شده است. این یعنی سفارشی سازی شده بوده و در طراحی بیرونی و داخلی می توان به چنین ویژگی پی برد.

آنچه در تصاویر پیداست، تلوراید ۲۰۲۰ دارای ویژگی های طراحی پریمیومی و لوکس بوده که در نگاه نخست خیره کننده است. به نظر می رسد کیا زبان طراحی شبیه به کادیلاک و چند برند دیگر را برای این مدل در نظر گرفته است.

بخصوص بخش چراغ جلو که شبیه به کادیلاک اسکالید است. البته کیا با هدف بازار ایالات متحده تلوراید ۲۰۲۰ را طراحی کرده و مدل جدید نیز چنین خودرویی محسوب می شود. کابین داخلی ترکیبی از تریم چرم، چوب و فلز بوده که عمدتا در خودروهای پریمیومی و لوکس شاهد آن هستیم.

مطالب مرتبط
بی ام و M3 CS 2018

به نظر می رسد کیا برای تریم داخلی از مدل های پرچمدار و رده بالا خود بهره گرفته است. طراحی بیرونی شامل چراغ جلو استوانه ای، چراغ عقب L شکل، بدنه ای پهن پیکر و چندی دیگر می شود. طراحی داخلی نیز تریم چرم، چوب و فلز را در برمی گیرد و یک صفحه نمایش بزرگ لمسی در کنار چند کلید تنظیماتی قابل مشاهده است.

در بخش پیشرانه از موتور سورنتو بهره گرفته می شود به شکلی که پیشرانه ۳.۳ لیتری شش سیلندر ۲۹۰ اسب بخاری قلب تپنده تلوراید ۲۰۲۰ خواهد بود. از رقبا کلیدی محصول جدید کیا می توان به شورولت Traverse ، سوبارو Ascent و چندی دیگر اشاره کرد.

کیا می خواهد تلوراید ۲۰۲۰ ابتدا وارد بازار ایالات متحده کند زیرا هدف اصلی همین منطقه بوده و انتظار می رود با فروش خوبی همانند موهاوی رو به رو شود.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.