تلگرام اعلام کرد، ایران را برای خرید ارز دیجیتال تحریم کرده است

0

تلگرام اعلام کرد ، ایران را برای خرید ارز دیجیتال تحریم کرده است

ارز دیجیتال

تلگرام اعلام کرد ، ایران را برای خرید ارز دیجیتال تحریم کرده است

براساس اخبار اعلام شده توسط آژانس خبری روسیه ، ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا ، اتحادیه ی اروپا و سازمان ملل لیستی تهیه کرده اند که در این لیست نام کشورهای تحریم شده که نمی توانند ارز دیجیتال عرضه شده توسط شبکه ی اجتماعی تلگرام را که نام Gram می باشد را خریداری کنند آمده است. خویشاوندان مانند دوستان و خانواده ی افرادی که اسامی آنها در لیست تحریم ها آمده اند نیز شامل این تحریم می شوند .

همانطور که اشاره کردیم نام یک سری از کشور ها نیز در این لیست قرار دارد ، براساس مستندات و گزارشات ارائه شده توسط آژانش خبری روسیه ، اسامی تمامی کشور ها و مناطقی که به روسیه ملحق شده باشند مانند : کوبا ، ایران ، کره ی شمالی و روسیه در این لیست وجود دارد ، بنابراین  تمامی این کشورها برای خرید ارز دیجیتال عرضه شده توسط تلگرام با نام Gram تحریم می باشند.

احتمال توسعه و گسترش شبکه ی مبتی بر بلاک چین اختصاصی توسط شبکه ی اجتماعی تلگرام براساس انتشار سلسله گزارش ها وجود دارد ، شبکه ی مذکور مبتنی بر بلاک چین TON می باشد که این شبکه ی مبتنی بر بلاک چین در واقع همان ارز دیجیتالی با نام Gram شبکه ی اجتماعی تلگرام است.

براساس گزارشات منتشر شده توسط شبکه اجتماعی تلگرام تا به امروز این شبکه ی اجتماعی موفق شده است تا با فروش ارز دیجیتال Gram خود در قالب فروش خصوصی در اولین مرحله از جذب سرمایه که از قبل برنامه ریزی آن را کرده بود، سرمایه ای خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کرد و پیش بینی کرده بود را بدست آورد ، برآورد ها نشان داده است که این شبکه ی اجتماعی در پی کسب درآمدی برابر با ۱.۲ میلیارد دلار از طریق عرضه ی اولیه ی توکن می باشد.

مطالب مرتبط
اپل در نزدیکی 1000 میلیاردی شدن

اختصاصی وردنگار؛ هر گونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.