توان ۶۵۰ اسب بخاری آئودی RS6

0

توان ۶۵۰ اسب بخاری آئودی RS6

آئودی RS6 : هنوز یک ماه نگذشته که آئودی، خودروی مدل A6 جدید خود را در نمایشگاه ژنو موتور عرضه نموده است.

اما هم اکنون باز هم شایعاتی پیرامون تولید نسخه های S6 و RS6 جدیدتر و به خصوص RS6 به گوش می رسد.

گزارش های جدید نشان می دهد که این مدل عضلانی می تواند به عنوان یک سدان ارائه شده و ممکن است تا سال ۲۰۱۹ با حداکثر توان ۶۵۰ اسب بخار (۴۸۴ کیلووات) وارد بازار گردد.

این خبر توسط Autobild منتشر شده و نشان می دهد بازارهایی مانند چین و ایالات متحده می توانند کاندید اصلی برای تبدیل شدن به بازارهای هدف نسخه چهار درب عضلانی آئودی A6 باشند.

از آنجا که رقبای این خودرو مانند بی ام دبلیو M5 و مرسدس AMG E63 هر دو در مدل چهار درب عرضه می شوند بنابراین آئودی نیز باید استراتژی مشابهی را در این رده دنبال نماید.

قدرت موتور آئودی RS6

نکته جالب این است که مدل RS6 جدید می تواند توانی برابر با ۶۵۰ اسب بخار را تولید کرده و به پکیج آپشن های اضافی اختیاری نیز مجهز می باشد.

در عین حال مدل استاندارد این خودرو توانی در حدود ۶۰۵ اسب بخار ( برابر با ۴۵۱ کیلو وات) را تولید می کند و لذا این مدل همچنان، دارای توانی است که ۴۵ اسب بخار (برابر با ۳۳ کیلو وات) از مدل پایه RS6 بیشتر است.

RS6 فعلی استاندارد دارای توانی معادل ۵۶۰ اسب بخار (برابر با ۴۱۷ کیلو وات) است.

اما آپشن های اختیاری، این توان را به ۶۰۵ اسب بخار می رساند و گشتاور را نیز تا ۵۵۳ پوند پا افزایش خواهند داد.

همانطور که از نامش پیداست، این خودرو به موتور بی توربو ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری مجهز خواهد بود که هم اکنون در اتومبیل هایی مانند پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

در حالی که نسخه عضلانی RS 7 می تواند سبب تولید یک گزینه هیبریدی قوی تر نیز بشود.

انتظار نمی رود برای مدل RS 6، چنین نسخه هیبریدی تولید گردد. البته با وجود تمام این اطلاعات، هنوز ما چیز خاصی در مورد این خودرو نمی دانیم.

ما می دانیم که مدل Audi RS6 جدید در زمان ورود به بازار هدف خود دارای طراحی کاملا جدید، وزن سبک و موتور ۸ سیلندر قدرتمندی خواهد بود.

نسخه S6 آئودی نسخه ای سطح پایین تر است که قبلا در آلمان، با استفاده از موتورهای ۶ سیلندری (هر دو بنزینی و دیزلی) که منحصراً برای این کمپانی تولید شده اند تست شده بود.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.