تویوتا ۸۶ لیبرتی واک، بسیار تهاجمی تر از نسخه اصلی است

0

تویوتا ۸۶ لیبرتی واک، بسیار تهاجمی تر از نسخه اصلی است

گویا طراحان کمپانی لیبرتی واک ژاپن به ظرافت هیچ اعتقادی ندارند چرا که  کیت های بدنه این شرکت همیشه شامل گلگیر ها و سپر های فوق العاده برجسته کارتونی هستند. به طور کلی چنین تصور می شود که طراحان این کمپانی، به بخش هایی مانند دریچه های ورود هوای بزرگ در قسمت جلو و باله های بزرگ و گسترده علاقه زیادی داشته باشند.

این شرکت هیچ کدام از این اجزا را از تولید قطعات خودرو های  تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ  حذف نکرده است.  وقتی که در در پشت فرمان تویوتا ۸۶ یا سوبارو BRZ طراحی شده با این کیت بنشینید امکان ندارد که بتوانید آرامش خود را حفظ کنید.

اجزای ظاهری این خودروی وحشی که به تهاجمی تر بودن آن افزوده اند شامل یک اسپلیتر جلویی عظیم است که از قسمت جلو بیرون زده و به نظر می رسد که حتی با کوچک ترین ضربه آسیب ببیند و یک ورودی هوای فوق العاده بزرگ که درست در بالای آن قرار گرفته است .

گلگیرهای پیازی شکل بر نمای سه رخ خودرو چیره شده اند. به نظر می رسد که طراحی شیب دار رو به پایین این خودرو، اتصال  چرخ های گسترده جلو را  به محور، دشوار تر نموده اند. به نظر می رسد که شرکت لیبرتی واک تغییری را در  بخش های استانه درب جانبی این کوپه ها به وجود نیاورده، که سبب می شود چراغ ها بیش از پیش بزرگ تر به نظر آیند.

در عقب، لیبرتی واک، تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ را به دو باله مجهز نموده است که. یکی از آن ها دارای طراحی پیشرفته ای می باشد که از مسابقات موتور سواری الهام گرفته شده است. باله دیگر به نظر می رسد کمی ظریف تر باشد، اما اختلاف بین آن ها چندان چشم گیر نیست.

مطالب مرتبط
اسپای شات های جدید تویوتا کرولا 2020

لیبرتی واک، این کیت را با مجموعه ای از چرخ های فوق العاده گسترده تکمیل می نماید. این چرخ ها دارای پنج جفت پره های دندانه دار با پرداخت مات و رینگ براق هستند. بسته به استایل شما، پوشش مرکزی می تواند با یک پرچم فلزی قرمز ژاپنی یا نشان لیبرتی واک مشکی مات تزیین شود.

ترجمه گزارش ژاپنی ارائه شده در زمینه اطلاعات فوق نشان می دهد که گویا کیت بدنه و چرخ ها در ماه جولای در دسترس خواهند بود. البته این فقط شامل ارائه قطعات جدید و نصب آن ها بر روی خودرو می باشد.. به جای استفاده از این کیت بدنه، خریداران مشتاق می توانند یک نسل جدید از سوبارو BRZ و تویوتا ۸۶ را که به صورت رسمی در حدود سال ۲۰۲۱ عرضه می شود، خریداری کنند. کمپانی تویوتا ادعا می کند که این خودروها به یک موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری وحشی مجهز خواهد بود که به عنوان جایگزینی برای موتور ۲.۰ لیتری موجود، ارائه خواهد شد و همچنین این خودروها شامل اصلاحاتی می باشند که پایین تر آمدن مرکز ثقل خودرو نیز جزو آن ها خواهد بود. نسخه سوبارو به مجموعه ای از فن آوری های کمک رانندگی دیگر نیز مجهز خواهد بود.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.