جوایز خودروی سبز سال ۲۰۱۷

0

جوایز خودروی سبز سال ۲۰۱۷

وبسایت پدال : همه‌ساله در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس و واشنگتن جوایز مربوط به خودروی سبز سال توسط Green Car Journal به برنده‌ها اعطا می‌شود.

 



امسال Green Car Journal سه برنده را اعلام نموده است:

  • شاسی‌بلند سبز سال ۲۰۱۷: ب‌ام‌و X5 xDrive40e iPerformance
  • خودروی سبز ارتباطی سال ۲۰۱۷: مرسدس بنز C350e
  • خودروی سبز لوکس سال ۲۰۱۷: آکورا NSX

نویسنده‌ی Green Car Journal می‌گوید تمامی برندگان کمترین میزان آلایندگی و بهترین مصرف سوخت را بدون نیاز به محدود کردن راننده ارائه می‌کنند. با وجود خودروهای هیبریدی غیر پلاگینی چون آکورا NSX واضح است که می‌توان از نیروی الکتریکی بدون نیاز به تغییر عادات رانندگی سود برد. دو خودروی برنده‌ی دیگر از نوع پلاگین هستند و بنابراین راننده می‌تواند چند کیلومتری را در حالت تمام الکتریکی طی کند.



این نویسنده می‌گوید که مرسدس C350e به خاطر بسته‌ی کاملی از دوربین‌ها و حسگرهایی که در سیستم‌های خودران و نیمه خودران مثل کروز کنترل تطبیقی، دستیار فرمان و ترمز اضطراری کاملاً خودکار بکار رفته برنده‌ی این جایزه شده است؛ و او شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای NSX را نیز دوست دارد.

برای یادآوری بد نیست اشاره‌ای به فینالیست‌های این جوایز داشته باشیم. در بخش خودروی ارتباطی، آئودی A3 e-tron، هوندا سیویک، تسلا مدل X و تویوتا پریوس پرایم به عنوان فینالیست حضور داشتند. در بخش لوکس خودروهای ب‌ام‌و ۷۴۰e Xdrive iPerformance، جگوار XE 20d، مرسدس بنز S500e و رنجروور Td6 نامزد کسب جایزه بودند؛ و در نهایت در بخش شاسی بلندها نیز شاهد حضور هوندا CR-V، مزدا CX-9، مرسدس بنز GLE550e و نیسان روگ هیبرید بودیم.



در سال ۲۰۱۶ خودروهای شورولت مالیبو هیبریدی (کلاس ارتباطی)، ولوو XC90 T8 (کلاس لوکس) و هوندا HR-V (کلاس شاسی‌بلند) برنده‌ی جوایز خودروی سبز سال شده بودند.

مطالب مرتبط
بازرسی اضطراری ۷۰۰ موتور هواپیما در اروپا و آمریکا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.