جگوار به دنبال شاسی بلند I-Pace SVR

0

جگوار به دنبال شاسی بلند I-Pace SVR

شرکت جگوار پیشتر به معرفی خودرو الکتریکی I-Pace پرداخت که اتومبیلی کاملا الهام گرفته از مدل کانسپت بوده و توانست بسیار مورد تحسین قرار گیرد. شاسی بلند کامپکتی که به نوعی کراس اوور محسوب شده و از طراحی قابل توجهی بهره می برد. Hanno Kirner یکی از مدیران ارشد شرکت جگوار لندروور به تازگی اطلاعاتی درباره برنامه کاری آینده کمپانی آشکار کرده است.

Hanno Kirner در گفتگو با Autocar طی نمایشگاه نیویورک به مدل SVR خودرو I-Pace اشاره کرد. او بیان کرد:

ما به هیچ عنوان تعهدی نداریم اما یک مدل SVR برای محصول جدیدمان می تواند هیجان انگیز باشد و در این بین شروع به ارزیابی چنین مدلی کردیم.

جگوار

وی افزود I-Pace یک مدل با سرعت بالا بوده و نسخه SVO آن می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد. البته نسخه های مختلفی چون SVR ، SVX و SVA در کار است و تنها به مدل مورد اشاره ختم نمی شود.

I-Pace دارای دو موتور الکتریکی بوده که در کنار پیشرانه احتراقی خروجی ۳۹۵ اسب بخاری دارد و می تواند در ۴.۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعتی می تواند نشان دهد که این مدل بسیار قدرتمند می باشد. نسخه SVR احتمالا خروجی قدرتی ۵۰۰ اسب بخاری خواهد داشت و در کمتر از سه ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد. امید می رود شرکت بریتانیایی در آینده اطلاعات بیشتری در اختیار قرار دهد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
تیزرهای رسمی آئودی A6 2019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.