خرید آنلاین آیفون جدید فقط با پرداخت ۱ یورو در ایران: کلاهبرداری جدید

خرید آیفون جدید فقط با پرداخت ۱ یورو در ایران: کلاهبرداری جدید

مدتی است که برخی از سایت های سودجو مطلبی را تحت عنوان خریداری آیفون جدید فقط با پرداخت ۱ یورو در ایران، به عنوان تبلیغات جدید در ایران منتشر شده است.

کارشناسان فن آوری وبسایت وردنگار عین مطلبی که در یکی از این سایت ها مطرح شده است را در اینجا برای آگاهی شما نقل می کنند:

اگر شما در ایران زندگی می کنید و نیازمند آیفون جدید X هستید، این امر می تواند هیجان انگیز ترین مقاله ای باشد که تا به حال خوانده اید.

شرکت اپل (NASDAQ: AAPL) آیفون جدید ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۱ یورو ارائه می دهد. بله، شما درست می خوانید، یک یورو.

به عنوان بخشی از تبلیغ ویژه، اپل با WPanda شریک معتبر توزیعی خود در حال همکاری است تا آیفون X را با ارتقاء ۹۹ درصد بر روی قیمت معمول به فروش برساند.

چرا آنها این ترویج دیوانه وار را پیشنهاد می دهند؟ جوئل برانسون مدیر بازاریابی توضیح می دهد: “در سال گذشته، سهم بازار اپل در ایران کاهش ۳۵٪ یافت و در حال حاضر در برابر اندروید گوگل در سراسر جهان از بین می رود.

اپل می خواهد کاربران را با ارائه اپل به قیمت بسیار پایین به مشتریان وفادار اپلی تبدیل نماید، که این پیام را به دوستانشان می فرستند “

خیلی خوب است اگر این مطلب درست باشد این همان چیزی است که بنی ملندز، ۲۶ ساله، نیز به آن فکر کرده است. او تصمیم گرفت حرکت را امتحان کند و چند روز بعد آیفون X خود را به قیمت ۱ یورو دریافت کرد.

بنی توضیح می دهد: “در ابتدا فکر کردم این فقط کلاهبرداری دیگری درفضای اینترنت است، اما بعد از آن من برخی از تحقیقات انجام دادم و دیدم که WPanda یک شرکت بازاریابی قانونی است. من تصمیم گرفتم به خاطر ۱. €  خطر کنم.

این کمترین قیمت یک فنجان قهوه ای است که من در طول روز دریافت می کنم. به هر حال ۳ روز بعد، من ایمیل خود را بررسی می کنم و خوشحالم که یک جعبه براق جدید با لوگوی اپل بر روی آن دیده می شود … “.

ظاهرا این تاکتیک تبلیغاتی “اقدام رایگان” یک شیوه معمول در بین شرکت های بزرگ با بودجه های بازاریابی بزرگ است. به عنوان مثال، Burger King یک کمپین مشابه را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد و ۲۰۰۰۰ عضو رایگان را در فیسبوک ارائه داد.

چگونگی ادعای آیفون X برای ۱ €:

  1. به سادگی صفحه رسمی ارتقاء آیفونX 1€ اینجا را ببینید.

  2. آدرس ایمیل خود را وارد کنید و ۱ € را پرداخت کنید.

در طول این ارتقاء ویژه، شما نیز یک iPod Shuffle رایگان دریافت خواهید کرد (اگر هنوز هم در دسترس بودن وجود دارد). محصول شما به زودی عرضه می شود (حتی هزینه حمل و نقل را پوشش می دهد) و شما آن را در طول مدت ۵- ۳روز دریافت خواهید کرد.

برای چک کردن اینکه هنوز هم اپل ۱ € در دسترس است یا نه اینجا را کلیک کنید.

بنابراین، شما قادر به گرفتن یک آیفون X با قیمت فوق العاده کم خواهید بود. اما آیا آیفون جدید X واقعا بهترین گوشی هوشمند در بازار است؟ ؟

بخش بررسی ما آیفون X را با بسیاری از تلفن های همراه دیگر مقایسه کرده است و این چیزی است که ما نتیجه گرفتیم: در مقایسه با نسخه های قبلی از مدل های آیفون و اندروید، آیفون X در کیفیت تماس، مدت زمان عمر باتری، وضوح صفحه، سرعت و تحویل پیام رتبه ۱ دارا می باشد.

به طور خلاصه، این بهترین و مطمئن ترین گوشی در حال حاضر در بازار است. همراه با این واقعیت که شما می توانید آن را تنها با ۱ € دریافت کنید، انتخابی که با سرعت انجام می شود.

به روز رسانی (۲۴ اکتبر ۲۰۱۷): برای بررسی اینکه آیا WPanda هنوز هم برقرار است، تیم تحریریه ما در واقع یک آیفون X با قیمت ۱ یورو در اواخر هفته خریداری کرد و ما آن را صبح روز گذشته دریافت کردیم.

توجه: مراقب باشید که تمامی ادعاهای مطرح شده کذب محض است و فقط پول خود را از دست می دهید.

 

مطالب مرتبط
اسپای شات یا عکس جاسوسی لندرور رنجرور ایووک 2020

جدیدترین محصولات اپل را در لینک زیر ببینید:

 

معرفی آیفون۸، آیفون ۸ پلاس،آیفون X و اپل واچ ۳ و اپل tv 4k

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

نظرات بسته شده است.