نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷

0

نمایشگاه ماشین لس آنجلس: خودروهای زیبا و تماشایی نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷

شرکت های خودروساز هر سال سعی می کنند به معرفی مدل های خاصی بپردازند و در نمایشگاه های مطرح بین المللی به نمایش درآورند.

نمایشگاه هایی که همیشه موردتوجه قرار گرفته و بیشتر آنها هزاران شرکت کننده را دربرمی گیرد.

یکی از آنها نمایشگاه لس آنجلس بوده که هر سال در اواخر سال برگزار می شود.

سال جاری نیز شاهد برگزاری این نمایشگاه بودیم و شرکت های بزرگی نیز دست به کار شدند و به معرفی مدل های قابل توجهی پرداختند.

از جمله آنها باید به مرسدس بنز، بی ام و، شورولت، جیپ، لندروور، مزدا و استون مارتین پرداخت. البته برندهای متعدد دیگری نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و تنها این کمپانی ها نبودند.

به هر حال در این مطلب قصد داریم شما را با داغ ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ آشنا سازیم.

جیپ رانگلر

شرکت جیپ یکی از برندهای مطرح بوده که تاکنون خودروهای شاسی بلند و مناسب آفرود را در بازار عرضه کرده است.

مدل هایی که در بازار ایالات متحده و دیگر بازارها طرفداران بسیاری دارد. به تازگی در جریان نمایشگاه لس آنجلس این خودروساز تصمیم گرفت به معرفی مدل جدید رانگلر محبوب بپردازد.

خودرویی که در طراحی تغییرات خاصی نداشته و بیشتر در فضای داخل و پیشرانه می توان تحول هایی را مشاهده کرد. اگر بخواهیم به یکی از مدل های جذاب نمایشگاه بپردازیم قطعا رانگلر ۲۰۱۸ یکی از آنها محسوب می شود و لذت فراوانی را در رانندگی به سرنشین ارائه می دهد.

این مدل حتی نسخه هیبریدی هم داشته که سال ۲۰۱۹ از راه می رسد. جزئیات بیشتری دردسترس قرار نگرفت و باید منتظر ماند.

بی ام و i8 رودستر

یکی از ستاره های نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۸ حضور خودرو بی سقف i8 شرکت باواریایی بود.

مطالب مرتبط
رونمایی مرسدس از نسخه Exclusive Editions اس کلاس

i8 رودستر یک اتومبیل قابل توجه بوده که با حذف سقف آن شاهد جذابیتی در طراحی این هیبریدی سوپراسپرت هستیم. با پیشرانه ۳۶۹ اسب بخاری مشترک با نسخه کوپه جدید اما وزنی بیشتر، i8 رودستر می تواند در کمتر از ۴.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برسد.

سقف سرعت آن نیز نزدیک به ۲۸۰ کیلومتر بوده که در میان رقبا می تواند توان بالایی از خود نشان دهد. با تمام این تفاسیر می توان محصول بی ام و را یکی از مدل های قابل توجه دانست.

شورولت کورولت ZR1

شرکت شورولت پیشتر به معرفی کوپه پرتوان ZR1 2018 پرداخت که نسخه جدید محسوب می شد و در نهایت کمپانی تصمیم گرفت نسخه رودستری را معرفی کند که توان بالایی دارد.

خودرویی قابل توجه از برند آمریکایی با پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک بهره می برد که می توان انتظار عملکرد بالایی را از محصول شرکت شورولت یا همان CHevy داشت.

لندروور رنجروور SVAutobiography LWB

شرکت لندروور در جریان نمایشگاه لس آنجلس تصمیم گرفت نسخه طولانی محور و لوکس رنجروور را رونمایی کند.

مدلی با پیشرانه ۴۰۰ اسب بخاری و طراحی لوکس که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این مدل لندروور قیمت پایه ۱۶۸ هزار پوندی داشته که باتوجه به عناصر طراحی و ویژگی های قابل توجه بسیار ارزشمند است.

در فضای داخلی تریم چرم و چوب با فناوری های مدرن، ویژگی های چشمگیری است که در SVAutobiography LWB لندروور می توان شاهد آن بود. البته در بخش داشبورد طراحی ولار را به کار گرفته تا قابل توجه تر باشد.

مرسدس بنز CLS

مرسدس بنز یکی از  برندهای بزرگ تولیدکننده خودرو اروپایی بوده که تاکنون توانسته محصولاتی را معرفی کند که همگی چشمگیر و جذاب به نظر می رسند.

در نمایشگاه لس آنجلس سال جاری این برند آلمانی تصمیم گرفت نسل جدید CLS سدان فست بک خود را معرفی کند. مدلی که طراحی و ویژگی های کاملا جدیدی پیدا کرده و هنگامی که رونمایی شد توانست مورد توجه همگان قرار گیرد.

مطالب مرتبط
تاریخچه کامل تبدیل جیپ از یک خودروی نظامی به یک رانگلر شهری

مرسدس برنامه های بزرگی برای محصولات خود داشته که یکی از آنها بروزرسانی CLS بود. شرکت مرسدس در آینده نزدیک نسل جدید برخی مدل های دیگر خود را از جمله G واگن و چندی دیگر را معرفی خواهد کرد.

مزدا ۶

شرکت ژاپنی مزدا در جریان نمایشگاه لس آنجلس به معرفی سدان جدید مزدا ۶ پرداخت.

خودرویی که با طراحی برگرفته از کانسپت اخیر توسعه یافته و توانست موردتوجه همگان قرار گیرد. زبان طراحی مزدا بسیار چشمگیر بوده از این رو هر محصول این کمپانی نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

مزدا ۶ نیز چنین مدلی محسوب شده و با پیشرانه و ویژگی های قابل توجهی معرفی شده است.

استون مارتین ونتیج

شرکتت استون مارتین یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودروهای لوکس بوده که توانسته تاکنون محصولات بزرگی را عرضه دارد.

پیشتر در نمایشگاه لس آنجلس شاهد به نمایش درآمدن ونتیج نسل جدید استون مارتین بودیم. این خودرو کوپه ساختار اسپرتی داشته و با پیشرانه پرتوان بیش از ۵۰۰ اسب بخاری AMG در جاده ها می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

البته استون نسخه GT و داخل پیستی از این مدل را معرفی کرده و تنها به نسخه کوپه بسنده نکرده است.

جگوار XE SV PROJECT 8

شرکت جگوار همچون دیگر رقبا در نمایشگاه لس آنجلس حضور پیدا کرد و محصولات مختلفی را برای نمایش داشت.

یکی از آنها سدان مسابقه ای XE SV PROJECT 8 بود. مدلی که در فستیوال گودوود معرفی شد و باری دیگر جگوار آن را در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به نمایش درآورده است.

حتی در پیست نوربرگرینگ توانسته افتخارات بسیاری را به ارمغان آورد. رکورد ۷ دقیقه و ۲۱ ثانیه در مقایسه با رکورد ۷ دقیقه و ۲۳ ثاینه آلفارومئو Giulia Quadrifoglio نشان از عملکرد بهتر آن است.

لکسوس RXL

شرکت لکسوس در نمایشگاه لس آنجلس سال جاری نسخه طولانی محور و هیبریدی RXL شاسی بلند فول سایز جذاب و لوکس خود را معرفی کرد.

مطالب مرتبط
نسل بعدی GLA مرسدس بنز رقیبی برای بی ام و X2

مدلی که طراحی جذاب همیشگی موجب حیرت همگان شد.

با پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر ۲۹۰ اسب بخاری قدرت بالایی را به RXL می بخشد تا در کنار رقبا عملکرد بالایی از خود نشان دهد و یکی از مدل های برتر بازار به شمار رود.

البته لکسوس تا سال آینده RXL را در بازار عرضه نمی دارد و با قیمت پایه ۵۰ هزار دلاری نباید انتظار کمتری داشت.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.