تیزرهای جدید خودروی استثنایی تویوتا سوپرا

0

تیزرهای جدید خودروی استثنایی تویوتا سوپرا

گویا فرصتی برای تویوتا ایجاد شده که بتواند مدل جدید سوپرا را ارائه نماید.

تویوتا در توییتری که تحت عنوان  “بازگشت افسانه” منتشر نموده و آن را  فقط به رسانه های اجتماعی، وب سایت توییتر و سایر رسانه ها و صندوق های پستی در سراسر جهان ایمیل نموده اذعان داشته است که:

“در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸، از یک کانسپت مسابقه ای مدرن رونمایی خواهد کرد.”

این توییت نشان می دهد تویوتا متعهد شده تا ابرخودروی بی نظیر و جذاب خود را دوباره احیا کند.

از لحاظ فنی هیچ نامی برای این خودروی سوپر اسپرت ذکر نشده است، بنابراین فرض می کنیم که آن می تواند یک ۲۰۰۰GT جدید باشد.

با این که این خودروی اسپرت، واقعا شگفت انگیز است، اما نمی تواند به اندازه خودروی فراموش شده سوپرا در جهان ماشین های اسپرت، بدرخشد. البته، ما از گوشه و کنار، مطلع شده ایم که مدت زیادی است تویوتا و بی ام دبلیو در حال کار بر روی یک خودروی اسپرت جدید بسیار زیبا هستند که ویژگی های پایه هر دو مارک را به اشتراک می گذارند.

بازگشت افسانه ها : AKA و سوپرا

ورژن AKA بی ام دبلیو که نسل بعدی Z4 به حساب می آید در غالب نمونه اولیه توسط اسپای شات ها رصد شده است و ما حتی هر دو را در حال تست نیز شکار نمودیم.

اما اخیرا شایعاتی به گوش می رسد که تویوتا می خواهد نسل جدید سوپرا را در ژنو ارائه کند و هم اکنون این شایعات توسط کمپانی تویوتا تایید شده است.

هنوز معلوم نیست که این خودرو می تواند تا چه حد، چشمگیر باشد.

لازم به ذکر است که تویوتا به طور خاص در این زمینه بیان داشته است که:

“یک کانسپت مسابقه ای مدرن را عرضه خواهد نمود.”

بنابراین مطمئناً این خودرو، کاملا متمایز و چشمگیر خواهد بود. تیزری که در تصویر مشاهده می کنید مطمئنا سوپرا A80 را به تصویر می کشد.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

آخرین نسلی که در سال ۲۰۰۲ عرضه  شد. اما یک اسپویلر بسیار بزرگتر در آن به چشم می خورد که گویا بال سوپرا را تشکیل خواهد داد.

شباهت های زیادی بین تیزر و عکس های جاسوسی گرفته شده دیده می شود، که از جمله آنها می توان به دو ناهمواری قوز مانند بر روی سقف خودرو که تا لبه پشتی ادامه دارد اشاره نمود.

البته این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ نسخه تولیدی سوپرا عرضه نشود و به جای آن، یک خودروی مفهومی با طرحی متمایز رونمایی گردد.

تویوتا کنفرانس مطبوعاتی ای را در ۶ مارس در ژنو برگزار خواهد نمود و مطمئناً اطلاعات بیشتری را در مورد خودروی استثنایی خود برملا خواهد کرد.

منبع : MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.